SUPERCARB 1kg -40%

Uusi ohjeistus koskien luettelo-ketjuja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Hmmm...itse kyl luin esim. tota jo 2004 alotettua ikivanhaa "Now Playing" ketjua ja bongasin sieltä uuttakin musaa niiltä joiden maun olin hyväksi aiemmin havainnut...mutta ei nyt sitte enää jatkossa :(

No aika samantekevää kuiteski...

Edit: sinänsä noi ketjut oli myös siitä hyviä kun niissä ei tullut sitä normaalia vääntöä niistä 'oikeista' mielipiteistä :)

Hyvä muutos :thumbs:

Hmmm...itse kyl luin esim. tota jo 2004 alotettua ikivanhaa "Now Playing" ketjua ja bongasin sieltä uuttakin musaa niiltä joiden maun olin hyväksi aiemmin havainnut...mutta ei nyt sitte enää jatkossa
Perusta joku "suosittele samantyylistä musiikkia"-tyylinen ketju, vai onko täällä sellanen jo?

Vois vaikka kommentoida. PAKKIS AJAA ITTENSÄ AIKA ÄKÄSESTI NÄIDEN UUSIEN SÄÄNTÖJEN MUKAAN NO KÄYTTÄJÄ MESTAKS. täällä kuitenkin aika paljon on meitä yleisesti paskaa puhuvia tolloja..

Vois vaikka kommentoida. PAKKIS AJAA ITTENSÄ AIKA ÄKÄSESTI NÄIDEN UUSIEN SÄÄNTÖJEN MUKAAN NO KÄYTTÄJÄ MESTAKS. täällä kuitenkin aika paljon on meitä yleisesti paskaa puhuvia tolloja..
Pakkis ajaa itsensä kalliimmaksi pitää, jos dataa käytetään vain pelkkiin listoihin. Viime viikon maanantaihin verrattuna eilisen viestimäärät olivat 70 viestiä vähemmän eilen. Joten no problem, ei mitään muutosta. Ja ennemmin Pakkotoistolle toivotaan järkevää kirjoittelua, kuin tuommoisista ketjusta riippuvaisia tolloja.

Juu, nyt on tubsu pahasti hakoteillä. Tuo muutos korkeintaan karkoittaa ne joilla ei ole mitään järkevää sanottavaa, ja käy vaan kerran päivässä vetää listat uusiksi "olenko tänään iloinen" ketjuissa. Tuo muutos pitkällä juoksulla parantaa tasoa, edellyttäen että siitä todellakin pidetään kiinni, eikä poikkeuksia tehdä. Poikkeukset muuten taas pikkuhiljaa yleistyy ja lopuksi ei voitettu mitään.

Juu ei lipsuta, tämä koskee pitkälti uusia ketjuja, nyt on lukittu tarpeelliset ketjut, eikä muita varmaan enää lukita. Uudet viestit- lista näyttää paljon paremmalta nykyään muutoksen jälkeen. Jos uusia ketjuja tulee, ne vain lukitaan ja linkitetään tähän ketjuun.

Ja ennemmin Pakkotoistolle toivotaan järkevää kirjoittelua, kuin tuommoisista ketjusta riippuvaisia tolloja.
Eihän nuo ketjut vähän aikaa sitten ketään häirinneet, mutta kun muutama ihminen avasi suunsa, niin heti tapahtuu näin suuri muutos?

Mä pidin vielä puoli vuotta sitten kovaa elämää, kun nykyään foorumi täyttyy homo-offtopicilla mutta eipä tuo silloin ketään kiinnostanut. Kyllähän sitä muutkin sitten ilmaisee mielipiteensä, kun tarjoillaan tälläinen tilaisuus.

Eipä siitä kukaan ole suurta elämää pitänyt, joten silloin voi olettaa, ettei se ketään häirirtse.
Käyppäs lukemassa vaikka toi "2miljoonaa postia rikki"-tredi. Siellä tästä on väännetty. Älä ala uudestaan tästä vänkäämään.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Hyvä vaan kun poistuu ne käyttäjät joiden ainut anti palstalle on kirjoitella "Minkä väriset sukat sulla on tänään?" -ketjuihin. Ei se määrä, vaan se laatu!

Hyvä uudistus!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom