Välipalaksi ehdotuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NPH
  • Aloitettu Aloitettu

NPH

Mikä ois hyvä välipala tunti pari ennen treeniä? Maitorahkaa ja raejuustoa en saa alas, joten ne ovat poissa laskuista. Kenties Lidlistä joku halpa mansikkarahka, mites ne kelpaavat?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite oon joskus ottanu mass blastia tunnin pari ennen treeniä sen 50g, ei oo ainakaa hiilarit mitää pahoin vointia aiheuttanu, kun monet joskus sanonu että jos vetää enne reeniä paljo hiilaria niin voi vähä tökkästä reenin aikana.

Mites tälläne ku ostin Lidlistä jotain mansikkarahkaa, Frucht Quark nimistä, 0.2% rasvaa, Energiaa 366kJ 86kcal, protskuu 6.2g, hh 14.9g 100 grammaa kohti? Riittäisikö tällänen yksi purkki vai pitäisikö jotain vielä lisätä? Yksi purkki on 500g.

sokeria ainakin piisaa tossa mansikkarahkassa...

no ite oon näin dieetillä vetäny tonnikala-raejuusto-tulinen kastike-comboa...
mutta kattele tuolta FAQ välipalaressut

Syö vaikka puuroa, pari ruisleivän palaa (joiden päälle yht. 100g jotain leikettä), iso lasi maitoa ja jos ei tunnu riittävän niin vielä bonuksena tunti ennen treeniä 1/2-1 banaani ja hera-drinkki kyytipojaks.

NPH sanoi:
Kerro muuten vähän dieetistäsi, mitä syöt ja milloin ja paljonko kaloreita.
no ei vedetä nyt tätäkin threadia OffTopic,koitan jossain vaiheessa pistää vähän faktoja tonne vippipuolen omaan dieettithreadiini,käyt kattomassa sitten sieltä=)

Alec sanoi:
no ite oon näin dieetillä vetäny tonnikala-raejuusto-tulinen kastike-comboa...
mutta kattele tuolta FAQ välipalaressut

Samanlaisia settejä tulee itse vedeltyä. Lidlistä saa sitä Kanian salsakastiketta, se ei älyttömän tulista ole, mutta saatanan hyvää tuossa setissä. Vielä parempaa tulee jos laittaa vähän kurkkua ja tomaattia sekaan.

Timba79 sanoi:
Samanlaisia settejä tulee itse vedeltyä. Lidlistä saa sitä Kanian salsakastiketta, se ei älyttömän tulista ole, mutta saatanan hyvää tuossa setissä. Vielä parempaa tulee jos laittaa vähän kurkkua ja tomaattia sekaan.
joo mulla on jotain heinz mexican kastiketta (tai jotain sinne päin) missä on maissia seassa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom