UUTTA! Pakkotoisto-aiheiset työpöydän taustakuvat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Komeita on :rock:

Itse kun olen täysi käsi noiden kuvankäsittelyohjelmien kanssa niin viitsiskö joku pakertaa sellaisen ubersiistin kuvan, jossa olisi vain musta tausta ja tuo pakkotoiston P. Ok, voisi siihen ehkä pienellä laittaa myös "pakkotoisto.com"...

Enivei, hienoja kuvia!!

Krago sanoi:
Taitaa löytyä sieltä asetuksista valikko nimeltä grayscale. Tuon pitäisi sen kuvan muuttaa mustavalkoiseksi.

Kiitti! löytyhän se sieltä.. Mut tota Miken sanomaa ei mulla ainakaan ollu image valikossa..

Löytyykö tekijöiltä näitä taustakuvia isommille resoluutioille? Itse käytän esim. 1280x960 ja noi 1024x768 taustat näyttävät ihan hirveiltä jos niitä yrittää venyttää mun koneelle sopiviksi.

JBoy sanoi:
Itse kun olen täysi käsi noiden kuvankäsittelyohjelmien kanssa niin viitsiskö joku pakertaa sellaisen ubersiistin kuvan, jossa olisi vain musta tausta ja tuo pakkotoiston P. Ok, voisi siihen ehkä pienellä laittaa myös "pakkotoisto.com"...

Enivei, hienoja kuvia!!
Kyllähän mä voin sulle tollasen tehdä jos vaan kerrot mistä tollasen P:n kuvan saa tarpeeks isona, voisin nääs itelleniki laittaa just sellasen. :) 1600x1200 kuvan ajattelin tehdä...

Ajattelin tuollaista pientä P:tä joka on tuolla sivun yläosassa. Ei tarvitsisi olla isompi: Ruudulla on musta tausta ja sitten tuollainen punainen P vaikka juuri tuon kokoisena...

BTW, pitääkö olla vippi että pystyy postaamaan kuvan?

esteetikoille :D

Liitteet

• taustakuva.jpg
    taustakuva.jpg
    109,1 KB · Katsottu: 911
Ei enää niin uutta, mutta värkkäilin tämmöisen joutessani... Natu-Coleman kuvassa.

Liitteet

• tausta1024x768.jpg
    tausta1024x768.jpg
    198,9 KB · Katsottu: 516
Olisko jollain isoja versioita näistä taustoista? Esim. 1600x1200?

ps. hieno tausta nerd :thumbs:

On kyllä erittäin tyylikkäitä :thumbs: Lisää vain. Vielä kun sais enemmän kuvii missä yhdistyy naiset ja rauta niin ei voi paljon enempää vaatia :worship:

Pistäkää nuo taustat myös 1024x1280 resona. Itse käytän ruutua pystyasennossa ja on vähä vaikea löytää mistään taustaa. Nyrjähtää niska kun katsoo naisia rannalla poikittain.

Voisihan noita isompinakin laittaa, jos olisi mihin tökätä. Täällä liitteen koko on rajattu 1024x768:n.

Naiset+rauta kombinaatiostakin voisi noita värkätä, jos olisi tarpeeksi isoja/hyviä originaaleja.

Siinä pari peruskuvaa, Miken ottama kuva inspiroi tekemään jälkimmäisen. Poista jos et tykkää.

Liitteet

• pakkis2valmispieni.jpg
    pakkis2valmispieni.jpg
    71,4 KB · Katsottu: 291
  • pakkis4valmispieni.jpg
    pakkis4valmispieni.jpg
    91,4 KB · Katsottu: 476

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom