Uutta konetta hankkimassa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäs mieltä tosta Lidlin koneesta? Lidlin kauppaamana haiskahtais paskalta, mutta mainospuheet ovat kovat:

- Athlon 64 3700+
- Ati radeon x1600 pro 256mb
- asus pci express
- 1024 ddr
- s-ata 300GB
= 899€

Onko tuo näyttis mistään kotoisin?

Mitäs mieltä tosta Lidlin koneesta? Lidlin kauppaamana haiskahtais paskalta, mutta mainospuheet ovat kovat:

- Athlon 64 3700+
- Ati radeon x1600 pro 256mb
- asus pci express
- 1024 ddr
- s-ata 300GB
= 899€

Ihan ok hyötykäytössä, mutta tolla näyttiksellä ei peleissä paljoa juhlita...

mä en siltikään ostais lidlin konetta, vaikka 3 vuoden takuu onkin mutta aatteleppa kun vuoden päästä kajahtaa, viet lidliin, ne lähettää sen eteenpäin, taas eteenpäin, eteenpäin ja vielä kerran eteenpäin. Kuluu viikko, toinen, kuukausi? lopulta, tossa rahat takas, se hävis alaskaan.
Ja kauhea hinta tossa mun mielest, noi osat ei oo kuitenkaan ihan samoja mitä tietoasemalta esim saa (oletus). Tossa ei oo näyttöäkään.. (oletan että toi on pöytäkone kun 300gb)
Mikä porukalla on kun ei uskalla käytettyä ostaa missä on takuuta jäljellä? Hinta on paljon halvempi kuin tollasissa uusissa valmiissa paketeissa, ja tehoa enemmän.

Katoin huvikseni Atk-Agentin sivuilta vastaavaa pakettia ja sain hinnaksi 769€
Tuotteen nimi:
ANTEC SLK3800B SUPER MIDI MUSTA 400W 99.00
SAPPHIRE X1600 PRO PCI-E 256MB DDR-2 115.00
A8V-E SE ASUS S939 VIA K8T890 PCI-E SATA RAID GBL 69.00
AMD ATHLON 64 3700+ S939 BOX SAN DIEGO 232.00
KINGSTON 1GB KIT (2*512) DDR400 PC-3200 CL3 92.00
WESTERN DIGITAL CAVIAR WD3000JD 300 GB SATA 125.00
GSA-4167BB LG DVD+-RW DUAL WRITER 16 X BULK NERO 37.00

Eli en oikein näe mitään syytä ostaa lidlistä, paitsi jos siinä on oikein bueno näyttö mukana.

http://koti.mbnet.fi/majapc/kone7.php Ajattelin tuollaisen koneen hankkia.Näyttö löytyy,hiiri ja näppäimistö on omasta takaa.Eli vain tuo keskusyksikkö.Hintaa olis 649e.Käyttäisin konetta vähäiseen pelaamiseenkin,joten onko tuo näyttis ihan riittävä ainakin vähän vanhempien pelien pelamiseen?Tuohon täytyy hankkia vielä käyttöjärjestelmä erikseen.Elikkä win xp home fi.Hintaa olisi 93e.Kone siis löytyy Mikromajasta.

Näyttis riittää komeasti vähän vanhempien pelien pelaamiseen. BF2 ja doomit sun muutkin pyörii medium graffoilla. Kannattanee syöttää nuo osat myös mikrobitin hintavertailijaan ja katsoa mitä tuon paketin hinta yleisesti on.

Ja tähän loppuun on pakko sanoa että itse en ostaisi konettani mikromajasta, niin helvetin huonoa palvelua molemmat kaverini jotka sieltä ostivat, saivat.
Toiselle kaverille mm annettiin rikkinäinen näyttis konepaketin mukaan vaikka kaveri maksoi kokoamisesta ja testaamisesta. 3D ei toiminut lainkaan.
Ja tilalle yritettiin kolmesti toinen takuupalautuksena tullut rikkinäinen jonka ilmeisesti toivoivat toimivan. :wall:

No hyvä tietää,että tuollaistakin on käynyt.Itse ostin näytön sieltä n.vuosi sitten ja ihan hyvin on toiminut.Onhan toi aika törkeetä,että vanhaa yritetään antaa tilalle ja vielä kolmesti.Täytyypi olla tarkkana.

Tilasin just tällasen: http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebObjects/AppleStore.woa/wo/0.RSLID?mco=EDB278F7&nclm=iMac
Kyllä kuola valu liikkeessä kun Mac OS äksää pyöriteltii siinä. Tuo on siis näyttöön integroitu malli. Vielä kun laittaa rinnalle windowsin niin voi pelailla kaikkia pelejäki.
Pitäs vaan ainaki viikko vielä odottaa. :itku:
EDIT: siis ton 17 tuuman mallin, tollanen 20" ei edes mahdu yksiöön ;)

Hyvä ostos :rock: . Itselläni on tuollainen 20" malli ja tyytyväinen olen kyllä ollut. Winkkariakaan en ole asentanut vaan mun pelaamistarpeisiin on riittäneet Macille portatut pelit.

onko nämä double core prosessorit nykypäivää?
onko niille myös oma emolevy?
minkälaisia väylänopeuksia noissa suorittimissa on?

joo kyllä selvisi jo tuosta tbj:n linkistä, tattista vaan.
mikä kanta noissa mahtaa olla eli minkälainen emo?
ja jos fsb oli jossain 800, niin muisti oli 400, eli millä muisteilla tollanen kulkisi. 533? vai onko nopeampia?

e: selvisi ainakin että 800 muisteja on, kalliita!!

e2: no jaaei ne niin kalliita ollutkaan jotkut rimm olivat tod kalliita, mutta ddr2-dimm eivät ollutkaa hintavia.

joo kyllä selvisi jo tuosta tbj:n linkistä, tattista vaan.
mikä kanta noissa mahtaa olla eli minkälainen emo?
ja jos fsb oli jossain 800, niin muisti oli 400, eli millä muisteilla tollanen kulkisi. 533? vai onko nopeampia?

Asus P5B Deluxe emolevy
Emolevy Intel:in LGA775-kannalla joka tukee myös tulevia Core 2 Duo ja Core 2 Extreme suorittimia.

Piirisarja: Intel P965 / ICH8
FSB: 1066 / 800 / 533 MHz
Muistipaikkoja: 4 x DDR2 800 / 667 / 533 MHz, Dual-channel tuettu

Muistia saa näinkin nopeena. Ja yllättävän halpaa tuo DDR2 on mielestäni, kyseessä kuitenkin suhteellisen tuore tuote. Ei se DDR niin hirveän huokeaa tuohon verrattuna ole. Ja hyvä maksaa, jos ostaa jotain kingkong-rammia niin varmasti saa halvemmalla kuin Corsairia tai Kingstonia.
Core Duot menevät sockettiin LGA775, AMD:n dual coret menevät AM2-sockettiin. Eli LGA775-emo tai AM2-emo.

Edit. olin taas hidas.

=>osta mac, siel on dualit käytös
lue tuolta lisää http://www.apple.com/fi/intel/

itselläni macbook läppäri, kaikki on vakiona ja toimii kuin enkeli, aikasemmin en ole mac käyttänyt, menee pari päivää et oppii käyttää, johtuen kun wintoosaa käyttänyt 15vuotta

Heh :D Lueppas pari postia ylempänä. Siellä just sanoin että mulla on 20" iMac (ja siis Core Duolla).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom