...vaikka olis ostettu autoliikkeestä eikä yksityiseltä.
No siis autoliikkeisiinhän paskimmat viedään. ;) No ei nyt ihan mutta yksityisiltä voi saada helpommin "helmen", mutta jos ei tiedä autoista mitään on vähän turvallisempi ostaa liikkeestä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...vaikka olis ostettu autoliikkeestä eikä yksityiseltä.
On se toki melkoisen riskitöntä (itsekin perheen "omaa autoa" kun aletaan piakkoin vaihtamaan, varmaan mietin uuden ohella sisäänajettua, vaikka 2007/2008 Yarista), mutta antakaa miehen nyt ostaa se uusi kun haluaa älkääkä tuputtako sitä käytettyä! Uusi on aina uusi - siinä on oma juttunsa kun saa alleen pakasta vedetyn. Jollekin se ei merkitse, jollekin merkitsee.
Ei tuota tuon selkeämmin voi sanoa kun toistanut jo tässäkin threadissa, että tarkoittaa nimenomaan uutta, ajamatonta autoa.
Haiskahtaa vähän, että tämä on minulle suunnattu ainakin osittain. En kyllä mielestäni tuputtanut mitään, en edes vaivihkaa ehdottanut.
Se joka väittää Skodaa vielä "itäautoks", ei tiedä autoista mitään.
Mulla tulee ainakin mieleen heti kun näen skodan että "ei tuollakaan ollu varaa parempaan..." Skodan Fabiaan nyt ei ikinä kannata iskeä rahojaan jos on niinkin paljon kuin 20 000 euroa käytössä. ?
Mulla tulee ainakin mieleen heti kun näen skodan että "ei tuollakaan ollu varaa parempaan..." Skodan Fabiaan nyt ei ikinä kannata iskeä rahojaan jos on niinkin paljon kuin 20 000 euroa käytössä. Kovin karkeilta kuulostaa nuo skodan dieselit..kummaa kalkatusta ja rallatusta kuuluu pellin alta kun ajavat ohi. Olkoon vaan konserniautoja mutta jostakin se halvempi hinta otetaan. Ja eikös tässä joku puhunut miten 45 000 ajetussa skodassa turvatyynyt ja muut sähköhärpättimet vikaili. Mulle muuten kertoi paljon se että Seat viipyi yhden naapurin pihassa muutaman kuukauden ja kovasti valitteli nitinöitä ja muita ääniä kojelaudasta.
Mites olis muuten Honda Civic?
Skodan tdi moottorit on samat joka löytyy audista kaliseeko audit epämiellyttävästi?
Kyllä minusta toi Ibbe on jo mainittu...Erinomainen vaihtoehto.