vähällä paljon?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
"No tässä tarkoitetaan lähes jokaisella merkillä myynnissä olevaa "perusprotskua", jonka kilohinta vaihtelee noin 10 ja 15 euron välillä. Kalliiltahan tuo saattaa alussa kuulostaa, mutta jos haluat saada esim. 50g proteiinia, niin kyllä se tulee jauheesta otettuna halvemmaksi kuin esim. raejuustosta."

varmastikin mutta mistä tätä sitten ostaa voisi? =)

Tää nyt on ikivanha threadi jo mutta kun ei söörtsillä oikein löytyny parempaa mihin tää asia sopis. Jossain kyllä pitäs olla threadi missä lukee näitä että kuka on saanu mitäkin halvalla jostain. Ite tänään sain broilerin paistisuikaleita 2.95e/kg. Ei paha hinta vai mitä? Rintapalojakin oli muistaakseni johonkin neljän euron tuntumaan. Paahtopaisti tais olla 4.50/kg tai jotain sinne päin. Hullunhalpaa lihaa oli täänään kuopion cittarissa. :kuola: Pakastin oli tietysti täynnä niin ei mahtunu noita paljoa sinne. Muuten olisin ainakin 10-15kg ostanu noita lihoja. :wall:

Juu tuotapa hain. Kiitoksia linkistä. Enpä kuitenkaan taida laittaa enää toiseen threadiin samaa juttua ettei tule toistoa. :) Tietysti jos modet pystyy niin voitte ton mun postauksen siirtää tohon threadiin.

itse annan usein sen oranssin hintalapun määrätä, mitä lihaa ostan.
Ja myönnän, että pakastan alelihoja kans :nolo:

jauheliha, kanasuikaleet tms sitten vaan jääkaappiin hitaalla sulatuksella(yön yli seuraavaa iltapäivää varten) ja ruoan tekoon. Vaikkei tässä enää olla opiskelijoita, niin sen varran nuuka olen, että katson aina lähimarketista, onko sitä alelihaa. Esim: 450g kanasuikaleita 1.90€, norm 4.95€
EDIT: kannattaa siis seurata, mihin aikaan päivästä/ viikosta kauppa alentaa päiväys-lihat

minimari sanoi:
itse annan usein sen oranssin hintalapun määrätä, mitä lihaa ostan.
Ja myönnän, että pakastan alelihoja kans :nolo:

Miksi tuo hymiö perässä? Tuohan on vain järkevä tapa, siis ainakin tuo alesta ostaminen. Jos jollakin hyvällä lihalla on hyvä ale, niin mekin ostetaan aina useampi paketti ja nakataan pakkaseen. Mikä onkaan vaivattomampaa kuin ottaa se edellisenä iltana jääkaappiin sulamaan, ei tartte jatkuvasti kaupassa ravata ja säästää vielä ison määrän eurojakin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rock^ sanoi:
Kyllä itsellä menee väistämättä 7-10e olin bulkilla tai dieetillä, en ymmärrä miten jotkut voivat nipistää sen viiteen euroon ?

- 400g jauheliha = 3,2e
- 3l maitoa = 3x 0,77e = 2,31e
- pinaattilettuja 400g = 1e

---> 6,51e

Ja tuo on vasta runkoa, em. lisäksi syön päivän aikana leipää, kananmunia, ja karjalanpirakoitakin.

aika kallista jauhelihaa :) tol saa 2x400g naudanlihaa (17%)

tiieitiijuu sanoi:
aika kallista jauhelihaa :) tol saa 2x400g naudanlihaa (17%)

Ja ainakin täällä Jyväskylässä Prismassa oli naudan paistijauheliha (rasvaa max 10%) 1,99 ja ihan normaalihinta on tuo.

EDIT: siis tuo on 400 g paketti.

Timba79 sanoi:
Miksi tuo hymiö perässä? .
siksi, että puhun jo viimeistä myyntipäivää lähestyvistä "alennuksista" ja olen saanut siitä kuulla kommenteja tyyliin"me ostetaan sitä koiralle"
hyvää se on, jos vielä kaupasta saa ostaa, sanon minä! :)

Back
Ylös Bottom