SUPERCARB 1kg -40%

Uusia pakkispaitoja tarvitaan! Logoja kehiin.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Oikeastaan arvasin että homma yritetään vetää huumoriksi siinä vaiheessa kun perustelut loppuu.

En itse asiassa odottanutkaan, että tästä saisi mitä tasokasta keskustelua aikaiseksi, mutta totean vaan, että yrittäisitte joskus tehdä pilaa itsestänne. Esim. sellainen paita, jossa valtava bodari katsoo itseään peilistä, mutta peilistä katsookin takaisin aivan pikkukaveri. Ulkonäköpaineista ja vääristyneestä minä-kuvasta saisi varmasti tehtyä vaikka kuinka paljon tragikoomisia kuvia.

Tämä saattaisi fiksuimmille olla jopa tervehdyttävä kokemus.
Tommoinen monimutkainen piirros ei oikein tue Pakkotoiston askeettista linjausta, jossa kaikki logot ja leiskat ovat aina simppeleitä. En nyt ymmärrä mitä skitsoilet simppelistä läpästä, ketä kiinnostaa tehdä pilaa bodareista kun niistä on tehty pilaa kautta aikain. Tämä on vain hauska inside läppä, jos tätä forumia nyt enää voi inside forumiksi kutsua.

Kuten sanottu, ei nyt kannata ottaa noi pirun tosissaan kaikkea, ei noita paitoja väkisin kenenkään päälle laiteta.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Joo multakin meni vähän pointti ohi. Jos halutaan olla hauskoja ja ironisia, kohdistetaan se sitten itseensä.. Tää on vähän sama jos joku säbäjengi ottais paidat, jossa on tyhmän ja roinaavan bodarin kuva. Itse asiassa toi puuhelmipoika sopis erittäin hyvin jonkun säbäjengin logoksi/paitoihin, voiskin tilaa ilman tota pakkotoisto-tekstiä :D

Siis mitä ihmettä?! kauhee pillitys. Mä haluan lihasmassaa, mut oon säbäpelaajan lihoissa. Minun mielestä tämä on ihan helvetin hyvä läppä.

Kyllähän kaikkea hauskaa vois muutakin kehitellä. Juurikin joku Bigorektikko+Guido juttu vois olla hauska. Se pitää vaan tuoda sitten esille yksinkertaisesti, kuten näissä paidoissa. Btw, onko noita paitoja vielä jäljellä paljonkin? vittu oon unohtanu mun tunnukset.. pitää yrittää kaivaa jostakin..

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Joo multakin meni vähän pointti ohi. Jos halutaan olla hauskoja ja ironisia, kohdistetaan se sitten itseensä.. Tää on vähän sama jos joku säbäjengi ottais paidat, jossa on tyhmän ja roinaavan bodarin kuva. Itse asiassa toi puuhelmipoika sopis erittäin hyvin jonkun säbäjengin logoksi/paitoihin, voiskin tilaa ilman tota pakkotoisto-tekstiä :D
Ei se nyt ole ihan sama. Säbälookin saa kuka vain koska vain, mutta ison kehon eteen pitää tehdä töitä, se ei tule vahingossa, vaan kestää vuosia rakentaa. Mutta joo, ihme lässytystä, aikamoisia tosikkoja muutamat :dance:

En kans ymmärrä miks pitää noin tosissaan ottaa! Jollei paidoista tykkää ni ei oo pakko hankkii! Jos mike laittais gallupin missä kysyttäis onko porukat tyytyväisiä uusiin paitoihin niin varmasti valtaosa sanoisi KYLLÄ.
Mun mielest tää on aivan helvetin hyvä idea ja noi paidat on viel hienon näkösiii!

Jos joku säbänpelaaja tollasesta itteensä ottaa niin kertoo kyllä sen heikosta itsetunnosta aika paljon.
Voi miettiä, kenellä niitä itsetunto-ongelmia loppujenlopuks on; säbänpelaajilla jotka inisee pakkiksen foorumilla vai pakkiksen körmyillä säbäfoorumilla(joo, kuulostaa absurdilta).
Tuskinpa ketään körmyä kiinnostais inistä mikäli säbätiimillä olis bodariaiheiset paidat päällä, se se vasta koomista olisikin ja huumori on positiivista.

Tartte ottaa noin tosissaan ja yrittää synnyttää mitään äärimmäisen intellektuellia keskustelua TOLLASESTA aiheesta, miettikää nyt vähän :hyvä:

Oikeastaan arvasin että homma yritetään vetää huumoriksi siinä vaiheessa kun perustelut loppuu.

En itse asiassa odottanutkaan, että tästä saisi mitä tasokasta keskustelua aikaiseksi, mutta totean vaan, että yrittäisitte joskus tehdä pilaa itsestänne. Esim. sellainen paita, jossa valtava bodari katsoo itseään peilistä, mutta peilistä katsookin takaisin aivan pikkukaveri. Ulkonäköpaineista ja vääristyneestä minä-kuvasta saisi varmasti tehtyä vaikka kuinka paljon tragikoomisia kuvia.

Missä säba-joukkueessa pelaat?

Aikamoista peräaukon kutinaa tällasesta asiasta. Puuhelmipojistahan on veistelty läppää iät ja ajat... kyllä olis tosi hassua jos olis bodari peilin edessä ja takaisin katsoo pieni mies...kyllä ei taitaisi kyljet kestää sitä naurun määrää :rolleyes: Lisää samanlaisia ideoita niin myynti räjähtää ihan uusiin kertaluokkiin...

Todella tasokasta keskustelua tällainen inttäminen. intän intän intän. mille fiksuimmille..?!?!?!?!?!?!?!:0::down:

Minun mielesä tuo paita on yksinkertaisuudessaan oikein toimivaa läppää :D

kumma kun jotku paskoo housuusa ja ottaa nii itteesä näistä paidoista, eikö ois helpompi jättää se paita ostamatta ku inistä täällä? ;)

Ööö, minkä takia mun pitäsi pelata salibandya? En muuten pelaa. Enkä ole loukkaantunut. Miksi olisin, koska tiedän että isot lihakset means nothing.

Toisekseen, kuvitteleeko Mike, että salibandya pelataan paremman ulkonäön takia? Salibandyssa, kuten kehonrakennuksessakin, hyväksi tuleminen vie vuosia, sulkapallosta puhumattakaan.

Oikeastaan se mitä ajan takaa, on, mitä hauskaa on siinä, että nuorilla salibandareilla on puuhelmet kaulassa, kapeat hartiat ja kehittymättömät reisilihakset (kuuluu aika pitkälle lajiin, että jaksaa juosta kenttää päästä päähän). Voisitteko kertoa mitä hauskaa siinä on? Mikä on se hauskuus, että siitä jaksaa vuositolkulla tehdä pilaa?

edit: joillekin ei vaan mene jakeluun mitä tässä ajetaan takaa

Oikeastaan se mitä ajan takaa, on, mitä hauskaa on siinä, että nuorilla salibandareilla on puuhelmet kaulassa, kapeat hartiat ja kehittymättömät reisilihakset (kuuluu aika pitkälle lajiin, että jaksaa juosta kenttää päästä päähän). Voisitteko kertoa mitä hauskaa siinä on? Mikä on se hauskuus, että siitä jaksaa vuositolkulla tehdä pilaa?

Rouva! rauhoitu!
Epäilen vahvasti että kukaan ei ymmärrä sitä mitä sinä tässä ajat takaa? Jos et ymmärrä vitsiä niin anna koko asian olla ja ajattele itse mielessäsi hykerrellen että "ompa heillä paska huumorintaju". Kun kerta niin kovasti tunnut saavan jotain outoa mielihyvää tämän paidan haukkumisesta :zzzz:

Ööö, minkä takia mun pitäsi pelata salibandya? En muuten pelaa. Enkä ole loukkaantunut. Miksi olisin, koska tiedän että isot lihakset means nothing.

Toisekseen, kuvitteleeko Mike, että salibandya pelataan paremman ulkonäön takia? Salibandyssa, kuten kehonrakennuksessakin, hyväksi tuleminen vie vuosia, sulkapallosta puhumattakaan.

Juu eipä tosiaan tuota:anssi: taida kukaan ymmärtää joten jätä asia sikseen!!

Mike, nyt kun pojat saa hienoja paitoja, niin onko se edelleen ihan kuopattu idea tehdä tytöillekin omia? :)

Mike, nyt kun pojat saa hienoja paitoja, niin onko se edelleen ihan kuopattu idea tehdä tytöillekin omia? :)
Kyllä se taitaa olla kokolailla kuopattu idea.

Mimmeille oli joskus tämmöiset työn alla. No yksi kappale on tätä settiä maailmalla, ei kelvannut. Toinen halusi säädettävät olkaimet, toinen ei säädettäviä. Kolmas halusi säädettävät olkaimet ilman säätöjä. Yksi halusi mustan paidan joka on valkoinen ja joku halusi paidan, joka ei ole paita, vaan leninki, mutta säädettävillä olkaimilla, joita ei voi säätää ellei paita ole musta ja silloinkin vain jos on sunnuntai ja pariton viikko.

Mimmeille ei yksinkertaisesti voi tehdä mitään, se on nähty.

Liitteet

• toppi.webp
    toppi.webp
    14,7 KB · Katsottu: 2 675

Siks ku te säban pelaajat ootte niin koomisen näköisiä honteloine ruuminjäsenine. Eikä toi säba, sulkis, mölkky teema ollut yksin Miken idea, kuten ehkä huomaat, kun luet ketjua.

Sun viestit tällä palstalla noin nopealla vilkaisulla on ollu aika pitkälti marinaa siitä, kuinka tietynlaisia ihmisiä täällä palstalla "syrjitään". Tässä ketjussa, En ole rasisti, mutta...-ketjussa etc. Et mitä jos ottaisit noi jeesustelus ja menisit tyrkyttämään niitä sellaisille joita kiinnostaa.

Riparin isosena voit olla suuri pelastaja ja opettaa kuinka kaikki on tasa-arvoisia ja samanarvoisia, mutta silti niin erilaisia :haart:

Itse asiassa viestini taisi osua ja upota varsin mainiosti, sillä vastaajat näyttää suureksi osaksi olevan huimalla 18:lla ikävuodella varustettuja + pari muuta. 18-kesäisiltä en vielä odotakaan ymmärrystä asian suhteen.

Rankkuri: Jos haluat oikeasti keskustella asioista, niin voisit edes yrittää olla asiallinen. Minun tai kenenkään muun viestihistoria ei kaiketi liity asiaan millään tavalla. Kiva silti, että luit. :thumbs:

Eiköhän tämä ole osaltani tässä.

Itse asiassa viestini taisi osua ja upota varsin mainiosti, sillä vastaajat näyttää suureksi osaksi olevan huimalla 18:lla ikävuodella varustettuja + pari muuta. 18-kesäisiltä en vielä odotakaan ymmärrystä asian suhteen.

Rankkuri: Jos haluat oikeasti keskustella asioista, niin voisit edes yrittää olla asiallinen. Minun tai kenenkään muun viestihistoria ei kaiketi liity asiaan millään tavalla. Kiva silti, että luit. :thumbs:

Eiköhän tämä ole osaltani tässä.
Hienoa!
Oot näköjään ikärasisti tai sit sua vituttaa ku 18vuotiaat pakkislaiset on sua fiksumpia:lol2:
mutta ei siinä mitään pidä :thumbs:

maneaterillä on ihan selvästi joku asennoitumisongelma. Ihan oikeesti. Sitten tuo 18-vuotiaiden älykkyyden arvostelu ja ikäänvetoaminen oli taas yks esimerkki heikosta itsetunnosta. Osotit sillä myös sen kuinka ikäisesi on älykäs ja fiksu, viisaskin. Joku roti nyt tähän hommaan, oikeesti.
Tarttee varmaan jättää omaan arvoonsa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom