Uutta potkua selkätreeniin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hoube
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Aina selkätreenissä minua ja varmasti monia muitakin vaivannut sama ongelma, kun ei saa tuntumaa sinne selkään sitten millään. Aiemmin olin selkätreenin tehnyt aina sunnuntaisin, jolloin melko monella alkaa olla rankan viikon jälkeen panokset lopussa ja ehkä viikonlopulta hiukan univelkoja.
Päätin sitten siirtää tämänkertaisen selkätreenin keskiviikolle, ja pomppasin suorastaan onnesta kattoon kun virtaa löytyi koko selän edestä ja jokainen liike tuntui siellä missä pitääkin (ei käsivarsissa kuten monilla aloittelevilla on ongelmana).

Joten te joilla on selkätreeni sunnuntaina eikä saa jostain syystä minkäänlaista tuntumaa niin kokeilkaapa huvikseen tehdä se treeni alkuviikosta. Toivottavasti auttaa joitain muitakin kuin minua :thumbs:

Menee valitettavasti :offtopic: , mutta selkä on kaikista hankalin periaatteessa treenata, ainakin omalla kohdallani :wall:

Menee valitettavasti :offtopic: , mutta selkä on kaikista hankalin periaatteessa treenata, ainakin omalla kohdallani :wall:
Kyllähän se vie oman aikansa että saa sen touchin selkään, mutta itselläni tuo tuntuma jotenkin tuntui tulevan kuin tyhjästä kun vaihdoin tuon treenipäivän

Itse sain taas älyttömän hyvän poltteen kun vaihdoin liikkeet toisinpäin. Eli ennen tein leuat ja sitten kulmasoudun, mutta sitten kun heitinkin ne toiste päin ja olin tehnyt leuat niin vitsi mikä tunne oli selässä...

Itsellä toi selkä on ollut aina tommonen että kyllä se on kehittynyt ihan normaalisti muitten mukana, mutta kyllä se tuntuma monesti on kadoksissa:rolleyes:

pakkohan se on myöntää että vaikein paikka saada tuntumaa on nimenomaan toi selkä.

ite tykkään kyllä pumpista ja tunteesta ja sen sinne selkään kyllä saa kun tarpeeks pienillä painoilla taljoja pumppailee. parasta kasvua on kyllä silti havaittu suht ronskilla kulmasoudulla jossa se tuntuma on vähän siellä päin.

e: tosin selkä mulla on kyllä ihan susipaska, johtuu kevyestä rhp pelleilystä joskus teini vuosina :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom