Uusi ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dalmar
  • Aloitettu Aloitettu
Juu eli onkohan tässä ohjelmassa mitään järkeä :rolleyes:

1. Jalat

R-Ojennus 3x10
R-koukistus 3x10
Prässi 3x10
Pohkeet seisten 3x10
Kyykäten 3x10

2. Olkapäät ja ojentajat

Vipusivuille 3x10
Ranskalainen Punnerrus 3x10
Pystysoutu 3x10
Olankohautus 3x10

3. Lepo

4. Selkä ja vatsat

?Mave 3x10?
Ylä talja Levee 3x10
Kulmasoutu 3x10
Alatalja 3x10
Yhden käden soutu 3x10 "alataljassa"
Leukoja *

5. Rinta ja hauis

Penkki 3x10
Vinopena 3x10
Ristikäis talja 3x10
Hauiskääntö seisten 3x10
Hauiskääntö scoth 3x10

6. Lepo

kaipa tuossa siinä mielessä järkeä on, että lihakset ehtivät hyvin palautua tuolla 4-jakoisella, mutta ainakin jos itse treenaisin 4-jakoisella, tulisi päivistä aivan liian lyhyitä, kts oma kolmas päiväsi. Jos tuntuu hyvältä niin mikäettei, voi toki olla, että 3. ja 4. päivän väliin pitäisi pistää 1 lepo, tietty kannattaa katsoa miten jaksaa ilman lepoa siinä välissä.

4. Selkä ja Vatsat ????

En kyllä huomannu sulla vatsoja treenattavan tossa ollenkaan, tuohon jalkapäivään sen verran että itse suosittelisin aloittamista kyykyllä.

vaiha jako mielummin:
1.rinta+hauis
2.jalat
3.ojentajat+olkapäät
4.selkä
mihin jäi takaolkapäät? mä tekisin kyl viel jonku toisen ojentaja liikkeen toho lisäks, vaikka pushdown taljassa! tee leuat heti maven jälkeen ja jätä se yhen käden soutu pois. vatsat?hmm...meinaaks toi 'kyykäten' siis pohkeita tangon kanssa vai kyykkyä, jos se on norm. kyykky niin tee se ekana liikkeenä. muuten hyvä jako, toimii ainaki mul. tsemii vaan:thumbs:

Joo turhaa tuo vatsa juttu tuola teen niitä joka toisella kerralla sellasen puudutus setin. Joo tarkottaa se iha normaalia kyykkää.

Originally posted by Riibond
vaiha jako mielummin:
1.rinta+hauis
2.jalat
3.ojentajat+olkapäät
4.selkä
mihin jäi takaolkapäät? mä tekisin kyl viel jonku toisen ojentaja liikkeen toho lisäks, vaikka pushdown taljassa! tee leuat heti maven jälkeen ja jätä se yhen käden soutu pois. vatsat?hmm...meinaaks toi 'kyykäten' siis pohkeita tangon kanssa vai kyykkyä, jos se on norm. kyykky niin tee se ekana liikkeenä. muuten hyvä jako, toimii ainaki mul. tsemii vaan:thumbs:

Tämä jako on toiminut mullakin ja pitää vain taukopäivän tossa 2 ja 3 reenin välissä taikka jos jalat antaa myöden niin aeroobista...

Ja vatsat oon tehnyt 1. reenissä ja vielä 3. reenissä vatsat kiertäen ja kyljet ja selkäpäivänä vielä pohkeita kun oon niihin panostanut ja hyvin on toiminut...ja selkäpäivänä vielä niska ja rinta-hauis päivänä kyynärvarsia joka toinen viikko...

Tulikohan tarpeeks epäselvästi selitettyä...

Originally posted by Riibond
vaiha jako mielummin:
1.rinta+hauis
2.jalat
3.ojentajat+olkapäät
4.selkä

Sama järjestyshän tuossa on kuin Dalmarin jaossa. Lepopäiviä voi laittaa niin kuin hyväksi näkee.

Back
Ylös Bottom