Uusia kuvia Pauliina Taluksesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja LasseV
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Hippa
Saa vain kehua, mutta ei sanoa mitään huonompaa?

Kyllä pitää saada sanoa ihan molemmat mielipiteet kunhan pysyy asialinjalla eli ei mitään "sairasta" tai "oksettavaa" viestejä.

Mä sanon niinku ajattelen eli lihakset ovat tietty tosi kunnioituksen ansaitsevat. Niiden eteen on nähty työtä ja paljon.

Noista kuvista ne sporttiset on ihan hyviä, mutta noi naiselliset poseeraukset eivät mielestäni sovi noin maskuliinisen ulkonäön kaveriksi.
Joo saa toki mutta minkä helvetin takia pitää pärstää alkaa arvostelemaan ei nää ole mitkään missikisat ne on KEHONRAKENTAJIA ja yleensä heillä on tiedettävästi lihaa huomattavasti enemmän kuin tavantallaajalla oli kyseessä sitten mies tai nainen.

Loistavaan "kuvauksia varten"- kuntoon on Paukku päässyt monista treeniä haittaavista vammoistaan huolimatta. Kisakondis olisi ehkä noin 4-5 kilon päässä. Valitettavasti tyylikkäästä olemuksestaan huolimatta pro-kisoissa aivan parhaimmistoon pääseminen kaatunee mm. tasapaksuun keskivartaloon, hauiksia huomattavasti huonompiin ojentajiin ja vatsalihasten syvyyden puutteeseen.
Upeita kuvia kaikesta huolimatta!

Todella pelottava ilmestys tuo punainen pikkumekko päällä. Miltähän T. Halme näyttäis tuo mekko päällä? Varmaan yhtä hyvältä...:david:

Originally posted by sekosammy
Joo saa toki mutta minkä helvetin takia pitää pärstää alkaa arvostelemaan ei nää ole mitkään missikisat ne on KEHONRAKENTAJIA ja yleensä heillä on tiedettävästi lihaa huomattavasti enemmän kuin tavantallaajalla oli kyseessä sitten mies tai nainen.

:thumbs:
Entäpä jos Vitvall ei ollut aivan tosissaan?

"Hymiö

Sarkasmi on vaativa tyylilaji. Mikäli et hallitse sitä, voi yrityksesi olla huvittava tai sarkastinen muuttua kirjoitettuna veriseksi loukkaukseksi. Kun äänenpaino ja ilmeet eivät ole tukemassa lausetta, sen merkitys muuttuu helposti.

Tämän vahingon pystyt estämään käyttämällä hymiötä oikeassa paikassa. Perusmalleja ovat :-), :) ja ;-). Variaatioita on loputtomasti. Lisäksi on surullinen hymiö :-(. (Jos et näe kuvia, kallista päätäsi vasemmalle 90 astetta.) Älä tunge hymiöitä jokaisen lauseen perään, kevennä vain pahimpia herjoja."

Originally posted by sekosammy

Jos olisin puhunut kasvoista olisin käyttänyt sitä sanaa. Mä puhuin ulkomuodosta eli kokonaisuudesta, johon sisältyy tuo miehekkään lihaksikas vartalo.

Paulinan kasvot on mun mielestä aika nätit ja niistä löytyy naisellisuuttakin.

Niinhän se on ,että pikku pojat pelkää...:D

talus

Pauliina kasvon piirteet on naisellisen komeat, etenkin pidän kyseisen henkilön kulmakarvoista, ja hiusrajaus on silmiä hivelevä sivustoilla. Kehon fysiikka on jumalaisten antiikin kreikkalaisten tarusto jumaliin verrattava. Etenkin etummainen säärilihas on kovalla treenillä saavutettu, juoksuaskelia kaihtamatta kohti tukkuun ja takasin rahka kärryn kanssa kotiin.

No joo. Halleluja! Kumarruksia!! on se, on se kova mimmi tuo Pauliina.

Wau, todella vaikuttava kunto!

Jos pitää jotain negatiivista hakemalla hakea, niin vyötärö lienee edelleen hieman liian paksu aivan maailmanhuipulle. Sille ei Pauliinakaan paljoa voi tehdä, jos ei halua katkoa vaikkapa kylkiluita.....

Mun mielestä aivan älytön kondis!

LÄMPIMÄT TERVEISET KAILILLE täältä Losista!

Olen aina silloin tällöin käväissyt "kurkkimassa" mitä siellä Suomen palstoilla jutellaan. Heti alkuun oli tosi mukava lukea niin kehuja kuin toisenlaisiakin mielipiteitä uusista kuvista. Ymmärrän täysin että näky ei hivele kaikkien silmiä, joten tämä ei minua todellakaan haitta! Kaikilla on oikeus sanoa että hyvä tai ei hyvä..;) Minun henk.kohtainen mielipide ulkonäköasioista: en välitä oikeasti onko joku lihava, laiha jne..kunhan on sinut itsensä kanssa! Se on opittu ja huomattu täällä isossa maailmassa! Mutta kun kyseessä arvostelulaji ulkomuodon suhteen, kritiikkiä pitää kestää ja pystyä kuuntelemaan niin kehut kuin haukut. Itse en todellakaan pahastu jos joku sanoo että eipä ole kovin kivan näköistä..Makunsa kullakin ja tämä pätee joka asiaan.

Muutamalla sanalla kommenttia rakenneasiasta. On totta että vyötäröni ei ole kapeinmasta päästä. Tosin vyötärö ei ollut Kim.C:llä myöskään kapein mahdollinen, mutta voitti silti aika monta Ms.O titteliä. Tämä ei ole todellakaan mikään "puolustus yritys" omalta osaltani vyötärolinjan suhteen! Mutta mitta suhteet ovat kyllä kohdalaan kunhan saan vatsalihakset paremmiksi. Kun katsoo kuvia, pitää aina muistaa että niistä näkyy aina vain osa "totuutta". Vatsalihaksien syvyys pitäisi olla parempi, se on totta ja sen heikkouden tiedän. Kun pystyn panostamaan enemmän aikaa treeniin, korjaan asian koska tämä on tällä hetkellä "puute". Mitä tulee pro kärjen/maailman huippu pro sakkiin pääsemiseen, se on jo tehty! Arnold Classic valitsee ja kutsuu ainoastaa parhaat pro:t ja kun sinne saa kutsun, on yksi maailman parhaista. Kaikki pro:t haluavat kilpailla Arnoldissa mutta vain osa sinne valitaan. En elä missään "dream landissa" ja kuvittele voittavani Ms. Olympiaa;) Mutta mahdollisuudet saavuttaa suht korkeat palkintosijat ovat täysin mahdolliset. Tästä asiasta esim.voitte vapaasti kysyä/meilta varmasti kaikkien tuntemalta Charles Glass gurulta:) Hän nimittäin seuraa minua aika läheltä joka ikinen päivä...

Jaa että milloin kisaataan taas:) ? Tällä hetkellä on niin monta rautaa tulessa että kisaan keskittyminen on aika vaikeaa. Sen verran voin paljastaa että kohta ilmestyy siellä päässä treenikirja jota parhaillaan laitan "kasaan". Sitten on tulossa leiriä ja enemmän tietoa www.fitnessphysiquecamp.com. Kiire on aikamoinen treenauttaa asiakkaat joista jo 5 on kilpailevaa tyyppiä, joten omaan touhuun keskittyminen on nyt vähän niin ja näin. Toki olen treenannut ja syönyt niin että kaikki lihat eivät ole lähteneet:) Mutta ammattilaiskilpailuun ei mennä tekemällä asioita vasemmalla kädellä. Jan Tana on 12 viikon kuluttua, katsotaan josko saisin sinne järjestettyä aikaa ja hypättyä lavalle...Nykykunto on hyvä bisneksen kannalta. Tämä näkyy sitten aikanaan esim. MuscleMag lehdestä jahka ne sinne päähän ilmaantuu:)

Suomeen teen pika visiitin kesäkuun alusta kirjahankeen puitteessa. Seuraavan kerran tulen sitten lokakuun alussa järjestettävään fitness expo tapahtumaan. Olen siellä paikalla uuden kirjani kanssa ja toivon mukaan muistatte tulla paikalle ja tulla vaihtamaan muutaman sanan kanssani:)

Täällä puolella maailmaa pidetään siis Suomen mainetta yllä parhaalla mahdollisella tavalla, eteen päin mennään aika vauhtia ja periksi ei anneta vaikka mikä olisi:thumbs:

Kaikille oikein paljon tsemppiä ja muistakaa: aina kun joku Suomalainen saa ulkomailla jotain aikaiseksi(olipa laji sitten mikä tahansa), meidän pitää olla todella ylpeitä!! Suomi on pikkuruinen maa ja jos joku lyö täällä läpi, kertoo se kuinka kovia me Suomalaiset ollaan:D !! On aika hieno fiilis kun kuulen esim. Daruden biisejä siellä sun täällä, tai näen Esa-Pekka Salosen mainoksia/lehtijuttuja pitkin ja poikin. Täällä riittää miljoonia yrittäjiä jotka haluavat "olla jotain", mutta vain harvat lyövät läpi. No pain no gain, tämä pätee aivan kaikkeen jos haluaa saavuttaa jotain!

Lämpimät halaukset kaikille sinne koto Suomeen
Pauliina :blow:

Muistaakseni Arnoldi on sanonut kun sen vyötäröä on kehuttu kapeaksi, että itse asiassa se on leveä, mutta olen kehittänyt muut lihakset niin suuriksi, että se näyttää kapealta. Ehkäpä tässä on treeni vinkkiä niille joilla on leveä vyötärö.

Originally posted by Pauliina.T
Kaikille oikein paljon tsemppiä ja muistakaa: aina kun joku Suomalainen saa ulkomailla jotain aikaiseksi(olipa laji sitten mikä tahansa), meidän pitää olla todella ylpeitä!!

No niin, saatiinhan itse Pauliinakin palstalle! :kippis1:

Puhuit siinä paljon asiaa ja todella positiiviseen sävyyn, kuten aina. Siitä isot propsit!

Mutta tästä kilpailemisesta. Toki on ymmärrettävää, että kisoihin ei kannata lähteä valmistautumatta huolella ja ne busineksetkin on hoidettava. Silti kilpaileminen on tämän lajin suola, joten mielellään näkisimme mahdollisimman paljon suomalaisia, myös sinut, kansainvälisillä areenoilla. Ja ainakin näin lajia seuraavan näkökulmasta kilpailemattomuus on vähän sama, kuin jos hukkaisi arvokasta aikaa, koska vaarana on, että tähti ikään kuin "sammuu", jos pitää liian pitkää sapattia kisoista. Tuolla alan mediapuolella sinulla kuitenkin on näyttänyt olevan vilkasta, joten ihan heti se tähti ei sammu, mutta lavalle siitä kuin olis jo. ;)

Muuten missä MuscleMagin numerossa sinusta sitä juttua on? Sitä lehteä kun en sen valtavan mainosmäärän takia muuten ostele, mutta nyt voisi tehdä poikkeuksen.

Niin, ja tsemppiä ja menestystä uralle ja muutenkin! :thumbs:

Originally posted by paistijauheliha
Edit:

...kirjoittaa paistijauheliha, 12 vuotta. :curs:

-Tomi

Hei, älä Tomppa ota elämää niin vakavasti!!;) Jätetään sitten sellaset kommentit jatkossa pois.

Terveisin Paistijauheliha 24 -vuotta. :)

Originally posted by Pauliina.T
LÄMPIMÄT TERVEISET KAILILLE täältä Losista!

Olen aina silloin tällöin käväissyt "kurkkimassa" mitä siellä Suomen palstoilla jutellaan.
Voe helevetti. Mä oon oikeasti sanaton. Tervetuloa palstalle, toivottavasti kirjoittelet myös jatkossakin. Lisäsin sut luonnollisesti vip-jäseneksi. Menestystä suureen maailmaan! :kippis1:

Pakko sanoa myös, että kunnioitusta herättävää katsottavaa nuo Pauliinan nykykuvat.

Ja olen samaa mieltä kuin monet muutkin täällä; vaikka arvostelulajista kyse onkin, niin bodauksessa ei arvostella seksikkyyttä. Kriteerit ovat ihan muita ja jos ei niitä tiedä, niin on parempi olla hiljaa. Ja sama koskee muuten muitakin naisurheilijoita kuin bodareita. Ilmeisesti nämä :david: :t ovat vain niin puutteessa, etteivät kykene näkemään urheilija-mimmeissä muuta kuin panopuun.

No se moraalisaarnoista. Vaikken bodausta seuraakaan, niin sen verran vähän suomalaisia urheilijoita on kansaisnvälisesti menestynyt, ettei Pauliinan ura ole jäänyt multakaan huomaamatta.

Tsemppiä siis vaan multakin sinne rapakontaa :thumbs:

Muuten tuo mun kommentti Pauliinasta minkä Tomi editoi, EI ollut negatiivinen kommentti! Kirjoitusasu taas ei ollut oikeen mistään kotoisin. :rolleyes:
Mutta sanomani piti, että kyllä Pauliina ulkonäöltään kelpaisi mulle ihan millon vaan! ;)

Tsemppiä Pauliinalle lätäköntaakse!:thumbs:

Terve!

Kiitokset tervetulotoivotuksista:) ! Olipa kyseessä asuinpaikkana mikä paikka tahansa, oma kotomaa on aina oma! Ja tietysti kaikki kotomaan tapahtumat lajin ja muiden asioiden suhteen kiinostaa aina ja ovat aina tärkeitä! Lajin puolesta olen terveellä tavalla ylepä että voin tuoda Marjo Selin jälkeen Suomea taas esille:) Marjon jälkeen ei tänne ole kukaan ole kyennytkään muuttamaan ja luomaan uraa. Kovaa työtä tämä vuosi on vaatinut ja vielä vaatii, mutta nyt alkaa tulokset pikku hiljaa näkymään kovasta :D Kun ulkomaalainen muuttaa tänne, nämä jenkit katselevat aika tarkkaan ja pitkään ennen kuin "päästävät sisään heidän systeemeihin". Mutta kun tekee asiat hyvin ja sisulla, on mahdollisuus tehdä mitä tahansa
:) Kaikkien tuntema Gunther on hyvä esimerkki! Kun hän muutti tänne vuosia sitten, alku oli todella vaikea!!Olen jutellut hänen kanssaan asiasta monet kerrat ja hän ymmärtää täysin minkälaista on aloittaa uusi elämä uudessa maassa. Kaikki me tiedämme että hänen rakenne ei ole todellakaan parhaimmasta päästä. Mutta niinpä hän on alkanut nyt lyömään kuitenkin läpi, vihdoinkin! Pro puolella on niin paljon myös muita tekijöitä kuin pelkkä fysiikka. Tämä Saksalainen soturi on uskomattoman hyvä tyyppi kaikkien kanssa, ystävällinen, iloinen, positiivinen ja todellakin jalat maassa pitävä kaveri! Kun fysiikka on hiottu parhaaseen mahdolliseen kuosiin sen puitteissa mitä luoja on suonut(rakenteen suhteen), tie "tähtiin" avautuu varmasti. Sisun suhteen Saksalaiset ovat yhtä hulluja kuin me Suomalaiset, periksi ei p****le anneta vaikka mikä olisi hahhah!

Kilpailemisesta: Ei tämän "tähden" valo sammu, ei tarvitse siellä päässä tätä hätäillä;) Kilpailen aivan varmasti kohta puoliin, ehkä jo Jan Tana:ssa joka on 16.8. Täällä on nyt vääntöä sponssista ja jos sen saan, sitten voin keskittyä kisaan. Mutta viimeistään tungetaan taas Arnold:n kisaan. Eli nyt tämä ralli vasta alkaa...

MuscleMag:n jutut tulevat täällä aina 1-2kk aikaisemmin kuin siellä. Profiili tehtiin hiljattain ja sen pitäisi ilmestyä täällä ehkä jo ensi tai seuraavassa numerossa. Lehdet tehdään noin 2kk etukäteen, joten jutut tulevat aina ulos muutaman kuukauden kuluttua. Treenijuttu on myös tehty ja ilmestyy 2-3kk kuluttua. Uusi treenijuttu tehdään 2kk kuluttua:)

Tänä viikonloppuna täällä on Kalifornian mestaruuskisat. Tapahtuma on järkyttävän suuri ja kikpailijoita noin 150 (fitness+body) Olen aloittanut tuomaroinnin NPC:ssä (sama kuin IFBB), mutta tällä kertaa pääsin "luistamaan" tuomarihommasta ja pääsen ihan katsomon puolelle:) Tasosta voin kertoa tämän joka ilahduttaa teitä kovasti! Kaikki luulevat että taso täällä on todella rankka. Tosi on kun mennään koko USA.n mestaruus kisaan! Mutta "pienemmissä kisoissa" taso on todella kirjava! Ensimmäinen kisa jonka näin, oli suorastaan järkytys..! Suomessa on todella rankka taso, joten tästä voi päätellä minkälaisia "floppeja" täälläkin mukaan mahtuu. Eli kannustakaan vaan samaan tahtiin meidän tyttöjä ja poikia!!!:)

Sitten vielä videosta. Teen tämän vuoden aikana uuden videon, joten vanhaa ei kannata ostaa kun uutta on tulossa:)

Tsemppiä sinne kaikille ja kijoittelen välillä mitä tänne päin kuuluu.

Lämpimin terveisin:
Pauliina:blow:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom