Uusivuosi

Baari-alan (ja sinkkuuden) hyviä puolia; itse menen töihin. Ja ihan vapaaehtoisesti vielä. Tietysti voisin lähteä porukoille tai nähdä kavereita, mutta joululomasta tulee muutenkin jo niin järjetöntä pämppäämistä että tekee vaan hyvää olla edes yksi päivä selvinpäin. Kavereita näkee muutenkin niin paljon, niin en missaa edes sitä osuutta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hommaa kaikki kaverit mukaan ja ostakaa paljon alkoholia ja raketteja niin varmasti keksii hauskaa tekemistä(ei kovin järkevää mutta hauskaa:david:) eikä tarvi lähteä mihinkään pitkälle. Ja uuttavuotta ei kuulu viettää missään sisällä tai baarissa vaan sekoilla pihalla melkein koko ilta IMO. Itse ainakin teen saman mitä viime uutenavuotena ja vieläkin paremmin

Koitan järkätä pahimman darran mitä on ikinä nähty maan päällä ja selvitä siitä hengissä.

voisi kyllä vetää ässän hihasta ja pitää tipaton'09.
Ei varmaan kauhesti tule biletettyä, viimevuodet ovat menneet himassa leffoja katsellen ja sohvalla runkkaillen. Menee varmaan tämäkin.

Samalla linjalla menee kuin viime vuonnakin; viinaa, kavereita ja pommeja. Toivottavasti ei ole helvetin kylmä, harmittaa kun näpit jäätyy zipolla sohiessa...

Todennäköisesti juopottelen niin paljon kuin pystyn. paukkuja en ammu.

En nyt tähän hätään muista kuin yhden oikeasti mieleenpainuvan uudenvuoden. Monet vuoden viimeisen päivän kekkerit on olleet aivan perseestä ja on ollut kylmä kuin ryssän helvetissä, kalja on maistunut pahalta ja naiset vaan vittuilleet.

Jos en saa häätöä, niin ollaan jo voiton puollella.

Hommaa kaikki kaverit mukaan ja ostakaa paljon alkoholia ja raketteja niin varmasti keksii hauskaa tekemistä(ei kovin järkevää mutta hauskaa:david:) eikä tarvi lähteä mihinkään pitkälle. Ja uuttavuotta ei kuulu viettää missään sisällä tai baarissa vaan sekoilla pihalla melkein koko ilta IMO. Itse ainakin teen saman mitä viime uutenavuotena ja vieläkin paremmin

Junnuna ei ollu ongelmaa ku päivän ainut homma oli räjäyttää ne kaikki kolme muovikassillista munakranaatteja. Nykyään tuo raketti puoli on jääny vähä vähemmälle ja uloskaan ei viitti mennä ku sataa vettä ja lumesta ei o tietoakaan. Mikää ihme, että jengillä flippaa ku päivätki on harmaita ja mustia ku mörön paska.

Eka uusivuosi täysi-ikäisenä, mutta tuskinpa uutenavuotena baareissa mikään kauhea tungos on? Eli todennäköisesti kaverille saunomaan ja kaljottelemaan, sitten kaupungille hillumaan.

Eka uusivuosi täysi-ikäisenä, mutta tuskinpa uutenavuotena baareissa mikään kauhea tungos on? Eli todennäköisesti kaverille saunomaan ja kaljottelemaan, sitten kaupungille hillumaan.

Kylläpä siellä ihan kiitettävät ryysikset on viimeset kymmenen vuotta ollu..:) Riippuu toki baarista eli ei tietysti joka paikkaan, eikä se ole yleensä pahimmillaan kuin siinä puoli yhden aikaan. Mieluummin uusi vuosi toki jossain muualla kuin baarissa, mökki uusi vuosi olisi poikaa.. vaikka jossain pohjosessa..:rock:

LEVILLE!!! WWWWUUUUHUUUUU! Onko kukaan muu menossa? Kaveriporukalla varattu viikoksi möksä sieltä ja tarkoitus vetästä huppuun sangen monta kertaa tuon viikon aikana. UV:na tietty rankasti. Rahaa en taivaalle ammu siihen vedän hullutteluni rajan.

Leville ois joskus siisti mennä uv:na. Ois tädin miehen porukoilla siellä mökki, pitäisköhän kysyä sitä lainaks :D

No, ei ehkä tänä vuonna, mutta joskus.......
Tänä vuonna oon varmaan töissä.

Pommeja ja olutta. Yritän vältellä kuitenkin uusimasta toissa uuttavuotta, kun oltiin kaverin silloisella tyttöystävälle viettemässä iltaa. Olimma alkaneet ottamaan jo heti aamusta ja kunto oli silloin puolen yön jälkeen sen mukainen. Olutta, lonkeroa, rommia ja skumppaa sekaisin, alkoi tuon skumpan jälkeen vähä ottamaan vatsan pohjasta, joten päätin mennä heittämään poskipaskat. Menestys tosin oli hieman huono, en ehtinyt osumaan pönttöö. Luonnollisesti, samoissa kekkereisse oli silloisen tyttöystävän vanhemmat, jotka näkivät koko episodin.
Noh, fiksuna poikana ajattelin että siivoan oksennukset lattialta omilla sukillani, eihän sitä nyt viitsi alkaa käyttämään talonväen vessapapereita. Reippaana sitten pyyhin kaikki oksennukset omiin sukkiini, jotka kävin sitten nakkaamassa naapurin pihalle.

Kyllä olin aamulla ylpeä itsestäni.

Tänä vuonna voisi taas yrittää olla hieman fiksummin :kippis1:

Mulla ei ole mitään hajua vielä mitä tekisi uutena vuotena. Pahasti näyttää siltä, että tänä vuonna kaikki kaverit ovat jossain muualla kuin lähettyvillä ja nekin jotka ovat, sitten tietty "haluavat" olla tyttöystäviensä kanssa. Saatana perkele. Synttäritkin vielä silloin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom