Tomi sanoi:Eiköhän se kokonaisuus ratkaise ulkonäön suhteen, eikä pelkkä silmien väri.
Niinpä,mutta ajattelinkin että jos ne piilarit parantais nimenomaan sitä kokonaisuutta sen 2-3%.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tomi sanoi:Eiköhän se kokonaisuus ratkaise ulkonäön suhteen, eikä pelkkä silmien väri.
Hippa sanoi:Jos haluaa parantaa saantia, kannattaa mennä hyvälle kampaajalle ja antaa sille vapaat kädet Voit vaikka yllättyä.
En tykkää ruskeista silmistä... No ei, käy ihmeessä sovittelemassa niitä värillisiä piilareita, niin tiedät, millaiset sulle edes käy.osku sanoi:Eli voisko tästä nyt vetää sellasen johtopäätöksen että jos nyt jotkut ostaa niin ostaa ne ruskeet?Vai onko pakkotoiston hyvillä ihmisillä vielä jotain lisättävää tähän?
osku sanoi:Eli voisko tästä nyt vetää sellasen johtopäätöksen että jos nyt jotkut ostaa niin ostaa ne ruskeet?Vai onko pakkotoiston hyvillä ihmisillä vielä jotain lisättävää tähän?
masai1967 sanoi:Nappaat muijaa nutturasta kiinni ja rahaat kotiluolaas,saanti paranee.
osku sanoi:No en hommaa kyllä yhtään mitään,kävin äsken tuolla optikolla ja siihen muka olis tarvinnut tehdä hirvee läjä testejä että olis saanut tollaset hikiset muovikalvot silmiin.Jos se noin vaikeeta on niin saa kyllä pitää ne linssinsä. Eikö noita muka saa ihan tosta vaan?
Hippa sanoi:Miteni hirveästi testejä?
Kyllä piilareita voi tilata netistä tosta noin vaan, mutta sulla on vaan yksi pari silmiä enkä menisi pilaa niitä laiskuuttani. Piilolinssit eivät sovi kaikille ja siksi pitää varmistaa, että piilarit ei ole vaaraksi omille silmille.
osku sanoi:Mulla oli joskus aikoinaan huono näkö ja käytin piilareita,se ämmä alko puhumaan jotain että "pitäs varata aika"...Ja siitäkös se vielä innostu kun sanoin että oon käynyt laaser leikkauksessa.Tilaan ne sitten jostain mutta en todellakaan rupee tollasen pikku jutun takia varailemaan mitään aikoja.
keijo s sanoi:Värillisistä piilareista ei ole kokemuksia mutta hulvattomat silmämeikit toimii saannin edistämiseksi varsin mainiosti esim. ruotsinlaivoilla. Itse tykkään kovasti suklaasilmistä.
Hippa sanoi:Omat silmät. Saat itse päättää, mitä niillä teet.
Piilolasisovitukseen varataan lähes aina aika.
Nainen kuule toi on ihan paskapuhetta! Mulla on ollu viidet eri kuviolla ja harvoin kukaan on tullu mitään puhumaan. Ne menee vaan ihan paniikkiin ku tulee valkosilla iiriksillä (oliks tää nyt oikee termi?) varustettuna samaan pieneen hissiin.Hippa sanoi:Jos jotain ostat ni osta jotkut tosi erikoisen näköiset ni tytöt tulee juttelee niistä piilareista. Siitä voi sitten siirtyä saannin puolelle.
Liskon silmät, kissan silmät, kierteet, pyörteet, keltaiset, punaiset, valkoiset hmm.. Jotain tollaista
golgamech sanoi:Tosin varmaan paksummallakin värillä saisi nuita linssejä, mutta sitten alkaisivat jo normaalia näkemistä haittaamaan.
osku sanoi:sanokaas punttimimmit että minkä väriset silmät ovat teidän mieleenne?