Uusi Ronnie Coleman Video, "THE COST OF REDEMPTION"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
neutraali sanoi:
Lou Ferrigno ja muutamat muut ammattilaiset kans tekivät nuilla vajailla liikeradoilla aikoinaan.Pystyyhän siinä käyttään vähän isompia rautoja kun toistot ovat nopeita liikeradan lyhyyden takia, mutta tuskin nuita kenenkään normaali jannun kannattaa omiin treeneihin alkaa soveltaan jos aiemmin on tehnyt täysillä liikeradoilla, niin miksi muuttaa ei niin puhtaaseen tyyliin(eli lyhyeen liikerataan).

No mitä hyötyä esim. punnerrusliikkeissä niistä loppuojennuksista on? Minun mielestä vajaa liikerata on kehonrakennusmielessä jopa "puhtaampi".

Kokeilkaa ihmeessä lyhyempää liikerataa, varsinkin jos kehitys junnaa tms.

Ja joo sorry, tämä ei ole treeni ja ravinto -osio...

lasikuitujeesus sanoi:
No mitä hyötyä esim. punnerrusliikkeissä niistä loppuojennuksista on? Minun mielestä vajaa liikerata on kehonrakennusmielessä jopa "puhtaampi".
Näin on. Esimerkiksi kun tekee pystypunnerruksessa lähdön matalalta ja lopettaa noston hieman pään yläpuolelle, painot joutuu melkein puolittamaan mutta vaikuttaa hyvin juuri olkapäähän. Ronnie ei turhaan ole maailman suurin.

Screen shotteja niille jotka eivät vielä ole nähneet ko. treenivideota.

post-15-77341-ronnie4.jpg

Ja lisää:

http://www.musclemayhem.com/forum/cgi-bin/ikonboard.cgi?;act=ST;f=15;t=19163

Ei ollu mun mielestä yhtähyvä kuin se eka mut yks parhaista treenivideoista kuiten. Juuri toi jalkatreeni oli hirmu motivoiva. Ronnie näyttäs mun mielestä silti treenaavan löysästi kun esim. tossa viimeses kyykkysarjas ne 2 toistoo tuli kevyen näköisesti ja ei se kolmas tai jopa neljäs ois ollu kaukana.. tai sit se vaa näytti helpolta..

hafanafa sanoi:
Ronnie näyttäs mun mielestä silti treenaavan löysästi kun esim. tossa viimeses kyykkysarjas ne 2 toistoo tuli kevyen näköisesti ja ei se kolmas tai jopa neljäs ois ollu kaukana.. tai sit se vaa näytti helpolta..

Tuskin se tolleen joka treenissä treenailee. Eikös se siinä puhunu testaavansa tota 800 paunaa ensimmäistä kertaa. Vois kuvitella että vähän pidempiä tekee normaalisti kuin kakkosia.

misha sanoi:
Tuskin se tolleen joka treenissä treenailee. Eikös se siinä puhunu testaavansa tota 800 paunaa ensimmäistä kertaa. Vois kuvitella että vähän pidempiä tekee normaalisti kuin kakkosia.

Joo sori mulla ei äänet kuulunu tossa pätkässä ja se jäi tietenki kuulematta. vähän ihmettelinki tota kyykkytreeniä mut asia kunnossa

Hirvittäviä repeilyä aiheitti kaikki kohtaukset missä Ronnie ajoi autollaan ja kuunteli räppiä suppari särkien. Tai siis mikrofoni särki. Ja sitten "kiitos" niille kymmenille munanvalkuaista pari litraa paistinpannulla - aamiaisille, meni pari viikkoa, että pääsin yli siitä etten nähnyt itseäni siinä tilanteessa, aina kun rupesin kotona paistinpannulla kokkailee. Kattokaa ny, kun menee lausekin sekasin.

Mut isot respektit Ronnielle, että jaksaa tahkota tollasta elämää noinkin "vanhana".

Tuolta löytyy nykyään http://torrent.finreactor.com/details.php?id=3009
Jos et tiedä miten homma toimii niin näin se menee, sign up eka tonne sivulle. Googlella eti joku bittorrent ohjelma kuten bittornado tai abc. Sitten vaan klikkaat tuolta ylhäältä linkkiä ja valitset minne elokuva latautuuja odotat.

Vielä ainakin lataaminen on laillista mutta jakaminen laitonta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noi Colemanin dvd:n äänet panee kyllä hatuttamaan..varsinkin kun tilasi oikean version!

AC3 filteri

hafanafa sanoi:
Joo sori mulla ei äänet kuulunu tossa pätkässä ja se jäi tietenki kuulematta. vähän ihmettelinki tota kyykkytreeniä mut asia kunnossa

Jos se oli netistä imuroitu avi-tiedosto, ni mulla oli sama ongelma. Sitten etsin netistä hakusanalla "avi äänet". Eli ongelma oli AC3-filterin puuttuminen.
Lautausohjeet sivulla http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/109275

Kannattaa muutenkin olla asennettuna, jos latailee avi-elokuvia ja sattuu niin että ääni pelkkää kohinaa.

number_one sanoi:
olen kuullut et ronniella olis pienet reidet tossa videolla... :wall:

Pienet reidet, heh heh. No, ehkä jonkun mielestä.

Richard75 sanoi:
Yhtä onneton pätkä kun edellinenkin Ronnien video, tunti sitä kun Ronnie tekee mikrokaurapuuroa ja syö sitä, tunti treeniä, ja tunti muuta höpinää.
Ei vedä mitään vertoja esim Ruhlin tai Kevin Levronen treenivideoille :rock: Isoilla painoillahan tuo Ronnie treenaa, mutta se jokin HC meininki siitä puuttuu. Lähinnä Ronnien treenistä jäi mieleen kimittävä ääni, ärsyttävä rappi salilla, ja purkanmässytys.

Uskallampa minäkin avautua ton kommentin jälkeen:
Mä en ymmärrä miksi ihmiset kehuu tuollaista käsivaralta kuvattua kotivideota. Tekninen toteutus aivan paska ja ihan helvetin tyhmä katsoa sata kertaa samoja syömisiä. Alaastelaisetkin sais paremman kun niille löis sony handikämin käteen. Onhan se aina hienoa katsoa materiaalia kun maailman paras bodari treenaa ja syö, ei siitä pääse mihinkään, mutta ei silti tarvitse antaa anteeksi sitä että leffa on ihan paska. Se typerä hierojan mainos oli kuin piste iin päälle, ei voi käsittää.

No niin, nyt hieman :offtopic:

Oli pakko testata tuota Colemanin aamupalaa, että keitin riisihiutaleista ja 4 viljasta puuron minne sekaan muutama paistettu valkuainen ja juustoa. Siis aivan tajuttoman hyvää! Varmana alan syömään useammin. Suosittelen muillekkin.

Jos joku olis niinkin ystävällinen ja viittis laittaa ton Colemannin leffan kuvaajan,leikkaajan ja äänittäjä ni ois loistavaa ku pitäs väsätä leffa analyysi ja tästähän se pitää tehä mut ei tahdo noita tietoja oikeen löytyä.

Mitsuru Okabe tehnyt koko homman, tosin laadusta voi olla montaa mieltä;)

pexxi sanoi:
Mitsuru Okabe tehnyt koko homman, tosin laadusta voi olla montaa mieltä;)

Tota en ole ikinä tajunnut, kun miehellä tuntuu melkein olevan jonkin asteen monopoli noissa bodyleffoissa ja poikeuksetta kuvaus, editointi ja äänitys on aivan perseestä. Jo se on kumma, ettei tällä sektorilla saada hommaa toimimaan ammattimaisesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom