Uusia yhtyeitä hakusessa..

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Re: Re: Re: Re: Re: Uusia yhtyeitä hakusessa..

Originally posted by Pate83
Ai soitat? No huh huh. Mä luulin tota ensiksi yheks jenkki bändiksi. Mut ei se sit ollutkaan.
Ei muuta kun :thumbs: :5:

Kiitoksia. Jos kiinnostaa kuulla enemmän, niin kotisivujemme osoite löytyy mun profiilista.

Kyllä toi Hatebreed on todella :thumbs: musaa.
Kävin tossa eilen ostamassa niiden uusimman levyn.

Hieno homma että innostuit. Kannattaa tsekata tosiaan niiden aikaisempikin tuotanto, samalla linjalla mennään. :)

Originally posted by xjussix
Hieno homma että innostuit. Kannattaa tsekata tosiaan niiden aikaisempikin tuotanto, samalla linjalla mennään. :)

Joo täytyy tsekata. Tolla musalla saa hyvät agret treeniin. Ja muutenkin ton bändin musiikissa on hyvä meininki. :thumbs:

Slayer on ainakin mun mieleen. No kyl se Deftones kans menettelee. Sit Toi Static-X rokkaa ihan kympillä :whip:

Elikkäs on tässä ruvennut vähä tympimään tuo kotoa löytyvä muusiikki tarjonta ja halu olisi saada uutta musaa.
Hyllystä löytyy mm. Rammstein, Slipknot, Papa Roach, Korn, In Flames, Kotiteollisuus, Mokoma, Chimaira, System of A Down, Rautiainen, COB, Incubus.
Eli jos voisitte kertoa hyviä "mättö" musaa soittia yhtyeitä. Ei kuitenkaan mitää älytöntä karjuntaa, vaan sellaista hyvää agre musaa. :kippis1:
Makuusi luulisi käyvän Disturbed kuin nyrkki silmään. Kokeile, hyviä esim: Liberate, Prayer, Voices, Rise, Stupify, Remember, The Game, Meaning of Life...

Re: Re: Uusia yhtyeitä hakusessa..

Originally posted by stela
Makuusi luulisi käyvän Disturbed kuin nyrkki silmään. Kokeile, hyviä esim: Liberate, Prayer, Voices, Rise, Stupify, Remember, The Game, Meaning of Life...

Multa löytyy koneelta muutama noiden biisi, ainakin noi The Game, Stupify ja Remember. Ihan :kippis1: musaa.

Back
Ylös Bottom