- Ikä
- 40
Eli ois tarkotus aloittaa ens kuun alusta uudella ohjelmalla. Tässä on nyt menossa viimeset viikot HST:stä ja ajattelin siirtyy sen jälkeen kolmijakoseen ohjelmaan.
Olen ollut low-carb dietillä vuoden alusta ja kalorit on nyt ~2500. Paino on tippunut n.4,5 kg ja tarkotus ois pudottaa vielä 4kg. Tarkoitus ois salitreenillä saada ylläpidettyä lihasmassaa.
Miltä näyttää tällainen jako:
I päivä
kyykky 2 x 8
prässi 2 x 8
sjmv 2 x 8
pohje smith 2 x 8
pohje istuen 2 x 8
hauis hammer 3 x 8
hauis kp 3 x 8
II päivä
penkki 2 x 8
vinopenkki 2 x 8
ojentaja talja 3 x 8
ojentaja ranskalainen 3 x 8
pystypunnerrus 2 x 8
takaolkapäät 2 x 8
pystysoutu 2 x 8
kyljet
III päivä
leuanveto
alatalja 3 x 8
mv 3 x 8
kulmasoutu 3 x 8
ylätalja 3 x 8
vatsat
Ajattelin alkaa myös käymään lenkillä. Näin alkuun kerran viikossa ja sit kun kunto vähän nousee niin lisätään lenkkeilyä.
Niin ja vähän mun taustoista. Treeniä nyt takana n.8kk sitä ennen oli vähän sellasta on/off treeniä n.6kk. Pituus 182 cm paino 92,5 kg. Rasvaprosenttia en oo mitannu koskaan, joten sitä en osaa sanoa.
Lopetin pari vuotta sitten kilpauinnin ja vois kyllä käydä uimassakin tuon juoksemisen sijasta, kumpi teidän mielestä parempi diettiä ajatellen?
Olen ollut low-carb dietillä vuoden alusta ja kalorit on nyt ~2500. Paino on tippunut n.4,5 kg ja tarkotus ois pudottaa vielä 4kg. Tarkoitus ois salitreenillä saada ylläpidettyä lihasmassaa.
Miltä näyttää tällainen jako:
I päivä
kyykky 2 x 8
prässi 2 x 8
sjmv 2 x 8
pohje smith 2 x 8
pohje istuen 2 x 8
hauis hammer 3 x 8
hauis kp 3 x 8
II päivä
penkki 2 x 8
vinopenkki 2 x 8
ojentaja talja 3 x 8
ojentaja ranskalainen 3 x 8
pystypunnerrus 2 x 8
takaolkapäät 2 x 8
pystysoutu 2 x 8
kyljet
III päivä
leuanveto
alatalja 3 x 8
mv 3 x 8
kulmasoutu 3 x 8
ylätalja 3 x 8
vatsat
Ajattelin alkaa myös käymään lenkillä. Näin alkuun kerran viikossa ja sit kun kunto vähän nousee niin lisätään lenkkeilyä.
Niin ja vähän mun taustoista. Treeniä nyt takana n.8kk sitä ennen oli vähän sellasta on/off treeniä n.6kk. Pituus 182 cm paino 92,5 kg. Rasvaprosenttia en oo mitannu koskaan, joten sitä en osaa sanoa.
Lopetin pari vuotta sitten kilpauinnin ja vois kyllä käydä uimassakin tuon juoksemisen sijasta, kumpi teidän mielestä parempi diettiä ajatellen?