Hyvän levyn ovat tehneet. :4:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jkk sanoi:Vai onko niin, että Nightwish = Turusen laulu? Tuskinpa sentään.
frs sanoi:Ainut hyvä asia koko bändissä on Marco ja sitäkään eivät idiootit tajua käyttää enempää. :| Laulussa siis.
Tarkemmin asiaa ajateltuani vedän hiukkasen takapakkia: näinhän se on, riisutaan Nightwishista Tarjan laulu eikä bändi olisi ikinä noussut sellaiseen sukseeseen kuin missä se nyt on.tseif sanoi:Muistaakseni uudella dvd:llä (back to innocence) Holopainen heittää haastattelussa, että Tarjan laulu on ainut uniikki elementti nw:ssä, tjsp.
frs sanoi:Ainut hyvä asia koko bändissä on Marco ja sitäkään eivät idiootit tajua käyttää enempää. :| Laulussa siis.
Ai oot ihan seurannu mitä mä oon kirjotellu? Kannatas vähän skarpata sillä montaa bändiä oon kehunu ja muutaman hyvän levyn täällä ihan "arvotellutkin".MKS sanoi:Tulipa vaan mieleen, että en ole tällä palstalla lukenut oikeastaan yhtään frs:n kirjoittamaa positiivista kommenttia mistään yhtyeestä. Aina vain negatiivista. No, jokaisella on omat mielipiteensä.