Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo saa toki mutta minkä helvetin takia pitää pärstää alkaa arvostelemaan ei nää ole mitkään missikisat ne on KEHONRAKENTAJIA ja yleensä heillä on tiedettävästi lihaa huomattavasti enemmän kuin tavantallaajalla oli kyseessä sitten mies tai nainen.Originally posted by Hippa
Saa vain kehua, mutta ei sanoa mitään huonompaa?
Kyllä pitää saada sanoa ihan molemmat mielipiteet kunhan pysyy asialinjalla eli ei mitään "sairasta" tai "oksettavaa" viestejä.
Mä sanon niinku ajattelen eli lihakset ovat tietty tosi kunnioituksen ansaitsevat. Niiden eteen on nähty työtä ja paljon.
Noista kuvista ne sporttiset on ihan hyviä, mutta noi naiselliset poseeraukset eivät mielestäni sovi noin maskuliinisen ulkonäön kaveriksi.
Originally posted by sekosammy
Joo saa toki mutta minkä helvetin takia pitää pärstää alkaa arvostelemaan ei nää ole mitkään missikisat ne on KEHONRAKENTAJIA ja yleensä heillä on tiedettävästi lihaa huomattavasti enemmän kuin tavantallaajalla oli kyseessä sitten mies tai nainen.
Originally posted by sekosammy
Joo saa toki mutta minkä helvetin takia pitää pärstää alkaa arvostelemaan ei nää ole mitkään missikisat ne on KEHONRAKENTAJIA ja yleensä heillä on tiedettävästi lihaa huomattavasti enemmän kuin tavantallaajalla oli kyseessä sitten mies tai nainen.
Originally posted by Pauliina.T
Kaikille oikein paljon tsemppiä ja muistakaa: aina kun joku Suomalainen saa ulkomailla jotain aikaiseksi(olipa laji sitten mikä tahansa), meidän pitää olla todella ylpeitä!!
Originally posted by paistijauheliha
Edit:
...kirjoittaa paistijauheliha, 12 vuotta. :curs:
-Tomi
Voe helevetti. Mä oon oikeasti sanaton. Tervetuloa palstalle, toivottavasti kirjoittelet myös jatkossakin. Lisäsin sut luonnollisesti vip-jäseneksi. Menestystä suureen maailmaan! :kippis1:Originally posted by Pauliina.T
LÄMPIMÄT TERVEISET KAILILLE täältä Losista!
Olen aina silloin tällöin käväissyt "kurkkimassa" mitä siellä Suomen palstoilla jutellaan.