Uusi startti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo eli mulla on ollut käytännössä koko kesä treenitaukoa. Osittain oon ollu kipeenä, osittain motivaation puutetta. Pientä kuihtumista on jo havaittavissa, nyt onkin hinku päästä uudestaan salille. Ajattelin ruveta käymään lukion salilla. Ongelmana on vain se, että treenikaveria tuskin löydän ja sali on kuulemma sen verran hiljainen, että varmistaja saattaa monesti jäädä löytämättä. Viime aikoina on kuitenkin ruvennut kiinnostamaan enemmän voima, joten ajattelin että jos perusliikkeissä ottais raskailla painoilla lyhyitä sarjoja ja jättäis pari toistoa varastoon? Silloin ratkeaisi varmistusongelma ja kyllähän voimatreenin myötä myös kokoa pitäisi tulla.

Ongelmana onkin ohjelma. Ihan perus voimatreeniä en ehkä ajatellut, sillä en haluaisi tehdä vielä kyykkyä ja MAVEa täysillä nuoren ikäni vuoksi (kyykyn ajattelin korvata prässillä). 2-4 jakoisista on myös ollut kokemusta, joten ajattelin, että oiskohan semmosessa mitään järkeä, että treenais koko kropan 3 kertaa viikossa HST tyyppisesti keskittyen enemmän voimaan? Mites sitten painojen lisäys vaikkapa penkissä? Jos jätän aina pari toistoa varastoon niin pitäiskö ottaa samantyyppinen taktiikka kuin vaikka miken 2x6? Jos treenaa koko kropan 3 kertaa viikossa niin max 2 sarjaa tuntuisi järkevältä/liike/treeni ja tuskin aikoisin vääntää samoja liikkeitä kolmesti viikossa vaan esim joka toinen kerta hieman eri liikkeet. Pitäisikö esim. penkissä heittää 2.5 kg lisää kun menee vaikka 2x4 siten, että pari toistoa jää varastoon? Ja muissa liikkeissä sama idea mutta riippuen liikkeestä enemmän/vähemmän toistoja. Perusideaksi haluaisin, että painoja nostetaan aina kun on mahdollista. Mitäs on porukka mieltä? Sanokaa rehellisesti vaan jos kuulostaa perseestä revityltä :D.

Mitä Mitä?!
AI ei kyykkyä kun olet 15v.? Ei kuules vetele, sun ikäsen juuri pitääkin treenata kyykkyä ja mavea ja jätä se "#¤%& penkki vähemmälle! Mä oon kyykkäilly jo 6 vuotiaasta lähtien eikä oo mitenkää vakuttanu esim. pituuskehitykseen! Ja kun treenaat perusvoimaa niin UNOHDA 4* sarjat ja tee 8-10 sarjoja....NI :curs:

VoimaSuomi sanoi:
Mitä Mitä?!
Mä oon kyykkäilly jo 6 vuotiaasta lähtien :

voimasuomi paljastaa 300 kilon kyykyn salaisuuden :eek:

Sit tohon kysymykseen vaikka että ei milläää hst ohjelmalla kannata voimaa lähtee hakeen ja ihan hyvin voit tehä kyykkyi ja vetoi IMO, Keskityt vaikka aluks tekniikkaan ja pikkuhiljaa painoja lisää!

Otat tuolta voimailu puolelta jonkun järkevän ja yksinkertaisen ohjelman ja hiot sitä vähän ittes näköseks...:david:

JA eipä sitä varmistajaa välttämättä tarvi ku sillon kun liikutaa lähellä maksimia.

edit: noi kyykyt ja vedot on just niitä liikkeitä millä sitä voimaa tulee!

Ja sitten sellanen juttu vielä, että ei se satu, jos tangon laskee rinnalle eikä jaksa enää nostaa. vierittää sitten alemmas ja nostaa takas telineeseen :D nimimerkki kokemusta on :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom