GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

uusista vanhoista jutuista ?.?.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rocket
  • Aloitettu Aloitettu
Moikkamoi ja aurinkoista kevätpäivää kaikille:)

noista threadeista on ollut aika paljon nyt erimielisyyksiä ja ristiriitoja. :( ei oikein tiedä mitä asioita uskaltaa oikeasti ottaa esiin, mitä ei.

onko se ihan poissuljettu ajatus, että aina ei tarvitsisi vanhoja threadeja lähteä kaivelemaan vaan voi kysästä tämän päivän ajatuksia.
ei moni välttämättä muuta enää aikaisempaa vastaustaan. " joo tuossa aikaisemminhan sanoin jo mielipiteeni, mut nykyään olen tällä kannalla... " ei ei ei...:rolleyes:

oikeasti ei enää mitään oikein viitsi tuoda esille, kun aina pitää alussa selitellä, miksi olen tällä palstalla, ja miksi en sitä searchia osaa käyttää.

varmasti sitä osaan käyttää ja kolunnut kaikki läpi, mutta ajatukset muuttuvat, vanhoja threadeja harvoin jaksetaan elvyttää.ni.

karu tuomio raketille:eek: ?

:)

Kyllä käy. Sori, ei ole oikeen syvällinen vastaus, mutta kannatan ideaa. Idean toteutuminen taasen, jää nähtäväksi. Se on vaan niin helppo pastettaa linkki, eikä tarvitse kirjoitella mitään uudestaan.

En ole kyllä varma ymmärsinkö tuon idean oikein, kun toinen silmä ummessa lueskelin. Mutta :thumbs: kuitenkin.

No ainakin salituloksista ja lisäravinteiden tarpeellisuudesta / kreatiinin annostelusta on ollut jo ihan tarpeeksi threadeja.

Ja toisaalta mikäli joku laittaakin vastaukseksi linkin vanhaan threadiin, saattaa se olla vain vinkki katsoa myös vanha keskustelu mikäli sieltä löytyisi vastaus pulmaan.

Ps. näistä turhista threadeistähän on puhutta jo 246 kertaa!
(sörtsi-fägi fägi-sörtsi);)

Miksi pyörä pitäisi keksiä joka kerran uudelleen ja uudelleen?

Onko mahdotonta että jokainen näkee hieman vaivaa tiedon eteen?

Miksi pitäisi joka kerran luoda uusi threadi vanhasta asiasta?

Eikö tieto löydy helpommin jos se on yhdestä threadista löydettävissä, sen sijaan että on monta kymmentä yhden/kahden vastauksen threadia?

Voihan sen muuttuneen mielipiteensä ilmaista myös siihen vanhaan, vai?

Originally posted by JohnnyB

Eikö tieto löydy helpommin jos se on yhdestä threadista löydettävissä, sen sijaan että on monta kymmentä yhden/kahden vastauksen threadia?

ok

Originally posted by rocket
ok

:( ja kun vaan koitit hieman parantaa maailmaa, ja tässä tulos:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by JohnnyB

--------------------------------------------------------------------------------

voivoi.....

hmmm.... mun pitäisi tuota quote hommaa vissiin hieman harjoitella....

Originally posted by letku
:( ja kun vaan koitit hieman parantaa maailmaa, ...
...
voivoi.....
.

Ei tässä kyllä mistään maailmanparannustyöstä ollut kysymys. Otapa nyt silmä käteen ja lue uudelleen. Lue erityisesti myös tuo Miken postaus.

Ehdotukseni on seuraavanlainen: Kun tulee Pakkotoiston sivuille niin heti ens alkuun aukeaisi komea F.A.Q-sivusto, jossa olisi linkki tänne keskustelupalstalle. Siinä menisi pariviikkoa kun ihastelisi huulipyöreänä tietojen määrää ja sitten voisi siirtyä tänne keskustelupalstalle puimaan omia ajatuksiaan.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Originally posted by rocket
Moikkamoi ja aurinkoista kevätpäivää kaikille:)

noista threadeista on ollut aika paljon nyt erimielisyyksiä ja ristiriitoja. :( ei oikein tiedä mitä asioita uskaltaa oikeasti ottaa esiin, mitä ei.

onko se ihan poissuljettu ajatus, että aina ei tarvitsisi vanhoja threadeja lähteä kaivelemaan vaan voi kysästä tämän päivän ajatuksia.
ei moni välttämättä muuta enää aikaisempaa vastaustaan. " joo tuossa aikaisemminhan sanoin jo mielipiteeni, mut nykyään olen tällä kannalla... " ei ei ei...:rolleyes:

oikeasti ei enää mitään oikein viitsi tuoda esille, kun aina pitää alussa selitellä, miksi olen tällä palstalla, ja miksi en sitä searchia osaa käyttää.

varmasti sitä osaan käyttää ja kolunnut kaikki läpi, mutta ajatukset muuttuvat, vanhoja threadeja harvoin jaksetaan elvyttää.ni.

karu tuomio raketille:eek: ?

:)
Tämä on keskustelupalsta. Keskustelu ei ole vain vanhojen viestien lukemista, vaan keskustelija odottaa voivansa saada palautetta omalle ajatukselleen ja mahdollisesti kuulla onko jotain "viimeisintä tietoa". Vielä hetki kun keskustellaan, niin tulee vaikeaksi aloittaa aiemmin käsittelemätöntä aihetta enää, koska miltei kaikki asiat on käsitelty.

Palstalla ei ole mitään linjaa siitä, koska saa asiasta keskustella uudessa threadissa tai koska pitää keskustella vanhassa threadissa tai koska ei saa keskustella lainkaan. Katsoppa esimerkiksi vaikkapa ammatikeskustelu. Ketju on suljettu, koska siitä keskusteltiin liikaa (eli se oli käyttäjien mielestä mielenkiintoinen). Tuosta saa sen käsityksen, että vanhoihin threadeihin ei ole syytä kirjoittaa, sillä muuten tulee liikaa sivuja niihin. Toisaalta, jos kysyt uudessa threadissa, niin sinut ohjataan vanhaan.

Toinen mitä kanssa ihmettelin, oli isot vaatteet -keskustelu, joka oli pitänyt sulkea siksi, että oli asiasta puhuttu (erittäin vähän) aikaisemmin. Vastauksena lähetetyissä vanhoissa threadeissa asiaa oli käsitelty todella kapea-alaisesti ja aiheesta rönsyillen. Kysymykseen oli vähän ontuvat vastaukset, mutta aihe oli silti kiinni.

Tiivistelmä näistä vuodatuksista: Olen samaa mieltä kuin rocket. Tällä keskustelupalstalla ei selkeästi tiedä koska saa asioista keskustella ja kaipaisin vähän enemmän liikkumavaraa. Searchia on syytä käyttää, mutta uuden threadin alussa ei tarvitsisi aina kirjoittaa, että en löynnyt juuri sitä minua kiinnostavaa asiaa searchilla, vaikka sillä paljon asiaa löytyikin.

Joo, täysin samoilla linjoilla ylläpidon kanssa, vaikkakin tekisi mieli olla samaa mieltä raketin kanssa, että saisi tuon letkun täysin tarpeettoman halin, "jonka tarpeessa minä tällä hetkellä olen" :blow: Noh, joka tapauksessa turhaa sitä on silti kysellä selviä asioita, jotka on jo melko selvästi käsitelty. Eri asia on jos jostakin on jäänyt edes hiukan epäselvyyttä.. Tietenkin sitä voi kysellä uudelleen uudessa threadissa herättämättä uutta henkiin.. Vai eikös näin ? :kippis1:

Originally posted by eero
Joo, täysin samoilla linjoilla ylläpidon kanssa, vaikkakin tekisi mieli olla samaa mieltä raketin kanssa, että saisi tuon letkun täysin tarpeettoman halin, "jonka tarpeessa minä tällä hetkellä olen" :blow: Noh, joka tapauksessa turhaa sitä on silti kysellä selviä asioita, jotka on jo melko selvästi käsitelty. Eri asia on jos jostakin on jäänyt edes hiukan epäselvyyttä.. Tietenkin sitä voi kysellä uudelleen uudessa threadissa herättämättä uutta henkiin.. Vai eikös näin ? :kippis1:

:) arvostan täysin ylläpidon työtä, mielestäni palsta on sanoinkuvaamattoman upea.
onhan moni asia jo päivänselvyyttä tai ainakin sinne asti jauhettu, mm. kreatiini, mutta esim. lisäravinnekeskustelut, ym. joissa vaihtelevuutta voi olla, samoin kuin treenisaleista. mua kiinnostaisi missä ihmiset treenaa nyt ja onko mielipiteet vaihtuneet.

MUTTA... tiedän...:rolleyes: olen vähän pöhlö ja ehkä minulla itselläni muuttuukin mielipiteet ja jutskat elämässäni pyörremyrskyn vauhdilla, joten...:)

te olette modet ja ylläpito aivan loistava porukka, ja ajattelen teitä lämmöllä joka päivä kun lueskelen palstaa.:D ei miinuksia.

Re: Re: uusista vanhoista jutuista ?.?.

Originally posted by -ö-
Katsoppa esimerkiksi vaikkapa ammatikeskustelu. Ketju on suljettu, koska siitä keskusteltiin liikaa (eli se oli käyttäjien mielestä mielenkiintoinen).
Joo, minä suljin ko. viestiketjun. Vai että mielenkiintoinen? Ok, mitäs jos tehtäisiin mielenkiintoisin galluppi IKINÄ ja kysyttäisiin kaikkien palstalaisten lempiväriä tai jotain muuta yhtä turhaa? Se, että galluppiin tulee paljon vastauksia, ei tarkoita välttämättä sitä, että se olisi mielenkiintoinen tai että sillä olisi mitään merkitystä. Kuinka moni on tuohonkin ammatti ja koulutukset -galluppiin vastaamisen jälkeen käynyt lukemassa, että "Ooh! Pentti on tradenomi!1!!!1"?

Re: Re: Re: uusista vanhoista jutuista ?.?.

Originally posted by Tomi
Joo, minä suljin ko. viestiketjun. Vai että mielenkiintoinen? Ok, mitäs jos tehtäisiin mielenkiintoisin galluppi IKINÄ ja kysyttäisiin kaikkien palstalaisten lempiväriä tai jotain muuta yhtä turhaa? Se, että galluppiin tulee paljon vastauksia, ei tarkoita välttämättä sitä, että se olisi mielenkiintoinen tai että sillä olisi mitään merkitystä. Kuinka moni on tuohonkin ammatti ja koulutukset -galluppiin vastaamisen jälkeen käynyt lukemassa, että "Ooh! Pentti on tradenomi!1!!!1"?

Se mikä Tomin mielestä on mielenkiinnotonta tai turhaa ei pitäisi oikeuttaa häntä sulkemaan tai rajoittamaan keskustelu(a).

Re: Re: Re: uusista vanhoista jutuista ?.?.

Originally posted by Tomi

Mutta Tomi, miksei täällä yleisellä puolla voisi olla välillä niitä ns. turhiakin viestiketjuja? Tottakai jos samasta aiheesta tulee tunnin sisään useita ketjuja, niin silloinhan niitä on järkevä karsia. Mutta minun mielestä Rocketin viestissä oli ihan hyvä pointti. Joskus on kiva keksiä pyörä uudelleen. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom