Uusia kuvia Pauliina Taluksesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja LasseV
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Tomi
Voe helevetti. Mä oon oikeasti sanaton. Tervetuloa palstalle, toivottavasti kirjoittelet myös jatkossakin. Lisäsin sut luonnollisesti vip-jäseneksi. Menestystä suureen maailmaan! :kippis1:

Lisääppä minutkin vip-jäseneksi :kippis1:
T. Gregg Valentino

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: Oho

Hei Pauliina,
Hyvässä kunnossa näytät olevan.
Mä oon aina pitänyt lihaksikkaista naisista. Tosin ehkä en ihan näin-noin isoista, mutta jotenkin ajatus hävitä naiselle painissa kiehtoo...toivottavasti ylläpito ei bannaa mua...

Toivottavasti et loukkaannu.
Onnea ja menestysstä siellä amerikan mantereella.
Varmasti uusi bisnes lähteee lentoon... jos ei niin tuu tänne...tällä ainaki...täällä siitä maksetaan kohtuu hintojaki.

- t. Kiuaskivi -

Pauliinalle kysymys:
Mitenkä tavalliset ihmiset suhtautuu eri tilanteissa kaltaiseesi vuoren kokoiseen naisbodariin? Tulevatko kokeilemaan hauista ja juttelemaan/kyselemään, kiertävätkö kaukaa, rupeavatko lapset itkemään, tms.. :)
Olis kiva tietää, kun oma kokonikaan ei (ainakaan vielä) riitä herättämään mitään reaktioita :D

PS. Hienoja kuvia sulla ja tsemppiä kisoihin ja treeneihin :thumbs:

enköhän minäki ansaitse massallani vip-jäsenyyden?
T. Jasper Pääkkönen

joo mutta mahtavassa kunnossa Pauliina kyllä :kippis1:

Pauliina:)

Sloganini sopisi sinulle kuin valettu.

-Kuljemme kaikki tomussa,
mutta jotkut meistä katsovat tähtiin.-

Sinusta huokuu niin ihannoitavan positiivinen ja voimakas asenne. Älä katso ihmeisiin, sinä olet ihme!
Olet todella tyylikäs, kaunis, upean mallinen. Kuvistasi huokuu oikea tähti.

auringolla,

-r

Tervehdys!

Heti alkuun hyviä uutisia! Maijalla meni NOC kisa hienosti ja sijoittui toiseksi! Joten kyllä me Suomalaiset ollaan sitten hyviä!!

"Pauliinalle kysymys:
Mitenkä tavalliset ihmiset suhtautuu eri tilanteissa kaltaiseesi vuoren kokoiseen naisbodariin? Tulevatko kokeilemaan hauista ja juttelemaan/kyselemään, kiertävätkö kaukaa, rupeavatko lapset itkemään, tms..
Olis kiva tietää, kun oma kokonikaan ei (ainakaan vielä) riitä herättämään mitään reaktioita"

Ei ole vielä yksikään lapsi alkanut itkemään eikä kukaan kiertänyt kaukaa:) Mitä tulee lapsiin, rakastan mukuloita yli kaiken ja natiaiset vaistoavat tämän heti että tätä tätiä ei tarvitse pelätä:)
Saan todella positiivista palautetta joka puolelta ja vielä ei ole kukaan sanonut päin naamaa että yäk..Tosin jostain saa välillä lukea näitä kommentteja, mutta näistä en "suutu" koska makuasioista ei voi kiistellä. Vaikka olen puettu päästä varpaisiin, joku huomaa aina että olen kehonrakentaja ja kysyy että miten treenit kulkevat:) Tykkään jutella ihmisten kanssa ja ihmiseten on helppo minua lähestyä, joten siksi kuulen paljon palautetta. Palaute on lähinnä kuinka kovat meikäläisen kintut ovat:) Ja saan myös palautetta ulkonäöstä, koska täällä olen "eri näköinen" kuin jenkit. Eurooppalaiset ovat täällä todella eksoottista "tavaraa" ja se myös puree:)

"Sinusta huokuu niin ihannoitavan positiivinen ja voimakas asenne. Älä katso ihmeisiin, sinä olet ihme!
Olet todella tyylikäs, kaunis, upean mallinen. Kuvistasi huokuu oikea tähti."

Rokect: Kaunis kiitos, tämä on todella kauniisti sanottu ja lämmitti mieltä kovasti:) !!

Nyt alkaa laukun pakkaus. Lento kohti Helsinkiä on kohta puoliin ja pikavisiitti on enemmän kuin odotettu!! Tulkaa ihmeessä moikkaamaan jos joku sattuu näkemään musta tukkaista typyä jolla vähän pattia siellä sun täällä:)

Tsemppiä treeneihin ja see you later kuten ne täällä päässä ruukaa sanoa:)

Terkuin:Pauliina

Originally posted by sekosammy
Joo saa toki mutta minkä helvetin takia pitää pärstää alkaa arvostelemaan ei nää ole mitkään missikisat ne on KEHONRAKENTAJIA ja yleensä heillä on tiedettävästi lihaa huomattavasti enemmän kuin tavantallaajalla oli kyseessä sitten mies tai nainen.

missähän vaiheessa esim. vitvall, jonka esimerkiksi nostit haukkui kenenkään pärstää ?

"Originally posted by sekosammy
Joo saa toki mutta minkä helvetin takia pitää pärstää alkaa arvostelemaan ei nää ole mitkään missikisat ne on KEHONRAKENTAJIA ja yleensä heillä on tiedettävästi lihaa huomattavasti enemmän kuin tavantallaajalla oli kyseessä sitten mies tai nainen.
--------------------------------------------------------------------------------
missähän vaiheessa esim. vitvall, jonka esimerkiksi nostit haukkui kenenkään pärstää"

Moikka!
Aivan, lajista kun puhutaan ja kilpailemisesta, kyse ei ole mistään kauneudesta! MUTTA nyt pitää ymmärtää yksi asia! Pro puolella on kyse myös rahasta!! Tämän seuraavan seikan on hyvä kaikkien ymmärtää kun IFBB Pro Devision on bisnesjärjestö. Jos on 2 tai 3 lähes samantasoista fysiikkaa ja yhden "pärstä" on kaunis ja kahden toisen ei, on selvää että "kaunis" vie voiton. Tämä voittaja edustaa koko lajia, myy lehtiin kuiva jne..On siis selvää että myös kokonais näkymä vaikuttaa asiaan koska hommassa arvostellan koko paketti. Pro puolella kyse on rahasta ja eniten tienaava miesten puolella on Gunher vaikka fysiikka ei ole paras mahdollinen. Kun on fysiikka ja ulkönäkö,silloin pro puoella tehdään rahaa kuten pitää tehdäkin.Sama asiahan on NPC koripallo puolella.Komeimmat huipputähdet tahkovat rahaa myös mainoksilla sen minkä ehtii:)
Mitä tulee minun "pärstän" arvosteluun täällä tai siellä, on kaikkien omia mielipiteitä! Joku sanoo siellä että näytän ihan mieheltä ja samaan aikaan täällä sanotaan että olen kaunein naispro tällä hetkellä mitä on:) , on , kaikilla oikeus sanoa mitä ikinä ajatteleekin. Omasta puolesta olen kiitollinen äitylille ja iskällebettä kasvoni ovat erikoisemmat (täällä) "eksoottiset". Näin ne purevat hyvin kuvausten, mainosten ja tämän kaltaisten asioiden suhteen.
Amatööri puolella nämä seikat eivät vaikuta, mutta kun tällä puolella kysessä bisness, homma menee vähän toisin. Tiestysti pitää olla kova fysiikka!! Mutta siihen kun lisätään simpakka ulkonäkö, rahanteko on vähän toista..tosin lähinnä miesten puolella.l Naisten puolelta on yksi hyvä esimerkki; Iris Kyle. Yksi kautta aikojen rankin fysiikka mitä ikinä ollut ja tulee ehkä olemaan! Silti ei hänen kuviaan näy alan lehdissä jne..Kasvot eivät ole myyvät ja kun myydään tuotetta, pitää helahoito olla ok! Tämä ei ole oikein, mutta tätä se "liikemaailma" on.

Sitten pieni korjaus Maijan sijoitukseen. Maija voitti 3. sijan eikä 2.sijan kuten ehdin jo sanoa. Todella hieno saavutus silti, hyvä Maija!!
Tommi Thorvildesen ei saanut tälläkään kertaa kuntoaan kohdallen. Tommi:lla on ollut todella rankka vuosi takana ja tämä on selvästi vaikuttanut hänen viimeisimpiin kisavalmisteluihin. Surku homma, mutta kyllä hän saa vielä tsempin takaisin!

Bob Ciccherillo oli yksi NOC:n ennakko suosikeista. Kuulen varmasti jo tänään mitä tapahtui kun ei yltänyt kolmen sakkiin.

Sielläkin liikkuu huhuja Tom Princen "kohtalosta". Näen Tomppaa joka päivä ja hän voi ihan hyvin! Treenaa aika kovaa mutta kisat on kisattu, joten tällä hetkellä tekee hommaa omaksi huvikseen. Eli Tom ei ole kuoleman kielissä kuten jossain sanottu.

Moikkaan teitä Suomesta palattuani. Siihen saakka se on moro:thumbs: !

Terkuin:Pauliina:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom