Uusi sportti mielessä n. 30ke!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bustedi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joo-o..... :lol2:

Mikäs tässä noin hauskaa? 1.4TSI on mielestäni ihan pirteä kone, varmasti kuljettaa pikkusporttia ihan tarpeeksi. Tietty riippuu mihin vertaa, itsehän olen 80-luvun lapsi, jolloin GTI golffissa oli 110 ja siinä M3:ssakin alle 200 hepoa.

80-luvulla noi Gti:t paino tuossa 1000 kg:n ympäristössä, nykyään lähes jokainen auto on +1500kg.
Esimerkkinä suorituskykyisin Golf Gti oli II-korimallin 16V aina V-koppaan 2005 !!
Se 1.8T golf kärsi painosta suorituskykysaralla niin paljon, että teho ei sitä paikannut.

Koe ajoja suorittaessa on tullu semmonen olo että "vittu, tehokas auto on manuaalinakin ihan jees (jopa parempi)".

Gti golffi kyllä on ollut mun suosikki. Fabia rs:sääkin ajoin niin sai osviittaa polo gti:stä. Valinta taitaa nyt joka tapauksessa olla välillä:

Vähän käytetty gti golf, uusi gti polo tai uusi leon 2.0t 211hv manuaalina.

Juuri tehokas autohan on manuaalina parhautta, niin se kuuluu olla. Tämä siis mun mielipide, ehdottomasti.

Automaatin voisin mielelläni ottaa "peruskippoon", siinä sillä manuaalilla ei ole yhtään mitään merkitystä. Noh, kulutus ehkä parempi... mutta kun puhutaan itse ajamisesta.

Ainakin kolme vaihtoehtoa on kaikki tyylikkäitä ainakin mun mielestä.

Koe ajoja suorittaessa on tullu semmonen olo että "vittu, tehokas auto on manuaalinakin ihan jees (jopa parempi)".

Gti golffi kyllä on ollut mun suosikki. Fabia rs:sääkin ajoin niin sai osviittaa polo gti:stä. Valinta taitaa nyt joka tapauksessa olla välillä:

Vähän käytetty gti golf, uusi gti polo tai uusi leon 2.0t 211hv manuaalina.

Älä helvetissä :D noinhan se on aina ollutkin, automaatti sopii johonkin tehokkaaseen mutta ei niin sporttiseen vehkeeseen, esim. edustusautot.

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom