Väärä tuntuma hauiksissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vargas
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä teen väärin kun teen hauiskääntöä tangolla ja mutka tangolla scottissa, kun teen näitä liikkeitä välilä tuntuu, että liike tuntuu enemmän ranteissa. Ja ranteisiin myös usein pistelee jonkun verran varsinkin hauiskäännössä tangolla? Olisiko kenelläkään halua tästä asiasta?

Kaverilla on sama ongelma. nykysin ruvennu koskeen ranteeseen tietyissä liikkeissä. rannetukiahan tuo on käyttäny jo kuulema toimii..

No sen verran on, että kannattaa kuunnella niitä ranteita mitä ne sanoo. Erittäin yleistä, että varsinkin tuo suora tanko rasittaa ranteita huonolla tavalla. Ei kannata toisin sanoen tahkota sellaista liikettä, joka sattuu ranteisiin häiritsevästi, saattaa pahentua pitemmän päälle. Hyvät rannesiteet poistaa mulla pahimmat kivut tuon mutkatangon kanssa.

Tästä aiheesta taitaa threadejä olla jo olemassa, joten etsi ja lue niitä.

mulla oli samat ongelmat,rannetuet ratkas sen.talja ei rasita niin paljon ranteita että siinä kannattaa välillä tehä,myöskään käsipainoilla harvoin on ongelmaa

Aiheesta on todellakin paljon keskusteltu. Mutta yleisesti vaivaa auttaa kunnon rannetukien käyttö raskaimmissa ja/tai kipua aiheuttavissa sarjoissa ja liikkeissä. Sekä sitten ihan kokonaan liikkeen vaihto, esim. suorasta tangosta mutkatankoon tai käsipainoihin.

Kannattaa myös taljassa kokeilla erilaisia tankoja jos valinnanvaraa löytyy. Se voi olla pienestä kulmasta kiinni. Itse käytän myös välillä tukia ranteissa.

Suosin itsekin paljon taljoja hauistreenissä. Saan paljon paremmin treenit menemään perille ilman ylimääräisiä ongelmia. Ristikkäistaljan alatalja on erinomainen väline hauisten treenaamiseen.

Kannattaa pitää ne ranteet suorassa. Niitä kun kääntelee edestakaisin, jolloin voidaan liikutella suurempia rautoja niin ei ihme, että ranteet ei kiitä.

toolate sanoi:
Kannattaa pitää ne ranteet suorassa. Niitä kun kääntelee edestakaisin, jolloin voidaan liikutella suurempia rautoja niin ei ihme, että ranteet ei kiitä.

Totta tämäkin. Ja myös tässä auttaa kunnolliset rannetuet. Ne kun nappaa sopivan kireelle, niin ei se ranteella "kaasuttaminen" enää edes onnistu kunnolla.

Timba79 sanoi:
Totta tämäkin. Ja myös tässä auttaa kunnolliset rannetuet. Ne kun nappaa sopivan kireelle, niin ei se ranteella "kaasuttaminen" enää edes onnistu kunnolla.

Hmm. Mulla ei satu ranteisiin kaasuttelu. Pitäiskö se silti lopettaa? Ajattelen että saa samalla vaivalla forkkuja treenattua kun lopussa kääntää rannetta sisäänpäin? Pientä huijaamistahan se on, mutta ei se nyt aina ole bannattu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom