Välipala / Iltapala?

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Joo kyllähän tuo aika hyvältä kuulostaa!

Ite tulee useimmiten otettua seuraavanlainen setti:
raejuusto 100g
rahka 350g
pähkinöitä
mehukeittoa

Määrät vaihtelee fiiliksen ja nälän mukaan :) mutta suurinpiirtein noin ja kaikki vaan yhteen mottiin ja eiku ääntä kohti! ja on hyvää
itse jättäisin pähkinät välii ja laittaisin tilalle vaikka papuja tai jonkin sortin hedelmän

Luotan yleensä vähän toisenlaiseen vahtoehtoon, sillä en pidä iltaisin ähkystä olosta. Sekoitan sheikkerissä 50g heraproteiinijauhoa jugurttiin ja maitoon, siihen päälle (harvoin) vähän siemeniä ja aina pieni määrä hedelmiä ja vihanneksia. Tosiaalta, joskus pitkän työpäivän ja treenin jälkeen tulee vedettyä ihan vaan pekonia ja ruisleipääkin tappamaan yöunia (maku on aivan mahtava):D

Itellä tulee välillä otettua tällänen setti iltapalaks ennen nukkumista, saa aika hyvänmakuista jos osaa ja ravintoarvot kohallaan:

- 400g naudan jauheliha

Pähkinöissähän on runsaasti juuri edellämainittuja hyviä rasvoja, kasapäin. Sekä hyvin imeytyviä valkuaisaineita. Kunhan vaan valitsee hyllystä oikeanlaatuiset pähkinät, ja jättää kaikenmaailman suola/jauhomausteseos-pähkinät vain herkuttelupäiviin.

Mantelit ja auringonkukansiemenet ovat kutakuinkin samaa luokkaa 'tavallisten' pähkinöiden kanssa - sinne vaan sekaan massaa kasvattamaan :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Itse vedän yleensä välipalaks tällästä
200g raejuustoo
0,5l jogurttii, eli puol purkkii :)
2 banaanii, 2 ruisleipää ja salaatit siihe päälle + mustikoita

Tässä hyvä itsetehty aamias/välipalamikroleipä:

-1 iso muna
-~1dl leseitä, seesaminsiemeniä ja pellavasiemenrouhetta (siis noita yhteensä se ~1dl)
-suolaa maun mukaan
-rypsiöljyä 1-2rkl
-leivinjauhetta teelusikan kärjellinen

Noi sekoitetaan ja laitetaan mikronkestävään kulhoon ja mikroon 1-2min mikron tehosta riippuen. Tulee meinaan helvetin hyvää!!! Muutaman kerran oon rypsiöljyn sijaan käyttänyt valkosipulilla ja inkiväärillä maustettua wok-ölyä. :kuola:
Väliin sit juustoa, tomaattia, basilikaa, broilerileikettä tms. Toimii myös hampparisämpylänä!

Tässä hyvä itsetehty aamias/välipalamikroleipä:

-1 iso muna
-~1dl leseitä, seesaminsiemeniä ja pellavasiemenrouhetta (siis noita yhteensä se ~1dl)
-suolaa maun mukaan
-rypsiöljyä 1-2rkl
-leivinjauhetta teelusikan kärjellinen

Noi sekoitetaan ja laitetaan mikronkestävään kulhoon ja mikroon 1-2min mikron tehosta riippuen. Tulee meinaan helvetin hyvää!!! Muutaman kerran oon rypsiöljyn sijaan käyttänyt valkosipulilla ja inkiväärillä maustettua wok-ölyä. :kuola:
Väliin sit juustoa, tomaattia, basilikaa, broilerileikettä tms. Toimii myös hampparisämpylänä!
itse en vain tykkää kananmunista lainkaa muuten kuulostaa ihan kohtuulta

4 munan munakas, 400 gr kanan filee suikaleita..
Ruskistellaan eri kasareissa ja lopuksi sekotetaan..
Setti puoliksi...
Toinen puoli iltapalana, toinen puoli seuraavan päivän lounas.. Lisukkeena raetta, tomaattia, kurkkua maun mukaan..

Namia..:D

Itte raapasen iltapalaks tälläse sekotuksen:

200g raejuustoa
2dl Coca-cola zeroa
200g ananaspurkki
250g maitorahka
40g heraa
2dl kasvirasvajäätelöä
+ hunajaa maun mukaa

Sitte kaikki sekasi tehosekottimella ja "pirtelön" tapainen on valmis.. Nam :hyvä: Sairasta mutta toimivaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom