Elikkäs kysyisin tällästä asiaa niiltä jotka oikeasti jotain tietävät.. Itse koneista en nii paljoakaan tiedä. Eli asiaan.. Olen ostamassa konetta ja rahaa ei ole paljoa käytössä. Pelkkä kone vain siis ei näyttöä ei hiiri yms. No kaveri teki ehdotuksen, että hän kasaa minulle koneen. Ostan koneen netti selaukseen ja koulutöihin en tarvitse mitään uusinta, mutta kyllä tehoja sais jonkin verran olla..
Emolevy : Asrock 939 dual-sata
Prosessori : AMD athlon 64, 3700+ (San Diego)
Muisti : A-dara 2048mb ddr2
Näytönohjain : Club 3d GF 6600 gt 128mb
Kovalevy : Samsung 160gigaa
Virtalähde : Nexus Nx-3500
Kotelo ei ole vielä tiedossa ja Joku dvd-asema.
Eli siis osat ei ole vielä kiinni ja ne on melkein uusia. Eli niitä on käytetty tosi vähän. Ne on siis tän mun kaverin vanhoja osia. Eli jos kaveri kasais tän koneen ja laittais kaikki toimiimaan hyvin se maksais mulle 550euroa. Onko tämä kannattava ostos? vai kannataako ostaa vaan about 600euron kone jostain valmiiksi kasattuna?
Kiitos jos joku nyt jaksaa vastata:thumbs: :thumbs:
Emolevy : Asrock 939 dual-sata
Prosessori : AMD athlon 64, 3700+ (San Diego)
Muisti : A-dara 2048mb ddr2
Näytönohjain : Club 3d GF 6600 gt 128mb
Kovalevy : Samsung 160gigaa
Virtalähde : Nexus Nx-3500
Kotelo ei ole vielä tiedossa ja Joku dvd-asema.
Eli siis osat ei ole vielä kiinni ja ne on melkein uusia. Eli niitä on käytetty tosi vähän. Ne on siis tän mun kaverin vanhoja osia. Eli jos kaveri kasais tän koneen ja laittais kaikki toimiimaan hyvin se maksais mulle 550euroa. Onko tämä kannattava ostos? vai kannataako ostaa vaan about 600euron kone jostain valmiiksi kasattuna?
Kiitos jos joku nyt jaksaa vastata:thumbs: :thumbs: