Välipalat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mediata
  • Aloitettu Aloitettu
Re: Protskujauhot

Originally posted by RautaHellu
Protskujauhot kannattaa sekoittaa veteen. Maitoon sekoitettuna ei kroppa saa hyödynnettyä protskuja yhtä hyvin. Jos käyttää maustamatonta varianttia, voi sekaan laittaa esim. FunLightia tai tuoremehua maun parantamiseksi. Omasta mielestä omilla sekoituksilla saa paremman makuisia kuin useista valmiiski maustetuista.

Heipä hei !
Itse käytän protskuna: Fast Hera85
Mun mielestä ko. jauho ei todellakaan ole neutraalin makuista vaan maistuu kaikesta läpi. :urjo:
Tähän mennessä ainoa, jolla oon saanut maun suhtkoht peitettyä on Valion Gefilus mehu, ananas-porkkana +kalsium. Onko jollakulla tuon Hera85:n kanssa kokemuksia, millä sen maun saa peitettyä, että sais vaihtelua "makuelämykseen".

Tietääkö joku, mikä ainesosa maidossa saa protskut imeytymään hitaammin ? Että tietää välttää ko. ainesosaa, ja maksimoida tuon litkun juomisesta mahd. saatava hyöty ;)

Kyseleepi hän...
T:Tikari

Jep, stadissa kaikki on kalliimpaa. Asuminen, punttis, protskupatukat...

Olen aloittamassa yliopistolla ja mietin itsekin tuota ruokatarjontaa, ei ole todellakaan varaa vetää mitään kermakanakastiketta. Duuniin teen aina eväät, mutta täälläpä onkin jääkaappi ja mikro jne. Inhottaa vaan vetää niitä eväsleipiä jossain käytävässä, kun kurkun- ja tomaatinsiivut lipsuu lattialle.

Maitorahka+funlight on se mun lemppari välipala, mutta ilman jääkaappia se ei tule onnistumaan. Olen tosin saanut baari-iltanakin pidettyä mukana litran jädeä, joskus kanta-asiakkuudesta (siis hyväkäytöksisestä sellaisesta) on hyötyä. Mutta keittäjätädit eivät varmaankaan ole aivan niiin ystävällisiä. :rolleyes:

Mulle noi protskudrinkit tuntuu hiukka liian ammattimaisilta ja patukoihin mulla ei tule enää olemaan varaa... Huoh.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom