Uutta treeniohjelmaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kannipa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moro. Olen 31v ja treenaillut salilla vuosia. Treenissä on kuitenkin välillä ollut pitkiä taukoja. Nyt olen taas aloittanut treenaamisen noin vuoden tauon jälkeen. Treeniä on nyt takana noin 6kk. Ja nelijakoisella olen treenaillut, niin kuin lähes aina. Nyt kiinnostaisi aloittaa 2 jakoinen. Olen itse tuota ohjelmaa mietiskellyt. Ja olisiko seuraavanlainen mistään kotoisin? Mavea ei tuolta löydy koska selkä ei siitä tykkää.

ma
penkki 2X6
dipit 2X6
Jalkapässi 4X6
pohkeet seisten 4X8
pystypunnerrus 2X6

ke
Leuat leveä myötä ote 2x6-8
kulmasoutu 2x6-8
reisikoukistajat 3X8
hauiskääntö käsipainoilla 3X6-8
vatsoja

pe
kyykky 4X6
vinopenkki 2x6
kapea penkki 2X6-8
pohkeet istuen 3X8
sivuviparit 2X8
takaviparit 2X8

su
alatalja 2X6-8
leuat kapeahko vastaote 2X6-8
reisikoukistajat 3X8
hauiskääntö tangolla 3X8
vatsoja

Sarjoja ei tällä ohjelmalla varmaankaan kannata vetää loppuun asti? Kannattaako vetää molemmat treenit samalla teholla? Vai esim niin että toinen vetävä päivä täysillä. ja toinen kevyemmin? Entä sarjojen pituudet, ovatko ok? Välillä olisi tsrkoitus tehdä pidemmillä esim 12 toiston sarjoilla. Kuinka usein toistomäärää kannattaa vaihtaa? Onko esim 2vk sopiva? Vai kannattaako vetää viikon eka treeni vaikka lyhyemmillä ja toinen pidemmillä sarjoilla?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tuota ketjua jo lueskelinkin. Sieltä vaan löytyy niin paljon eri ohjelmia, ettei tiedä mikä olisi hyvä. En saanut jostain syystä postattua tätä kysymystä sinne 2-jakoisten ketjuun. Joten laitoin tänne. Takaviparit tuosta ohjelmastani varmaan kannattaa siirtää vetävälle päivälle? Ja onko sarjoja/lihasryhmä tarpeeksi? Nelijakoisella tottunut vetämään aina sarjat täysillä. Mutta ei varmaan toimi tässä.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom