Uutena joukossa

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli nyt tullut rautaa kolisteltua reilu pari kuukautta, tuolla Arc:in koko kroppa kerralla ohjelmalla.

Koko kroppa kerralla by Arc:

Kyykky / Prässi 2 x 12
Jalkojen koukistus / SJMV 2 x 12
Pohkeet istuen / Pohkeet seisten 2 x 12

Kulmasoutu tangolla / Kulmasoutu käsipainolla / Alatalja 2 x 15
Leuanveto / Ylätalja 2 x 15

Vinopenkki / Penkki 2 x 12
Viparit sivuille / Pystysoutu 2 x 12

Ranskalainen punnerrus tangolla / Ranskalainen punnerrus käsipainoilla 1 x 10
Scott hauiskääntö / Hauiskääntö käsipainoilla 1 x 12

Jalkojen nosto / Vatsarutistus 1 x melkeen niin paljon kun menee

Ohjelman voi tehdä vaikka ma-ke-pe.

Tosin on tullut tuota tehtyä about kerran viikkoon ja muuten jotain muuta kuten hiihdettyä. Omasta mielestä toimii mulla hyvin ja jokaista lihasryhmää tulee rasitettua tasapuolisesti. Nyt ajattelin nostaa tuon treenimäärän yhdestä kolmeen. Niin rupeaa varmaan näkymään tulokset eri tavalla kuin nyt..

Mutta miten noiden painojen kanssa? Niin paljon kun jaksaa nostaa ja tehdä sarjan vai pitäisikö vetää esim 70% siitä painomäärästä millä jaksaa nostaa koko sarjan?

tuolta löytyy HST-laskuri

kokeile ne maksimit ja hakkaa tulokset exeliin.
Kun tekee 3x vkossa kropan läpi niin sarjoja ei saa vetää loppuun asti.

Tuo HST tuntuu melko "löysältä" treeniltä, muuta itse olen sillä saanut hilattua
painoni 75kg:sta-->88kg:n vajaassa kolmessa kuukaudessa.
vaati myös kunnolla sapuskaa

Mun tapauksessa myöskin lihasmuisti on auttanut paljon..
(3,5v:n treenitauko)

Joo toi HST homma vaikuttaa ihan hyvältä. Täytyy keskiviikkona salille mennessä katsoa vähän missä se maksimi voisi olla. Pikkasen on vielä hukassa näissä treenihommissa kun tosiaan tietämys on suunnilleen sama sialla ristipistoista. Mutta täältä on saanut paljon apuja ihan vaan selailemalla foorumia.

Huomaa että ei tarvitse tehdä ykkösmaksimia. otat sopivan painon ja teet sillä niin monta kuin menee. (5-20) laskuri arvio siitä sitten sen ykkösen ja sitä kautta sarjapainot. Ensimmäisen kuuden vkon jälkeen olet sitte jo paljon viisaampi ja osaat korjata taulukon itsellesi just. sopivaksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom