Uutta ohjelmaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossi-
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli olen nyt treennannut jonkun 4kk epäsäännöllisesti omalla pienellä salilla.
Tulokset ovat nousseet kiitettävästi mutta nyt ei ole jaksanut panostaa hommaan joten ne taas ovat 'laskusuunnassa'. Jotain pitäisi tehdä?

Ajattelin alkaa käymään nyt tosissaan 'oikealla salilla'.

Minkälaista ohjelmaa suosittelette näin aloittelijalle?Lihakset eivät tunnu kestävän saman lihasryhmän rääkkäämistä kerralla. Niin oisiko joku 1 jakoinen hyvä?

Myös ravintopuoli ois tarkotus saada kuntoon.Joten siihenkin vois antaa vinkkejä.

Vinkkejä voisi antaa. :)

Eli olen nyt treennannut jonkun 4kk epäsäännöllisesti omalla pienellä salilla.
Tulokset ovat nousseet kiitettävästi mutta nyt ei ole jaksanut panostaa hommaan joten ne taas ovat 'laskusuunnassa'. Jotain pitäisi tehdä?

Ajattelin alkaa käymään nyt tosissaan 'oikealla salilla'.

Minkälaista ohjelmaa suosittelette näin aloittelijalle?Lihakset eivät tunnu kestävän saman lihasryhmän rääkkäämistä kerralla. Niin oisiko joku 1 jakoinen hyvä?

Myös ravintopuoli ois tarkotus saada kuntoon.Joten siihenkin vois antaa vinkkejä.

Vinkkejä voisi antaa. :)

Täällä on monessa paikkaa suositeltu aloittelijalle 2-jakoista. Eli kroppa treenataan viikossa kahdesti läpi. On toiminut monella mutta en nyt sano että se olisi ABSOLUUTTINEN TOTUUS ettei tule hirveitä valituksia erilaisten treeniohjelmien puolesta. Toiselle toimii toinen mutta suosittelisin kyllä 2-jakoista! Täältä löydät yhden ohjelman --> http://elasto.org/2-jakoinen.txt

Ja ruokapuoolesta sen verran että lueskeleppa vaikka tästä threadista. Paljon hyvää tietoa treenaamisesta ja syömisestä http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394

Kuinka paljon on mahdollista 5 kk näin aloittelijan nostaa painoa?
Lihaksena tietysti.
Itsellä tuli 5 kk aikana noin 10kg lisää, josta ehkä puolet lihasta, jos sitäkään.. Nyt dieetillä tippunut paino pari kiloa parin viikon aikana, siitä osa tod.näk. lihasta. Eli yksilöllistähän tuo on, mutta sanoisin että jos rasvaprosentti pysyy samana niin ihan newbie voi 3-5kg saada lihasta. Oon kyllä kuullut paljon hurjemmastakin kehityksestä, mutta se vaatii jo poikkeuksellisen hyvät geenit.

En tiedä miksi alottelijalle suositellaan aina kaksjakosta, mut itse suosittelisin yksjakosta perustreeniä. Tietty siitäkin kiinni kuinka monesti viikossa haluaa siellä salilla käydä: yksjakosella 2-3 kertaa riittää, tuon yli pitää jo olla todella hyvin suunniteltu ohjelma ja tuntea omat rajansa tarkasti. 2-jakosella pitäs käydä vähintään se neljä kertaa, että saa riittävän frekvenssin. Tästä varmaan joku hermostuu, mutta noita esim. Hulkin juttuja kun lukee, niin johtopäätös on melko tarkkaan tuo. Ja joku 2-3kg lihasta on varmaan tossa ajassa aika hyvä, riippuu tiety lähtökohdasta. Tossa lihaksia kasvattaessa tarttuu sitten väkisin myös tota rasvaa sitten, eli suoraa vaa'asta tota ei voi kattoa.

Minkälaista ohjelmaa?

Elikkä kesä on tulossa ja kroppaa pitäs saada vähän 'kiinteämmäksi'.

Tähän asti olen pelkästään harrastanut punttia josku epäsäännöllisesti.
Lihaa ei ole paljoa tullut.Jonkin verran on ylimääräistä läskiä kropassa joka olisi tavoite saada pois ja samalla saada lihaa.Onko mahdollista?

Aattelin että alkaisin juoksemaan ja kävisin salilla myös.+ taistelulaji treenit 2krt viikossa.Kunto ei ole mikään hyvä että tuskin kovin pitkiä lenkkejä vetelen.

Miten tuon juoksemisen kanssa?Montako kertaa viikossa?
Puntilla aattelin käydä 3krt viikossa monipuolisella ohjelmalla.

Paljonko tämmösen 70 kiloisen kaverin tulisi saada protua päivässä jos tommosta treeniä vetelen.

Antakaa kaikenlaisia ravinto ja treeni vinkkejä.Kiitos :kippis1:

Ota käyttöön koko kroppa kerralla ohjelma ja tee se 2-3 kertaa viikossa. Sen kanssa nuo muut treenit toimii kun lihaksia ei (huom: EI) vedetä tappiin joka treenissä ja tauot lihasryhmää kohden eivät tule pitkiksi kuten monijakoisissa ohjelmissa. Muista pitää kuitenkin ainakin yksi täysi lepopäivä viikossa.

Kannattaa muutenkin lukea tuo linkitetty threadi sillä siellä on asiaa ruokavaliosta. Tutustu myös muihin Aloittelijoiden osion tärkeäksi merkittyihin threadeihin.

Läskinpoltto ja lihaksen samanaikainen kasvatus ei periaatteessa onnistu joskin pakkishuhu kertoo, että aloittelijoilla tämä voisi onnistua. Itse olen skeptinen sen suhteen. Paljon selkeämpää on dietata ylimääräiset rasvat pois kunnialla ja sitten rakentaa lihasta.

Kuinka pitkä muuten olet? Jollet ole 150-160 cm, niin 70 kg elopaino kuulostaa vähän siltä, että ei sitä läskiä paljon oikeasti ole vaan että olet huolissasi jostain pienistä kahvoista kyljissä. Silloin on ihan turha yrittää mitään läskinpolttoa. Sen sijaan vain treeniä ja ruokaa naamaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom