Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
neutraali sanoi:Lou Ferrigno ja muutamat muut ammattilaiset kans tekivät nuilla vajailla liikeradoilla aikoinaan.Pystyyhän siinä käyttään vähän isompia rautoja kun toistot ovat nopeita liikeradan lyhyyden takia, mutta tuskin nuita kenenkään normaali jannun kannattaa omiin treeneihin alkaa soveltaan jos aiemmin on tehnyt täysillä liikeradoilla, niin miksi muuttaa ei niin puhtaaseen tyyliin(eli lyhyeen liikerataan).
Näin on. Esimerkiksi kun tekee pystypunnerruksessa lähdön matalalta ja lopettaa noston hieman pään yläpuolelle, painot joutuu melkein puolittamaan mutta vaikuttaa hyvin juuri olkapäähän. Ronnie ei turhaan ole maailman suurin.lasikuitujeesus sanoi:No mitä hyötyä esim. punnerrusliikkeissä niistä loppuojennuksista on? Minun mielestä vajaa liikerata on kehonrakennusmielessä jopa "puhtaampi".
hafanafa sanoi:Ronnie näyttäs mun mielestä silti treenaavan löysästi kun esim. tossa viimeses kyykkysarjas ne 2 toistoo tuli kevyen näköisesti ja ei se kolmas tai jopa neljäs ois ollu kaukana.. tai sit se vaa näytti helpolta..
misha sanoi:Tuskin se tolleen joka treenissä treenailee. Eikös se siinä puhunu testaavansa tota 800 paunaa ensimmäistä kertaa. Vois kuvitella että vähän pidempiä tekee normaalisti kuin kakkosia.
hafanafa sanoi:Joo sori mulla ei äänet kuulunu tossa pätkässä ja se jäi tietenki kuulematta. vähän ihmettelinki tota kyykkytreeniä mut asia kunnossa
number_one sanoi:olen kuullut et ronniella olis pienet reidet tossa videolla... :wall:
Richard75 sanoi:Yhtä onneton pätkä kun edellinenkin Ronnien video, tunti sitä kun Ronnie tekee mikrokaurapuuroa ja syö sitä, tunti treeniä, ja tunti muuta höpinää.
Ei vedä mitään vertoja esim Ruhlin tai Kevin Levronen treenivideoille Isoilla painoillahan tuo Ronnie treenaa, mutta se jokin HC meininki siitä puuttuu. Lähinnä Ronnien treenistä jäi mieleen kimittävä ääni, ärsyttävä rappi salilla, ja purkanmässytys.
ruhl sanoi:Löysin tältä saksalaiselta foorumilta muutamia kuvia.
http://www.bbszene.de/board/viewforum.php4?f=40
pexxi sanoi:Mitsuru Okabe tehnyt koko homman, tosin laadusta voi olla montaa mieltä;)