Värilliset piilolinssit.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja osku
  • Aloitettu Aloitettu
Tomi sanoi:
Eiköhän se kokonaisuus ratkaise ulkonäön suhteen, eikä pelkkä silmien väri.

Niinpä,mutta ajattelinkin että jos ne piilarit parantais nimenomaan sitä kokonaisuutta sen 2-3%.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hippa sanoi:
Jos haluaa parantaa saantia, kannattaa mennä hyvälle kampaajalle ja antaa sille vapaat kädet :) Voit vaikka yllättyä.

Muuten tosi hyvä idea mutta kun oon kalju!Siinä on paha antaa kampaajalle vapaita käsiä!!! :D

Eli voisko tästä nyt vetää sellasen johtopäätöksen että jos nyt jotkut ostaa niin ostaa ne ruskeet?Vai onko pakkotoiston hyvillä ihmisillä vielä jotain lisättävää tähän?

No jos muutosta silmien väriin haluaa niin ruskeat on aika hyvä vaihtoehto.
Itselläni on tuommoisia vihreitä, liloja (liikeen moka :D ) ja jopa sinisiä ollut (vaikka en olekaan kay, pelkästään puolsokea), eivätkä ne hirveästi mihinkään suuntaan silmieni väriä muuttaneet (viheriät).
Tosin varmaan paksummallakin värillä saisi nuita linssejä, mutta sitten alkaisivat jo normaalia näkemistä haittaamaan.

osku sanoi:
Eli voisko tästä nyt vetää sellasen johtopäätöksen että jos nyt jotkut ostaa niin ostaa ne ruskeet?Vai onko pakkotoiston hyvillä ihmisillä vielä jotain lisättävää tähän?
En tykkää ruskeista silmistä... :rolleyes: No ei, käy ihmeessä sovittelemassa niitä värillisiä piilareita, niin tiedät, millaiset sulle edes käy.

Ja noita värillisiähän on nykyisin joka lähtöön, on vaaleille silmille tarkoittuja ja erityisesti myös tummille silmille tosi vahvan värisiä, jotta se värimuutos näkyisi. On yksivärisiä ja hieman luonnollisemman lopputuloksen tuovia sekavärisiä. Ja semmoisiakin on, missä ei ole väriä juuri nimeksikään, vaan tumma ulkokehys, joka saa silmän näyttämään suuremmalta. Eli melkein kaikki on mahdollista.

Itellä on tavalliset kuukausipiilolinssit. Niissä on keskellä sellainen haalea sininen väri, laitettu varmaankin ihan siitä syystä että piilarit on helpompi nähdä sormenpäässä. Enivei, mulla on siniset silmät ja nämä piilarit vielä tekee silmistä vielä tummemman siniset.
Esim. etelä-amerikassa (Brasilia) sinisilmäsillä kuulemma villien huhujen mukaan kävisi parempi flaksi...
Eli suosittelen sinisiä.

No vittu mä ostan kaikki sateenkaaren värit ja rupeen suorittamaan "kenttäkokeita".Minkä hintasia nuo suunilleen on ilman vahvuuksia?

osku sanoi:

Jos jotain ostat ni osta jotkut tosi erikoisen näköiset ni tytöt tulee juttelee niistä piilareista. Siitä voi sitten siirtyä saannin puolelle.

Liskon silmät, kissan silmät, kierteet, pyörteet, keltaiset, punaiset, valkoiset hmm.. Jotain tollaista :)

Värilliset piilarit miehellä,no voi tsiisös.
Ei varmasti paranna saantia,muijat nauraa sut tärviölle.
Nappaat muijaa nutturasta kiinni ja rahaat kotiluolaas,saanti paranee.

No en hommaa kyllä yhtään mitään,kävin äsken tuolla optikolla ja siihen muka olis tarvinnut tehdä hirvee läjä testejä että olis saanut tollaset hikiset muovikalvot silmiin.Jos se noin vaikeeta on niin saa kyllä pitää ne linssinsä. Eikö noita muka saa ihan tosta vaan?

masai1967 sanoi:
Nappaat muijaa nutturasta kiinni ja rahaat kotiluolaas,saanti paranee.

Mikäs siinä mutta kun tosta seuraa joukko todella kiusallisia syytteitä.

osku sanoi:
No en hommaa kyllä yhtään mitään,kävin äsken tuolla optikolla ja siihen muka olis tarvinnut tehdä hirvee läjä testejä että olis saanut tollaset hikiset muovikalvot silmiin.Jos se noin vaikeeta on niin saa kyllä pitää ne linssinsä. Eikö noita muka saa ihan tosta vaan?

Miteni hirveästi testejä?

Kyllä piilareita voi tilata netistä tosta noin vaan, mutta sulla on vaan yksi pari silmiä enkä menisi pilaa niitä laiskuuttani. Piilolinssit eivät sovi kaikille ja siksi pitää varmistaa, että piilarit ei ole vaaraksi omille silmille.

Hippa sanoi:
Miteni hirveästi testejä?

Kyllä piilareita voi tilata netistä tosta noin vaan, mutta sulla on vaan yksi pari silmiä enkä menisi pilaa niitä laiskuuttani. Piilolinssit eivät sovi kaikille ja siksi pitää varmistaa, että piilarit ei ole vaaraksi omille silmille.

Mulla oli joskus aikoinaan huono näkö ja käytin piilareita,se ämmä alko puhumaan jotain että "pitäs varata aika"...Ja siitäkös se vielä innostu kun sanoin että oon käynyt laaser leikkauksessa.Tilaan ne sitten jostain mutta en todellakaan rupee tollasen pikku jutun takia varailemaan mitään aikoja.

osku sanoi:
Mulla oli joskus aikoinaan huono näkö ja käytin piilareita,se ämmä alko puhumaan jotain että "pitäs varata aika"...Ja siitäkös se vielä innostu kun sanoin että oon käynyt laaser leikkauksessa.Tilaan ne sitten jostain mutta en todellakaan rupee tollasen pikku jutun takia varailemaan mitään aikoja.

Omat silmät. Saat itse päättää, mitä niillä teet.

Piilolasisovitukseen varataan lähes aina aika.

keijo s sanoi:
Värillisistä piilareista ei ole kokemuksia mutta hulvattomat silmämeikit toimii saannin edistämiseksi varsin mainiosti esim. ruotsinlaivoilla. Itse tykkään kovasti suklaasilmistä.

Itehän vedän yleensä vaan piffit silmille ja kyl heruu. :kippis1:

Hippa sanoi:
Omat silmät. Saat itse päättää, mitä niillä teet.

Piilolasisovitukseen varataan lähes aina aika.

Itsehän olen heittäny muutamia kertoja värillisiä ja kuvioituja linssejä silmiin ihan ilman mitään, vaikken ole koskaan käyttänyt piilareita. (promolinssejä) Mitään ongelmia ei paikalleen saannin jälkeen ollut.
Tottahan se on et jos sarveiskalvot huutaa leipää jälkeenpäin, niin syy on täysin oma.

Hippa sanoi:
Jos jotain ostat ni osta jotkut tosi erikoisen näköiset ni tytöt tulee juttelee niistä piilareista. Siitä voi sitten siirtyä saannin puolelle.

Liskon silmät, kissan silmät, kierteet, pyörteet, keltaiset, punaiset, valkoiset hmm.. Jotain tollaista :)
Nainen kuule toi on ihan paskapuhetta! Mulla on ollu viidet eri kuviolla ja harvoin kukaan on tullu mitään puhumaan. Ne menee vaan ihan paniikkiin ku tulee valkosilla iiriksillä (oliks tää nyt oikee termi?) varustettuna samaan pieneen hissiin.

Edit: Tai sitte oon vaan niin saatanan ruma.

golgamech sanoi:
Tosin varmaan paksummallakin värillä saisi nuita linssejä, mutta sitten alkaisivat jo normaalia näkemistä haittaamaan.

Mitäs ..ttua?
Ei piilareissa sitä väriä siinä silmän pupillin kohdalla ole.
Itselläni sen verran tumman siniset silmät, että joskus kun
hommasin ruskeita piilareita, niin piti tilata erikoistummat,
että saatiin se sävy hyväksi. Perus ruskealla ei olis tullut
kuin karmee sotkunen väri. Mutta ei se siis näköä haitannut
vaikka olikin paksummasti väriä.

osku sanoi:
sanokaas punttimimmit että minkä väriset silmät ovat teidän mieleenne?

Itse en mitenkään erikoisemmin pidä ruskeista silmistä. Siitä huolimatta kaksi edellistä poikaystävääni ovat olleet ruskeasilmäisiä, joten ei sillä silmien värillä taida olla niin paljon painoarvoa ;) . Piilolinssejähän on nykyisin saatavilla eri peittävyyksillä. Toiset tuovat vain vähän sävynvahvistusta kun taas toisilla pystyy muuttamaan väriä radikaalistikin. Itse en ole noiden kovin radikaalien värien ystävä.

En muuten muista koskaan ravintolassa kiinnittäneeni huomiota juttuseurani silmien väriin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom