Uusi ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja morenaa
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
ELikkä olen 16.5 vuotias 180/70 kohta noin vuoden treenannut ,mutta nyt semmoset 6 kuukkautta putkene kovalla menolla. Nyt pitäis saada uus hyvä ohjelma mil sais nopeesti vielä vähäsen lihasmassaa kesää varten ja sit alkaa uus aherrus syksyllä. ELikkä nyt on ollu tämmönen kun ojentajat/hauis, rinta/selkä, jalat/olkapäät ja vatsoja pari kertaa viikossa. toi ei ehköää oo iha paras systemmi toi kisen takia kun tykkään tehä yleensä vuoroparein ja välillä ojentajat/hauis supereina. Toi kyllä toimi melko hyvin mutta nyt siis uutta peliin.

Vaihtoeehot ois ufs foorumilt luin crp systeemistä näytti ihan hyvältä ja toinen olis hulkin sivuilta esimerkki,

Maanantai: Jalat (voimapainotteisesti)
Tiistai: Yläkroppa (voimapainotteisesti)
Keskiviikko: Lepo
Torstai: Olkapäät / kädet (volyymi)
Perjantai: Etureidet (volyymi)
Lauantai: Rinta / olkapäät / kädet (volyymi)
Sunnuntai: Lepo

postatkaas jos on parempia ehdotuksia tai testannu jompaa kumpaa näistä systeemeistä.

JA MIELUISESTI OTTAISIN UUTTA TAVARAA YLÄ RINTALIHAKSEEN=) Jääny toi vinopenkin tekeminen alkuaikoina jo pois.Kiitos

Eikö kannattais tehä selälle jotain volyymi reeniä kanssa? tossa sulla tulee olkapäitä ja käsi 3x viikossa? nii vaikka tohon launtaille Rinta,Selkä volyymi päivä? ja perjantaille takareisiäkin tekisin itse.

Toi Utin treeni oli mun mielestä just Utin ittensä sen hetkiseen tilanteeseen suunniteltu. Ku muistelisin lukeneeni, että esim. se painotti vähä heikompii lihasryhmii tolla volyymil tai jotai.

Kovin fiksua kopioda suoraan 12v treenanneen kehonrakentajan ohjelma.

Kattelin tota starting strenght ohjelmaa... näytti kyll melko naurettavalta:S oon tottunu jo vähän enempään treeniin ku toi...

Starting strength on kaikkea muuta kuin naurettava kun sarjapainot alkaa nousemaan äärirajoille asti. :) Mutta jos päätavoite on lihasmassan kasvatus, niin paremmin sulle soveltuu varmaan joku 1- tai 2-jakoinen ohjelma hieman pitemmillä (6-15) toistomäärillä.

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom