Uusia yhtyeitä hakusessa..

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
41
Elikkäs on tässä ruvennut vähä tympimään tuo kotoa löytyvä muusiikki tarjonta ja halu olisi saada uutta musaa.
Hyllystä löytyy mm. Rammstein, Slipknot, Papa Roach, Korn, In Flames, Kotiteollisuus, Mokoma, Chimaira, System of A Down, Rautiainen, COB, Incubus.
Eli jos voisitte kertoa hyviä "mättö" musaa soittia yhtyeitä. Ei kuitenkaan mitää älytöntä karjuntaa, vaan sellaista hyvää agre musaa. :kippis1:

Originally posted by xjussix
Salimusa -threadissä jo mainostin bändiä Hatebreed.

Yesh, Hatebreedin uus rokkaa. Koppasin suoraan vanhasta threadista muutaman joita olen joskus suositellut lämmöllä:

Arch Enemy, At The Gates, Darkest Hour, Killswitch Engage, Burnt By The Sun, Shadows Fall, Diablo, Nightrage, Soilwork, The Agony Scene, Superjoint Ritual, Soulfly, Remembering Never, Norma Jean, Underule, The Haunted, Asherah, Do Or Die, Evergreen Terrace, Martyr AD, A Life Once Lost, Bleeding Through, Dark Tranquility, Luti-Kriss, Mushroomhead, Slipknot, Slinlab, Nostromo, Down My Throat, Raised Fist, Born From Pain, No Warning, S.O.D. Throwdown, The Promise, Vision Of Disorder, Botch, Refused, Beecher, Everytime I Die, Breach, Beauty To Ashes, From Ashes Rise, Himsa, Haste, His Hero Is Gone, Hope Conspiracy, Beloved,Hopesfall, Poison The Well, Shai Hulud, Earthtone9, Will Haven, All Else Failed, Knut, Raging Speedhorn ja tottakai Slayer. Sekalaista joukkoa edellämainitut mutta luulis löytyvän jokaiselle jotain.

Ja ei päivääkään ilman Deftonesin Adrenalinea.

Throne of Chaos: Pervertigo.
Nykysin tottelee nimeä TOC ja uusin levy Loss Angeles on rauhallisempaa menoa mutta tuo Pervertigo potkii!

No niin. Johan rupee olemaan nimiä. Kiitos vaan kaikille kirjoittajille. Pitää ruveta tutkimaan noita. :worship:

Miten olisi Rautakello tai Ruoska? :D
edit. en sitten luken sun sigua :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
viime aikoina salilla on pyöritetty Mnemicin, Insomniumin ja Nightragen levyjä. suosittelen lämmöllä ja kovalla sykkeellä :thumbs:

Originally posted by Pate83

Eli jos voisitte kertoa hyviä "mättö" musaa soittia yhtyeitä. Ei kuitenkaan mitää älytöntä karjuntaa, vaan sellaista hyvää agre musaa. :kippis1:

Kuuntele tuo minun sigussa oleva linkki!

Re: Re: Uusia yhtyeitä hakusessa..

Originally posted by kaikenlaista
Kuuntele tuo minun sigussa oleva linkki!

Kuulosti iha hyvältä toi Collarbone! Thanks.

Re: Re: Re: Re: Uusia yhtyeitä hakusessa..

Originally posted by kaikenlaista
Kiitos, soitan siinä muuten itse kitaraa.

Ai soitat? No huh huh. Mä luulin tota ensiksi yheks jenkki bändiksi. Mut ei se sit ollutkaan.
Ei muuta kun :thumbs: :5:

Originally posted by xjussix
Salimusa -threadissä jo mainostin bändiä Hatebreed. Aikas lailla loistavaa treenimusaa..Saattaa olla ehkä "älytöntä karjuntaa" sun mielestä. :)

www.hatebreed.com

Kyllä toi Hatebreed on todella :thumbs: musaa.
Kävin tossa eilen ostamassa niiden uusimman levyn.

Tässä hauska osoite uuden musiikin löytämiseksi:

www.gnoosic.com

Lyöt siihen kolme bändiä, ja tämä löytää liudan samantyylisiä puolestasi.

Vähän eri tyylistä metallia, mutta suosittelen lämpimästi uusinta Moonspellin levyä (The Antidote), potkii perkeleen kovaa.. Tuplabasari vetää sykkeen kattoon!

Ja ei päivääkään ilman Deftonesin Adrenalinea.

Ei päivääkään ilman Deftonesin White Ponya :kippis1:

:offtopic:

Onkos ketään täältä lähdössä katsomaan Machine Headia Nosturiin? Lepopulssi on varmaan 90 tuota odottaessa!

Back
Ylös Bottom