Vähälaktoosista kaseiinijauhetta?

Eli haussa siis kaseiinijauhe, jossa olisi max 1g/100g laktoosia.

Tämä siis siksi, että tuo laktoositon rahka maksaa aika hunajaa, mutta ei viitsisi heralla (joka on kyllä halvempaa kuin rahka) korvata ihan täysin kun imeytymisnopeudet on mitä on. Yötä vasten olen aina rahkaa vetänyt kaseiinin takia, mutta mietin että saisiko tuota ruokalaskua vähän pienemmäksi jos löytäisi halpaa jauhetta...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Scitecin Uber Milk on kaseiini-isolaatti. 0g laktoosia/100g. Löytyy niitä aika montakin mut tuo nyt ekana tulee mieleen sellaisista mikä on totaali nolla laktoosia.

No hyi saatana. Testasin tänään tuota kaseiinia.

Lyhyt arvostelu:

+ Tuoksui hyvälle
+ Näytti hyvälle

- Muuttui tönköksi sheikkeriin vaikka kuinka ravisteli. Tein veteen
- Maistui ihan kauhealle. Sellanen esanssinen maku. Hyi vittu

Kaadoin viemäristä alas. Käytän tuon loppuun pienissä erissä heran kanssa sekaisin niin ei mene ihan hukkaan. Kai sitä pitää ostaa jatkossa vaikka hyla-rahkoja kun ei niistäkään nyt ihan sietämättömiä oireita ole tullut.

Maun takia kannattais varmaan vetää ihan vaikka isolaattia, kyllä sekin ihan tarpeeksi hitaasti imeytyy. Noi kaseiinit on aina vähän tollasia paskan makusia. :D

Ässästä saa Rainbown laktoositonta ja rasvatonta rahkaa halvalla! Vähän kaupasta riippuen hinta purkille tulee 0,69€-0,79€. :)

Ootko varma ettet meinaa vähälaktoosista? Esim. pirkan vähälaktoosinen mieto maitorahka ei oo aiheuttanu mitään kamalia oireita niin varmaan se ainakin passaa mulle.

- - - Updated - - -

:face:
Etsä mene kataboliseen tilaan jollet yötä varten saa kaseiiniproteiinia! Jätkä hei, ryhdistäydy!

Kyllähän se ehkäisee kataboliaa, kun vetää yötä vasten hitaammin imeytyvää proteiinia. Tuskinpa tähän voi kukaan mitään järkevää vasta-argumenttia heittää.

Kyllähän se ehkäisee kataboliaa, kun vetää yötä vasten hitaammin imeytyvää proteiinia. Tuskinpa tähän voi kukaan mitään järkevää vasta-argumenttia heittää.

Estää, mutta ei sen ole pakko olla maitotuote tai jauhe, syö pihvi.. kananmunia.. onhan näitä.

Tarkistin ja vähälaktoosista se tosiaan olikin, laktoosia alle 0,5g sadassa. Kuitenkin halvempaa, kuin valion vastaava :) Noita on itse tullut vedettyä.

Alle 0,5% on kyllä tosi hyvä. Kelpaa mulle täysin. Pitääpä käydä tsekkaamassa :)

- - - Updated - - -

Estää, mutta ei sen ole pakko olla maitotuote tai jauhe, syö pihvi.. kananmunia.. onhan näitä.

Kananmunia pitäisi aika monta syödä, jotta saisi tuon n. 25g prodea, jonka saa rahkapurkista. En ole mikään kananmunafani :/

Kananmunia pitäisi aika monta syödä, jotta saisi tuon n. 25g prodea, jonka saa rahkapurkista. En ole mikään kananmunafani :/

No onhan niitä muitakin vaihtoehtoja, normaaleissa ruuissa. Nykyään kun tuntuu että kaikki yksinkertaisesti pitää korvata jauholla, vaikka olisi vaihtoehtoja. Väitän että rasva/proteiinipitoinen iltapala on kuitenki parempi kuin puhdasta kaseiinia purkista. Ainakin maalaisjärjellä

edit. Kukin tekee tietty miten parhaaksi ja helpommaiksi näkee, pääasia että syö.

No onhan niitä muitakin vaihtoehtoja, normaaleissa ruuissa. Nykyään kun tuntuu että kaikki yksinkertaisesti pitää korvata jauholla, vaikka olisi vaihtoehtoja. Väitän että rasva/proteiinipitoinen iltapala on kuitenki parempi kuin puhdasta kaseiinia purkista. Ainakin maalaisjärjellä

edit. Kukin tekee tietty miten parhaaksi ja helpommaiksi näkee, pääasia että syö.

ei mitään sittenkää.

En mä paljoo muita vaihtoehtoja enää keksi. Liha on aika pirun kallista iltapalaa. Ei mulla oo mikään tarve korvata kaikkea jauholla. Rahasta tää on kii.

Ja mulla kun ei toi maalaisjärki pelaa kovin hyvin niin en kyllä tiiä mitä eroa on ottaa se proteiini suoraan purkista tai esim. rahkasta.

En mä paljoo muita vaihtoehtoja enää keksi. Liha on aika pirun kallista iltapalaa. Ei mulla oo mikään tarve korvata kaikkea jauholla. Rahasta tää on kii.

Ja mulla kun ei toi maalaisjärki pelaa kovin hyvin niin en kyllä tiiä mitä eroa on ottaa se proteiini suoraan purkista tai esim. rahkasta.

En yleensä jaksa vääntää, mutta nyt on tylsää. Ei rahkalla ja jauholla paljon eroa olekkaan, mutta on se pelkistään vähän köyhää. Toisaalta samapa tuo lopulta. Itse en nykyään rahkoja edes pelkilteen vedä ollenkaan, aina pirtelöissä seassa millon mitäkin saa ainaki laajemmin eri lähteistä proteiinia ja iltapalat nimenomaan pyrkinyt pitämään kunnon ruokana ja syömään sitten vaik välipaloina jotain pirtelöitä ym.
Ihan vaan sentakia, että tykkään illal syödä ja ottaa kaloreita niin ei aamulla ole niin järkyttävä nälkä.

Tää oksennusjauhe ei kyl anna mulle mitään jakoo. Oon nyt lisänny heraani tätä teelusikallisen. Siis teelusikallisen. Ja koko palkkari maistuu aina ihan kuolemalle. Miten voi teelusikallinen kaseiinia puskea noin paljon läpi.

Nyt neuvokaa miestä mäessä, että miten saan tän paskan hyödynnettyä :D Oon niin nuuka, että roskiin en heitä.

Tää oksennusjauhe ei kyl anna mulle mitään jakoo. [...] Nyt neuvokaa miestä mäessä, että miten saan tän paskan hyödynnettyä :D Oon niin nuuka, että roskiin en heitä.

Ehkä sä vaan oot nirso. ;) Kokeile sekoittaa maitoon. Itse ainakin saan kahta eri juomaa sekoittamalla maitoon tai veteen -- en kyllä käsitä, miten noiden jauhojen ero voi olla niin suuri näiden parin nesteen välillä. Muutenkin jos sitä tavallista heraa sekoittelisi maitoon ja joisi illalla, niin tälläi siitä saisi normaalia heraa hitaampaa (ainakin se maidon osuus).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom