Uusi Nightwish

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marlin
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvän levyn ovat tehneet. :4:

Jkk sanoi:
Vai onko niin, että Nightwish = Turusen laulu? Tuskinpa sentään.

Muistaakseni uudella dvd:llä (back to innocence) Holopainen heittää haastattelussa, että Tarjan laulu on ainut uniikki elementti nw:ssä, tjsp.

Ainut hyvä asia koko bändissä on Marco ja sitäkään eivät idiootit tajua käyttää enempää. :| Laulussa siis.

tseif sanoi:
Muistaakseni uudella dvd:llä (back to innocence) Holopainen heittää haastattelussa, että Tarjan laulu on ainut uniikki elementti nw:ssä, tjsp.
Tarkemmin asiaa ajateltuani vedän hiukkasen takapakkia: näinhän se on, riisutaan Nightwishista Tarjan laulu eikä bändi olisi ikinä noussut sellaiseen sukseeseen kuin missä se nyt on.

frs sanoi:
Ainut hyvä asia koko bändissä on Marco ja sitäkään eivät idiootit tajua käyttää enempää. :| Laulussa siis.

Jos Marcoa käytettäis jatkuvasti, ei Nightwish enää olisi Nightwish vaan melodinen Tarot. Mun mielestä Marcon laulua käytettiin just oikein, sellaisissa kohdissa ja lauluissa missä se oli parhaiten paikallaan. Liika olisi liikaa.

Vaikka Marco vain vaikka pieraisisi levyllä, olisi sekin parempi kuin taannoiset Holopaisen rävellykset. Mies osaa tehdä musiikkia muttei lauluaa, niinkuin Juice.

frs sanoi:

Tulipa vaan mieleen, että en ole tällä palstalla lukenut oikeastaan yhtään frs:n kirjoittamaa positiivista kommenttia mistään yhtyeestä. Aina vain negatiivista. No, jokaisella on omat mielipiteensä.

MKS sanoi:
Tulipa vaan mieleen, että en ole tällä palstalla lukenut oikeastaan yhtään frs:n kirjoittamaa positiivista kommenttia mistään yhtyeestä. Aina vain negatiivista. No, jokaisella on omat mielipiteensä.
Ai oot ihan seurannu mitä mä oon kirjotellu? Kannatas vähän skarpata sillä montaa bändiä oon kehunu ja muutaman hyvän levyn täällä ihan "arvotellutkin".

Ihan hyvä levy on. Muusikon korvaan napahtaa vielä noi soundit ihan kympillä.

Tuomaksen säveltämistyöskentelyssä on semmonen huomattava pointti, että se säveltää monet biisit ilman mitään riffipohjaa, leffamusan tyyliin. Samaan pitäis allekirjoittaneenkin pyrkiä enemmän;)

Olipas taidokas nosto kolmen vuoden takaiselle threadille:thumbs:

Back
Ylös Bottom