Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo saa toki mutta minkä helvetin takia pitää pärstää alkaa arvostelemaan ei nää ole mitkään missikisat ne on KEHONRAKENTAJIA ja yleensä heillä on tiedettävästi lihaa huomattavasti enemmän kuin tavantallaajalla oli kyseessä sitten mies tai nainen.Originally posted by Hippa
Saa vain kehua, mutta ei sanoa mitään huonompaa?
Kyllä pitää saada sanoa ihan molemmat mielipiteet kunhan pysyy asialinjalla eli ei mitään "sairasta" tai "oksettavaa" viestejä.
Mä sanon niinku ajattelen eli lihakset ovat tietty tosi kunnioituksen ansaitsevat. Niiden eteen on nähty työtä ja paljon.
Noista kuvista ne sporttiset on ihan hyviä, mutta noi naiselliset poseeraukset eivät mielestäni sovi noin maskuliinisen ulkonäön kaveriksi.

Originally posted by sekosammy
Joo saa toki mutta minkä helvetin takia pitää pärstää alkaa arvostelemaan ei nää ole mitkään missikisat ne on KEHONRAKENTAJIA ja yleensä heillä on tiedettävästi lihaa huomattavasti enemmän kuin tavantallaajalla oli kyseessä sitten mies tai nainen.
ja ;-). Variaatioita on loputtomasti. Lisäksi on surullinen hymiö :-(. (Jos et näe kuvia, kallista päätäsi vasemmalle 90 astetta.) Älä tunge hymiöitä jokaisen lauseen perään, kevennä vain pahimpia herjoja."Originally posted by sekosammy
Joo saa toki mutta minkä helvetin takia pitää pärstää alkaa arvostelemaan ei nää ole mitkään missikisat ne on KEHONRAKENTAJIA ja yleensä heillä on tiedettävästi lihaa huomattavasti enemmän kuin tavantallaajalla oli kyseessä sitten mies tai nainen.
Hän nimittäin seuraa minua aika läheltä joka ikinen päivä...
? Tällä hetkellä on niin monta rautaa tulessa että kisaan keskittyminen on aika vaikeaa. Sen verran voin paljastaa että kohta ilmestyy siellä päässä treenikirja jota parhaillaan laitan "kasaan". Sitten on tulossa leiriä ja enemmän tietoa www.fitnessphysiquecamp.com. Kiire on aikamoinen treenauttaa asiakkaat joista jo 5 on kilpailevaa tyyppiä, joten omaan touhuun keskittyminen on nyt vähän niin ja näin. Toki olen treenannut ja syönyt niin että kaikki lihat eivät ole lähteneet
Mutta ammattilaiskilpailuun ei mennä tekemällä asioita vasemmalla kädellä. Jan Tana on 12 viikon kuluttua, katsotaan josko saisin sinne järjestettyä aikaa ja hypättyä lavalle...Nykykunto on hyvä bisneksen kannalta. Tämä näkyy sitten aikanaan esim. MuscleMag lehdestä jahka ne sinne päähän ilmaantuu
Originally posted by Pauliina.T
Kaikille oikein paljon tsemppiä ja muistakaa: aina kun joku Suomalainen saa ulkomailla jotain aikaiseksi(olipa laji sitten mikä tahansa), meidän pitää olla todella ylpeitä!!
Originally posted by paistijauheliha
Edit:
...kirjoittaa paistijauheliha, 12 vuotta. :curs:
-Tomi

Voe helevetti. Mä oon oikeasti sanaton. Tervetuloa palstalle, toivottavasti kirjoittelet myös jatkossakin. Lisäsin sut luonnollisesti vip-jäseneksi. Menestystä suureen maailmaan! :kippis1:Originally posted by Pauliina.T
LÄMPIMÄT TERVEISET KAILILLE täältä Losista!
Olen aina silloin tällöin käväissyt "kurkkimassa" mitä siellä Suomen palstoilla jutellaan.
:t ovat vain niin puutteessa, etteivät kykene näkemään urheilija-mimmeissä muuta kuin panopuun.
! Olipa kyseessä asuinpaikkana mikä paikka tahansa, oma kotomaa on aina oma! Ja tietysti kaikki kotomaan tapahtumat lajin ja muiden asioiden suhteen kiinostaa aina ja ovat aina tärkeitä! Lajin puolesta olen terveellä tavalla ylepä että voin tuoda Marjo Selin jälkeen Suomea taas esille
Marjon jälkeen ei tänne ole kukaan ole kyennytkään muuttamaan ja luomaan uraa. Kovaa työtä tämä vuosi on vaatinut ja vielä vaatii, mutta nyt alkaa tulokset pikku hiljaa näkymään kovasta :D Kun ulkomaalainen muuttaa tänne, nämä jenkit katselevat aika tarkkaan ja pitkään ennen kuin "päästävät sisään heidän systeemeihin". Mutta kun tekee asiat hyvin ja sisulla, on mahdollisuus tehdä mitä tahansa
Kaikkien tuntema Gunther on hyvä esimerkki! Kun hän muutti tänne vuosia sitten, alku oli todella vaikea!!Olen jutellut hänen kanssaan asiasta monet kerrat ja hän ymmärtää täysin minkälaista on aloittaa uusi elämä uudessa maassa. Kaikki me tiedämme että hänen rakenne ei ole todellakaan parhaimmasta päästä. Mutta niinpä hän on alkanut nyt lyömään kuitenkin läpi, vihdoinkin! Pro puolella on niin paljon myös muita tekijöitä kuin pelkkä fysiikka. Tämä Saksalainen soturi on uskomattoman hyvä tyyppi kaikkien kanssa, ystävällinen, iloinen, positiivinen ja todellakin jalat maassa pitävä kaveri! Kun fysiikka on hiottu parhaaseen mahdolliseen kuosiin sen puitteissa mitä luoja on suonut(rakenteen suhteen), tie "tähtiin" avautuu varmasti. Sisun suhteen Saksalaiset ovat yhtä hulluja kuin me Suomalaiset, periksi ei p****le anneta vaikka mikä olisi hahhah!
Tasosta voin kertoa tämän joka ilahduttaa teitä kovasti! Kaikki luulevat että taso täällä on todella rankka. Tosi on kun mennään koko USA.n mestaruus kisaan! Mutta "pienemmissä kisoissa" taso on todella kirjava! Ensimmäinen kisa jonka näin, oli suorastaan järkytys..! Suomessa on todella rankka taso, joten tästä voi päätellä minkälaisia "floppeja" täälläkin mukaan mahtuu. Eli kannustakaan vaan samaan tahtiin meidän tyttöjä ja poikia!!!