Näistä nyt on puhuttu jo tuhannen kertaa mutta en oikein saanu selvyyttä asiaan kun etsiskelin.
Eli mulla oli ennen kolmeen jaettu ohjelma:
rinta,olkapää,ojentaja
lepo
jalat
lepo
selkä,hauis
lepo
lepo
ja nyt oo kokeillut tämmöstä muutaman viikon:
selkä,hauis
rinta,ojentajat
lepo
etu- ja takreidet
olkapäät,pohkeet
Ja kun mä katoin noita teidän ohjelmia niin eipä tainnu muilla ihan tämmöstä jakoa olla
mulla ei oo ennen ollu nelijakoista ohjelmaa vaan oon käyttäny erilaisia kolmijakoisia ohjelmia. Varsinainen kysymys on että paljonko noita apuliikkeitä kannattais tehdä? esim. rinta,ojentaja päivänä alotan yleensä penkillä sitten vinopenkki sitten rinnalle joku muu apuliike ja ojentajille yksi tai kaksi apuliikettä. Entäs noista sarjoista kun tykkään tehdä enemmän 2 kuin 3 sarjaa. Onko parempi tehdä enenmmän sarjoja vai enemmän liikkeitä?
Eli mulla oli ennen kolmeen jaettu ohjelma:
rinta,olkapää,ojentaja
lepo
jalat
lepo
selkä,hauis
lepo
lepo
ja nyt oo kokeillut tämmöstä muutaman viikon:
selkä,hauis
rinta,ojentajat
lepo
etu- ja takreidet
olkapäät,pohkeet
Ja kun mä katoin noita teidän ohjelmia niin eipä tainnu muilla ihan tämmöstä jakoa olla
mulla ei oo ennen ollu nelijakoista ohjelmaa vaan oon käyttäny erilaisia kolmijakoisia ohjelmia. Varsinainen kysymys on että paljonko noita apuliikkeitä kannattais tehdä? esim. rinta,ojentaja päivänä alotan yleensä penkillä sitten vinopenkki sitten rinnalle joku muu apuliike ja ojentajille yksi tai kaksi apuliikettä. Entäs noista sarjoista kun tykkään tehdä enemmän 2 kuin 3 sarjaa. Onko parempi tehdä enenmmän sarjoja vai enemmän liikkeitä?