Vähänrasvainen ja hyvä ruokavalio?

Tässä kyselisin hyviä ja vähärasvaisia ruokavalioita joilla voi edistää lihastenkasvua ja lisätä samalla vähän massaa ilman ylimääräistä rasvaa

eikö tässä ole ihan hyviä vaihto ehtoja Hernekeittoa , rahkaa , riisiä + kanaa

tonnikalaa , puuroa , spagettia + lihapullia

kaikenlaisia vihanneksia ja hedelmiä

+ massanlisääjät

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lihakset eivät aloittelijoita lukuunottamatta voi kasvaa miinuskaloreilla, eli muutaman sataa sun on oltava ainakin plussalla, jolloin väistämättä kertyy myös läskiä. Runsasproteiininen ruokavalio parantaa lihaskasvua ja myös tätä "läski-lihas" -suhdetta.
Rasva ei sinänsä ole hirveän paha ravintoaine, itse säikyn enemmänkin rasvaa ja hiilihydraattia samalla aterialla sekä nopeita hiilihydraatteja, jotka ovat ne kaikkein pahimmat massankerääjät.
Rasva on esim illalla jopa suositeltavaa, koska se hidastaa ravintoaineiden imeytymistä.
No joo, itse kysymykseen..

Ihan yleiset liha, kana, kala ja maitotaloustuotteet ovat hyviä ja tarvittaessa myös vähärasvaisia, riippuu ihan siitä minkä tuotteen valitsee.

Parhaiten lihaskasvua lisäät nauttimalla 3g/painokilo proteiinia vuorokaudessa noin kolmen tunnin välein, kalorit plussalla, jolloin myöskin ylimääräistä tulee suht vähän.
Aamulla suhteellisesti eniten hiilareita ja illalla taas rasvaa, mutta vähän hiilaria.

Laske oma kulutus jollakin kalorilaskurilla ja rakenna sen pohjalta oma ruokavalio, käytä hyväksi mm. www.fineli.fi :n ravintoainetaulukoita.

Itse olen sitä mieltä, että kunhan proteiinia tulee 3g/painokilo päivässä, kalorit on noin 400 plussalla ja nopeita hiilihydraatteja ei nautita, niin hyvä tulee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom