Uusia pakkispaitoja tarvitaan! Logoja kehiin.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mä taas en varmasti ostais tuota sapeli-paitaa (ei pahalla tekijää kohtaan, ei vaan iske).
Paljon mieluummin esim tuo Neukun setti.
Tosin tuskin ostan kuitenkaan mitään, joten eipä kannata mua paljon kuunnella...

Mä taas en varmasti ostais tuota sapeli-paitaa (ei pahalla tekijää kohtaan, ei vaan iske).
Paljon mieluummin esim tuo Neukun setti.
Tosin tuskin ostan kuitenkaan mitään, joten eipä kannata mua paljon kuunnella...

Mielipide asioita, joten ei haittaa vaikka joku ei pidä tekeleestäni. Pakkohan se on aina joku olla, joka ei pidä jostain, mistä muut pitää. Ehkä sinussa ei asu pientä larpparia. ;)
Kiva saada positiivista palautetta ja kritiikkiä(joka ei siis ole positiivista)

Itse pidän Neuvostoliiton tekemästä Viikate-tyylisistä paidoista. Ne kunkkupaidat on mielestäni aika hirveitä, tulee ihan kurko-lonkero mieleen. MHK:n paidassa on jotain niin rasittavan nerokasta mielenvääristymää, että pidän siitäkin.

No eihän noita sitten voi käyttää.

Joo ei voi tietenkään sellaisenaan yksyhteen. Kyllähän tuollasen kuitenkin aika nopsaan samalla idealla vääntää jos nyt sellasen oikeasti haluaa. Ideahan tässä nyt oli ens alkuun tärkein ennen viilaamista.

M-Nutrition OsmoPure 1 kg -35%
Joo ei voi tietenkään sellaisenaan yksyhteen. Kyllähän tuollasen kuitenkin aika nopsaan samalla idealla vääntää jos nyt sellasen oikeasti haluaa. Ideahan tässä nyt oli ens alkuun tärkein ennen viilaamista.

Tottakai. Samanlainen säbäpelaajalla. Ja jos siihen saisi ängettyä vielä säbätukan niin aina vaan parempi :)

Itsellekin tuli heti tuosta MHK:n versiosta mieleen sama (takatukkaisena) säbäilijänä, joku osaava voisi tehdä tosiaan väännöksen noiden Olympia-kuvien hengessä.

Nyt ei riko copyrighteja.

EDIT: millane tuo säbätukka on, se ei oo sama ku tuollainen hinttitöyhtö eessä? lol

Viimeksi muokattu:
Nyt ei riko copyrighteja.

EDIT: millane tuo säbätukka on, se ei oo sama ku tuollainen hinttitöyhtö eessä? lol

Pitkä reuhka, mallia puska.
Salibandy07-08.jpg

Meinasinkin sanoa jo noista puuhelmistä aikasemmin, mutta ajattelin että tulee liian sekava kuva jos kaikkea tunkee. KUITENKIN hienosti integroit puuhelmet kaulaan!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom