Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Tomi
6100. :kippis1: Toi kalenteri oli mullakin yksi kriteeri pienen koon ja helppokäyttöisyyden lisäksi.
Nyt on ollut kohta kuukauden toi motorolan T720, olen ollut tosi tyytyväinen! Käyttöliitymä on jouhea kun tottuu, ainut heikko puoli on akun kesto (n.2- 3 päivää, riippuu kuinka paljon puhuu). Hintaansa nähden mielestäni oli paras vaihtoehto (270 €). Voin kyllä suositella lämpimästi!Originally posted by Ankka
Mites on, onko kenelläkään motorolan T720? Ois kiva kuulla käyttäjän kommentit.
Originally posted by Dremo
Jaahas, mun alottama threadi oli noussu takas...Siirsin sillon joskus sitä luurin ostoa, mut synttärilahjaks tuli rahaa joten vanha luuri lähti vaihtoon. Nyt on ollut kohta kuukauden toi motorolan T720, olen ollut tosi tyytyväinen! Käyttöliitymä on jouhea kun tottuu, ainut heikko puoli on akun kesto (n.2- 3 päivää, riippuu kuinka paljon puhuu). Hintaansa nähden mielestäni oli paras vaihtoehto (270 €). Voin kyllä suositella lämpimästi!
Originally posted by shape
Onko kenelläkään kokemuksia Nokian 3650:sta? Onko hyvä luuri?
Mutta onkos ne ilmaisia? En usko. www.tampere.as/logo tarjoaa kuitenkin taustakuvat ilmaiseksi. Tuolta on saatavissa myös virallinen Pakkotoisto-taustakuvakin!