Uusia pakkispaitoja tarvitaan! Logoja kehiin.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
MHK:n idea on hyvä ja kuva sopivan simppeli. Pitäisikö typo olla myös hieman retrompi?

Menee kyllä mun päällä ironia hukkaan, mutta tuommonen olis kyllä saatava.

Oonko mä ainoa, jolla tulee jotenkin joku vanhus mieleen tuosta säbäjätkästä? Varmaan tulee tuosta köyryselästä ja siihen kun yhdistää tuon mailan "kävelykeppinä".

edit: Ja niin kun MHK:lle jo sanoin, tuo ei haitanne, varsinkaan jos oon ainoa tai jos muut näkee sen vasta kun yks näkee. :D

Toi säbäpaita on kyllä niiiiiin must have -tavaraa :D

Mä halun sulkapallopaidan.
Voi piirrellä sunnuntaina illasta illulla kyseisen ehdotuksen.
Mietin myös hieman retromman typon.

Pystyiskö tota säbä-versiota muuttamaan siten, ettei sitä sekoteta muihin mailapeleihin jolloin ainakin mun mielestä se ironia katoaa. Vaikka jokunen reikä palloon tms. , vai meneekö liian hankalaksi?

Pystyiskö tota säbä-versiota muuttamaan siten, ettei sitä sekoteta muihin mailapeleihin jolloin ainakin mun mielestä se ironia katoaa. Vaikka jokunen reikä palloon tms. , vai meneekö liian hankalaksi?

Jääpallo ja kaukalopallo menee samaan hintinvinkula kastiin, so no need imo :rolleyes:

Tein nyt tuosta sulkapalloilijasta yhden version, kun ei sattunut muutakaan tekemistä olemaan:

Liitteet

• pakkis.webp
    pakkis.webp
    18,4 KB · Katsottu: 365
Tein nyt tuosta sulkapalloilijasta yhden version, kun ei sattunut muutakaan tekemistä olemaan:
Hyvä, senda tuosta iso kuva, 300dpi versio, URL pois kuvasta. Pitää olla 30cm korkea.

Ja sitten tiukka mietintäkyssä. Laitetaanko todella retrosti tommoinen boxi paitaan, eli valkoiseen musta boxi jossa ukkeli ja url ja vastaavasti mustaan paitaan valkoinen boxi jossa musta ukkeli ja url? Vai laitetaanko pelkkä tuo ukko ja url? Laatikko on trendikkäämpi ja retrompi.

Hyvä, senda tuosta iso kuva, 300dpi versio, URL pois kuvasta. Pitää olla 30cm korkea.

Ja sitten tiukka mietintäkyssä. Laitetaanko todella retrosti tommoinen boxi paitaan, eli valkoiseen musta boxi jossa ukkeli ja url ja vastaavasti mustaan paitaan valkoinen boxi jossa musta ukkeli ja url? Vai laitetaanko pelkkä tuo ukko ja url? Laatikko on trendikkäämpi ja retrompi.

Ootko irkissä hengissä? Saat samalla mölkyn :)

Liitteet

• mölkky.webp
    mölkky.webp
    4,2 KB · Katsottu: 218
Pitää olla tosi iso ja paidan tosi kireä, että toi läppä toimii. En siis täytä kriteerejä:)

Laatikko paidalla ja kuva siinä on ehdottomasti kökömpi, typografia voisi olla vielä "mukasiistimpi", enemmän osastoa sporttinen esim. tätä tyyliä:

sfspn.gif

Kunnon joku 80-luvun lätkälehtimainosfontti.

Ei kyllä kukaan tajua tuota puuhelmiläppää. Ihmettelisivät vaan mitä kaulassa oikein on.

Kunnon joku 80-luvun lätkälehtimainosfontti.

Ei kyllä kukaan tajua tuota puuhelmiläppää. Ihmettelisivät vaan mitä kaulassa oikein on.
Kyllähän sen kaikki paidan haluavat ymmärtävät, eihän kukaan ymmärrä punaista P-kirjaintakaan tai tätä domainia, joka muuten herättää aina kummastusta, eli hyvä domaini.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom