Uusi sportti mielessä n. 30ke!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bustedi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä pikkuautoja sä oot ajanu jos passatti on kuin liimattuna tiehen niihin verrattuna :D nojoo asiaan, oon minissä ollut kyydissä ja olihan se mikroautomaisen terävää menoa kurveissa. Ihan hauskan tuntuinen vehje oli ainakin se 170hv avo, en tiedä sitten oliko se cooper vai cooper S. Kuulemma kulutus oli suurehko tolla koneella ja huollot kalliita.

ei passatti ole kuin liimattuna tiehen, passatti oli siis ajokokemuksen perusteella jonka päälle vielä esim talvella uriin tippuminen on melko brutaalia selälle minillä.

cooper S on 160-170hv vehje korimallista riippuen. cooperworks ottaa vielä 30 heppaa lisää eli bout 2 markkaa. onessa on vähän päälle 100hv ja mopohalpismalleissa vähemmän

cooperin hinnastossa löytyy:
cooper s
cooper s a

eroa pari tonttua joten oletan että se tarkottaa automaattia.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Miten vitussa teillä on varaa laittaa 30 000€ johonkin autoon?

elämä on valintoja täynnä. ite vakavasti harkitsen useamman vuoden säästökuuria ja 15k kesäauton ostamista (porsse pokster/mini)
 
Miten vitussa teillä on varaa laittaa 30 000€ johonkin autoon?
Säästeliäästi kun elää niin ei vaadi ihmeellisiä tuloja. Kunhan nyt ei ihan matalapalkka alalla ole töissä. Osamaksulla saa kuitenkin helposti ostettua tuon hintaluokan auton.

Halvemmalla ja helpommalla pääsee kun ajelee uudehkolla vähän ajetulla autolla kuin, että ajelisi 15 vuotta vanhalla autolla missä korjauskulut on helposti toista sataa kuukaudessa vaikka itse korjaisikin.
 

Luonnossa paremman näköinen kuin kuvissa ja moottorin äänille varaukseton peukku täältä. Kannattaa käydä testaamassa vaikka ihan huvikseen ja muistaa vääntää DNA-valinnoista se D päälle. Toisena vaihtoehtona uusi Giulietta samalla koneella, ei niin pikkuauto enää kuin Mito.
 
Joo siis älkää ymmärtäkö väärin. Mun mielestä Alfat nimenomaan helvetin hyvännäkösiä. Toi Mitokin pesee jonku Minin n. 100-0 jos ulkonäöstä puhutaan. Muustahan en tiedä kun en ole ajanut kumpaakaan. Paitsi kaverin wanhaa viriviriminiä :D

Kyl ne italiaanot tyylin osaa :thumbs:
 
Halvemmalla ja helpommalla pääsee kun ajelee uudehkolla vähän ajetulla autolla kuin, että ajelisi 15 vuotta vanhalla autolla missä korjauskulut on helposti toista sataa kuukaudessa vaikka itse korjaisikin.

No ei nyt sentään paskaa puhuta. Uudehkossa menee pelkkään arvonalenemiseen useampi tonttu vuodessa. Plus huollot kun ne brakaa kaiken aikaa.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Uudella Fabia Räsällä ajeltu 3kk ja 7200km voi vain suositella Fabia vRS / Polo GTI / Seat Ibiza Cupra - konseptia 1.4TSI-koneella ja DSG7-laatikolla. Tehoja on varmasti riittämin ja DSG on äärettömän nopea vaihtamaan. Kulutus ajotietokoneen mukaan ollut 6.8L/100km. Paras yksittäinen kulutus 5.5L/100km Joensuu-Kuopio välillä. Plussana Skodassa sikahalvat vakuutukset + verot pienen co2-arvon takia. Uhohtamatta sitä riemua kun pistää kick-downin vaikka rampilta lähtiessä, DSG heittää pari pykälää pienemmälle ja sit lähtee :P

Vaikket Skodaa ulkonäön takia koeajanutkaan, suosittelen miettimään uudelleen. Konsepti täysin sama kuin Polossa, kori ja sisustus totta kai eri maata. Polo GTI:n koejaneena (VW-demotourillla) sanoisin että kun koeajat Fabian niin voit turvallisin mielin pistää Polon tilaukseen vaikka ilman koeajoa,jos koppa miellyttää Fabiaa enemmän :) Polo GTI:ä voi olla nimittäin hankala saada koeajoon.... Itsekin olisin Polon ostanut, mutta oma budjetti 25k€ + perheen hyvät kokemukset Skodasta tekivät Fabian valinnasta lopulta todella helpon! Fabian ulkonäöstä: itsellä valkoinen hatchback, mustalla katolla ja mustilla 17" vanteilla = TYKKÄÄN! Kaiken lisäksi noi pienet personoinnit kuuluivat listahintaan.

Polo on varmasti hyvä valinta tälläiselle nuorelle miehelle, jolla perhe ei vielä määritä auton kokoa. Itsekin 23v mittarissa, ja ihan omilla ansiotuloilla auto laitettu...
Polon saa 30k€ hintaan jo tosi hyvin varusteltuna, esim. navit yms herkut mukaan.Vakiona mm. rattivaihteet. ISO PEUKKU POLOSELLE!
 
Plus huollot kun ne brakaa kaiken aikaa.

täytyy kyllä sanoa että omalle autolle on tehty enemmän ilkivaltaa 2+ vuodessa kuin takuuhuoltoja..

..eli on pikkujapseissa myös puolensa toisaalta...
 
No ei nyt sentään paskaa puhuta. Uudehkossa menee pelkkään arvonalenemiseen useampi tonttu vuodessa. Plus huollot kun ne brakaa kaiken aikaa.

Jos hankintahinta on sama, niin ei se nyt niin tuubaa ole. 30 ke vanha auto tahtoo pudottaa arvoaan saman kuin 30 ke uusi(pois lukien ylivarustellut yksilöt).

Toki aina silloin tällöin kyttäämällä on mahdollista tehdä ns. löytöjä.
 
Jos hankintahinta on sama, niin ei se nyt niin tuubaa ole. 30 ke vanha auto tahtoo pudottaa arvoaan saman kuin 30 ke uusi(pois lukien ylivarustellut yksilöt).

No tuossa tapauksessa toki, ajattelin lähinnä sama auto uutena vs muutaman vuoden vanha malli. Vanha tuon hintainen on iso/isolla koneella joten ylläpitokulut on jo ihan eri luokassa.
 
Jos hankintahinta on sama, niin ei se nyt niin tuubaa ole. 30 ke vanha auto tahtoo pudottaa arvoaan saman kuin 30 ke uusi(pois lukien ylivarustellut yksilöt).

Toki aina silloin tällöin kyttäämällä on mahdollista tehdä ns. löytöjä.

Eikö se isoin droppi arvoon tule kuitenkin parin ekan vuoden aikana?
 
Eikö se isoin droppi arvoon tule kuitenkin parin ekan vuoden aikana?

No tämä illuusiohan siinä helposti tulee, mutta kyllähän se suurin ongelma on siinä että verrataan 4 v vanhaa autoa uuteen samanlaiseen, eikä saman hintaluokan peliä. Jos uutena 40 tonnia maksanut auto on nyt myynnissä 20 ke, ja jos siitä saa vuoden päästä 16-18 ke, niin mitäpä arvelet uuden 20 tonnia maksavan auton pyynnin olevan vuoden päästä? Veikkaisin että tuon saman 16-18 ke, jos ei enemmänkin. Uusiin autoihin saa helposti tingittyä toisen rengassarjan ja lämmittimen hintaan mukaan, joten niitä ei erikseen huomioida. Vanhoissa autoissa taas tulee rengaskulua ja muuta kivaa, joten tämä kompensoi uuden auton pakollisia ylimääräisiä.

Kaikki hauskat lisävarusteet sitten menettävät arvonsa välittömästi kun ajaa liikkeestä ulos. Perusauto taas ei pudota enempää hintaa kuin käytetty saman hintainen auto. Olettama toki on että puhutaan autoista joille löytyy ottaja eli myydyistä malleista. C6:sen ostaja ei varmasti ajattele jälleenmyyntiarvoa.

Uskaltaisinpa jopa väittää että auto pudottaa arvoaan prosentuaalisesti(+lisävarusteet) ja hankintahinta määrää paljonko kirpaisee. Toki kilometrimäärä vaikuttaa myös. Ja onhan noita arvonsäilytysprosentteja mitattukin joissain tutkimuksissa.

Tässäkin ketjussa on mainittu S3 hintaan 34900 ja suurin piirtein samanhintainen RS octavia. Veikkaisin äkkiseltään että audi on 3 vuoden päästä halvempi jos niillä ajetaan saman verran.
 
Tässäkin ketjussa on mainittu S3 hintaan 34900 ja suurin piirtein samanhintainen RS octavia. Veikkaisin äkkiseltään että audi on 3 vuoden päästä halvempi jos niillä ajetaan saman verran.

No en aivan noinkaan usko. Esimerkkejä en heti linjaasi löytänyt muita, kuin 2002 S3:en jonka hinta on siellä 20k€ kieppeissä.
9v vanha Ocatvia RS:ää en löytänyt nyt, mutta uusi S3 maksaa n.55k€, joten vertailupohjaksi voit tuosta asian ottaa.
Kyllä siinä on suurin pudotus (n. 20k€) tehty ensimmäisen 2v aikana.
 
Ja tuosta 34 900€
http://tinyurl.com/6ar36c8

vm. 2008 S3 Audi ja kaikki ehdot täyttyy + tietenkin vielä neliveto talvisiin risetyslähtöihin :D

Kannatan. En tajua miten joku voi tuhlata 30ke vetovammaseen (etuveto) autoon.

Uudella Fabia Räsällä ajeltu 3kk ja 7200km voi vain suositella Fabia vRS / Polo GTI / Seat Ibiza Cupra - konseptia 1.4TSI-koneella ja DSG7-laatikolla. Tehoja on varmasti riittämin ja DSG on äärettömän nopea vaihtamaan. Uhohtamatta sitä riemua kun pistää kick-downin vaikka rampilta lähtiessä, DSG heittää pari pykälää pienemmälle ja sit lähtee :P

Joo-o..... :lol2:
 
No en aivan noinkaan usko. Esimerkkejä en heti linjaasi löytänyt muita, kuin 2002 S3:en jonka hinta on siellä 20k€ kieppeissä.
9v vanha Ocatvia RS:ää en löytänyt nyt, mutta uusi S3 maksaa n.55k€, joten vertailupohjaksi voit tuosta asian ottaa.
Kyllä siinä on suurin pudotus (n. 20k€) tehty ensimmäisen 2v aikana.

Mutta jos vertaat S3:stä käytettyyn 55 ke autoon niin tullaan lujaa alas. Esim 08 bmw 535 da n. 55 ja kahdessa vuodessa ollaan tuossa 35 kantturassa.

Toki 535 on ollut uutena kalliimpi, mutta pointti on se että jos sijoitat saman summan käytettyyn tai uuteen autoon otat saman verran takkiin(+lisävarusteet).
 
Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom