Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos ei tule käyttis levylle, mihin muutenkin kannattaa satsata se SSD, niin tsekkaa outlet.fi. Siellä verkkokauppa myy tehdasvaihdettuja 2TB levyjä hintaan 72e. Nykyhinnoilla halpaa huvia.... Ostin samaisen sieltä itse, hyvä palvelu. Niin, ja siksi ei käyttistä tuohon kun se on Green eli storage luokkaa.Mitäs 1-2 teran kovoa suosittelisitte omien kokemusten ja myös arvostelujen perusteella? Tulee ruksuttelemaan paljonkin kun lataa dokumentteja netistä.
Jos ei tule käyttis levylle, mihin muutenkin kannattaa satsata se SSD, niin tsekkaa outlet.fi. Siellä verkkokauppa myy tehdasvaihdettuja 2TB levyjä hintaan 72e. Nykyhinnoilla halpaa huvia.... Ostin samaisen sieltä itse, hyvä palvelu. Niin, ja siksi ei käyttistä tuohon kun se on Green eli storage luokkaa.
Mä en koonnut, mä vain ostin. Pari näytönohjainta ja toinen SSD photoshopin scratsiksi.
katso liitettä 83227
Ei toi nyt mikään mahottoman hintainen ollut. Noilla tehoilla alkaa oleen PC:tkin kalliita. Sitten toki se ero tulee, että osaako Windows niin hyvin käyttää ytimiä mitä OSX.En mä poroja vetänyt, ehkä vaan tuo kuullostaa köyhälle liian kalliilta Ei siinä, varmaan pätevä peli. Tosin threadin otsikkoon tuo ei hirveesti liittynyt ;)
Mulla sama prossu ja muistit, mutta ohjaimena Ati 5870. Hyvin pyörii pelit. Niin, ja kovalevy on WD:n 1TB Caviar Black.Pakko hehkuttaa tänne, että meikän aikoja sitten kasaama mylly pyörittää vieläkin kaikki peli ihan vitun hyvin. Ainoastaan näyttiksen oon päivittänyt.
prossu: Intel Core 2 Duo E8400 custom tuulettimella
emo: Asus P5Q
4GB DDR2 muistia
näyttis: nVidia GeForce GTX 560
kiintolevy: WD:n 550 GB
Uusi Mac Pro pistetty tännekkin tulemaan, toki vain ostin en kasannut. 8-ytiminen (kun niitä oli vielä applella, sivuilla ei enää valikoimissa). SSD käyttikselle ja normi pyörivä muulle kamalle. 16GB muistia riittää aluksi mulle ja eiköhän tuolla taas pari-kolme vuotta mennä kivasti, niin kuin entiselläkin. Entinen 8-ytiminen jää sitten toiseksi koneeksi ja sitä päivitellään muihin juttuihin sopivaksi.