Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep. Kertokaa nyt niitä muitakin ehdotuksia, ei rahkat voi ainoa olla.Alec sanoi:sokeria ainakin piisaa tossa mansikkarahkassa...
Kerro muuten vähän dieetistäsi, mitä syöt ja milloin ja paljonko kaloreita.Alec sanoi:no ite oon näin dieetillä vetäny tonnikala-raejuusto-tulinen kastike-comboa...
mutta kattele tuolta FAQ välipalaressut
Montako purkkia tonnarii ja raejuustoa sekotat?Freebird sanoi:Vanha kunnon tonnikala-raejuusto coctail on mun mielestä edelleen in! Ainakin protskuja piisaa.
NPH sanoi:Montako purkkia tonnarii ja raejuustoa sekotat?
no ei vedetä nyt tätäkin threadia OffTopic,koitan jossain vaiheessa pistää vähän faktoja tonne vippipuolen omaan dieettithreadiini,käyt kattomassa sitten sieltä=)NPH sanoi:Kerro muuten vähän dieetistäsi, mitä syöt ja milloin ja paljonko kaloreita.
Alec sanoi:no ite oon näin dieetillä vetäny tonnikala-raejuusto-tulinen kastike-comboa...
mutta kattele tuolta FAQ välipalaressut
joo mulla on jotain heinz mexican kastiketta (tai jotain sinne päin) missä on maissia seassaTimba79 sanoi:Samanlaisia settejä tulee itse vedeltyä. Lidlistä saa sitä Kanian salsakastiketta, se ei älyttömän tulista ole, mutta saatanan hyvää tuossa setissä. Vielä parempaa tulee jos laittaa vähän kurkkua ja tomaattia sekaan.