Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuosta saa kenties haulla aika hyvin selvää ja noi asiat riippuu paljolti myös omista tavoitteistasi ja mihin panostat milloinkin jnejne.Valoja päälle vaan sinnekkin. Kyllä mä lukea osaan, tarkotinko kenties ehkä mahdollisesti vähän tarkempaa infoa? Esim. jaksojen pituudesta ja kaikesta muusta!
Mikä olis hyvä ajankohta tolle oliiviöljylle? Tosiaan oon ottanut vain yhden ruokalusikallisen illalla. 9g/kcal kuitenkin.
Puuttumatta mitenkään ruokailuusi, öljyihin sunmuihin... Niin, olen sitä mieltä, että kun rupeat treenaamaan tätä lätkää niin se sun treenimuotohan on muuttunut punttipainotteisesta enemmän kestävyyspainotteiseen. Joten omasta kokemuksesta voin kertoa, että sillon kun on nälkä niin syö. terveellisesti ja monipuolisesti, soveltaen jo saamiasi neuvoja.
Se, että olet joukkueen nopein, ei välttämättä ole se tärkein, jos saavuttamasi voimat saavat sinut tukevammin jäähän kiinni. Ei tartte niin paljon kiviä taskuun. Saat sen nopeuden "takaisin", kunhan totut liikuttamaan kasvanutta massaasi. Itsekin korvaan puuttuvan liikkeen peliälyllä, itse en sitä liikettä paljon enään kaipaakkaan.
Niin siis kirjoitin oman kokemukseni pohjalta, joka tulee ammoisilta ajoilta, kun itsekin tähtäsin sinun ikäisenä vielä kirkkaampiin saleihin pelaamaan..
En sinne asti yltänyt, mutta kivasti on aina luistin kulkenut.
Asiahan oli se, että en juuri muuttaisi mitään tekemisessäsi.
Tsemppiä vain sarjaan, missä pelaatkin.