Uusi lisäravinne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ptrfd
  • Aloitettu Aloitettu
30.8

Maastaveto
200x18

Kulmasoutu
127,5x8

Ylätalja
95x8
100x6

Alatalja
130x9

Hauiskääntö tanko
67,5x10
70x6

Hauiskääntö käsip.
35x9
35x7

Scott
50x7
50x6

Vasarakääntö
35x8
35x7

Rannekääntö
65x10
65x12

Tuossa on ne "sata sarjaa" ja reenijako on 3:n jaettu,3 reeniä/ 1 lepo jne...

Itse saan hyödyn lihaskipujen poistumisesta siitä kun jalkareenin jälkeen
seuraavana päivänä pystyy vetämään kovan maastaveto reenin eikä
jalat jumita yhtään.

No sitten on kyllä tujua evästä, jos pystyt jalkatreenin jälkeisenä päivänä treenaan maven?Tai sitten jalkatreenisi on ultra kevyt...herranjumala, eihän tropittajatkaan pysty tuohon.
200x18 toistoa?Ei varmaan jumita yhtään?:lol2:
Voisi nuista muista liikkeistä (kulmasoutu yms) päätellä, että 200x18on sun toistomax 200kg:lla?Eli edelleen, miten helv.. pystyt siihen jalkatreenin jälkeisenä päivänä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Alfa-HICA vähentää elimistössä proteiinien ja sidekudoksen hajoamista kehossa suojaten lihaksia kovan harjoittelun tai laihdutuksen rasituksilta.

Mutta minulla ei ole esittää yhtään tutkimusta väitteeni tueksi.

Marjakarhu sanoi:
Alfa-HICA ei ole hormoni, joten sillä ei ole hormonien haittavaikutuksia ja sitä voivat käyttää niin naiset kuin miehetkin.

Voisin purkittaa teille vaikka tavallista heraproteiinia jolla ei ole hormonien kaltaisia haittavaikutuksia, mutta en saisi siitä yhtä monta rahaa.

Marjakarhu sanoi:
Alfa-HICA ei lisää lihasten synteesiä, vaan estää niiden hajoamista ja vähentää harjoittelun jälkeistä lihaskipua. Normaalin valkuaispitoisen ruokavalion kanssa nautittuna Alfa-HICA suojaa lihaksia harjoittelun jälkeiseltä katabolialta ja käyttäjälle kertyy lisää rasvatonta lihasmassaa.

Olen purkittanut leusiinin aineenvaihduntatuotetta, ja teoriassa sen pitäisi toimia yhtä hyvin. Minulla ei ole suoranaista näyttöä kummastakaan väitteestä. Valkuaispitoinen ruokavalio itsessään suojaa lihaksia harjoittelun jälkeiseltä katabolialta ja käyttäjälle kertyy lisää rasvatonta lihasmassaa. Tuotteeni teoreettisesti aikaansaama lisähyöty on tuntematon.

Tai sitten jalkatreenisi on ultra kevyt...herranjumala, eihän tropittajatkaan pysty tuohon.
200x18 toistoa?Ei varmaan jumita yhtään?:lol2:
Voisi nuista muista liikkeistä (kulmasoutu yms) päätellä, että 200x18on sun toistomax 200kg:lla?Eli edelleen, miten helv.. pystyt siihen jalkatreenin jälkeisenä päivänä?

Kyykky ei ole mikään kova ( max 200 kg ) mutta reenaan jalat kyllä
kovaa.

29.3-06.

Jalat.
Smith kyykky.( jalat viety mahdollisimman eteen )
140 kg x 8 toistoa.
140 kg x 7.
140 kg x 6.
140 kg x 5.

Prässi.
400 kg(+ kelkka 50 kg) 26 toistoa.
440 kg 12

Aiheeseen liittymättömästi. Marjakarhu, sinulla on ilmeisesti ollut/on jokin vamma selässä, kun ylätalja on noin paljon muita liikkeitä jäljessä? Hämmentävää, että vedät kulmasoudussa 30% suuremmilla raudoilla kuin ylätaljassa.

30.8

Maastaveto
200x18

Kulmasoutu
127,5x8

Ylätalja
95x8
100x6

Alatalja
130x9

Hauiskääntö tanko
67,5x10
70x6

Hauiskääntö käsip.
35x9
35x7

Scott
50x7
50x6

Vasarakääntö
35x8
35x7

Rannekääntö
65x10
65x12

Tuossa on ne "sata sarjaa" ja reenijako on 3:n jaettu,3 reeniä/ 1 lepo jne...

Itse saan hyödyn lihaskipujen poistumisesta siitä kun jalkareenin jälkeen
seuraavana päivänä pystyy vetämään kovan maastaveto reenin eikä
jalat jumita yhtään.

Onhan tossa tavaraa. Mutta väitätkö sä nyt pokkanaamalla että ennen hicaa et pystynyt treenaamaan seuraavana päivänä taas kovaa mutta hican käytön jälkeen pystyt? Ja eikös särkylääke sitten aja saman asian jos kerran vain tuosta kivusta on kyse. Tuonhan nimittäin pitäisi nopeuttaa palautumista aivan oleellisesti, eikä poistaa pelkästään kipuja, jotta se useammin treenaaminen onnistuisi. Ja niillä kivuilla ja palautumisella ei ainakaan mun kokemuksen mukaan kovin paljon yhteistä ole.

Ja ehkä sulla jo 28 vuoden treeniuran jälkeen paikat kestää rääkkiä ihan eri tavalla kuin ennen.

Mutta jos koet saavasi 100 euroa kuukaudessa maksavasta tuotteesta niin isot edut että sitä kannattaa käytää, niin siitä vaan. Mä en siis edelleenkään voi kritisoida aineen toimivuutta kun en sitä ole kokeillut, mutta hintaa voin, tavalliselle duunarille tuollainen setti on aivan liian kallista. Mutta ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka...

Aiheeseen liittymättömästi. Marjakarhu, sinulla on ilmeisesti ollut/on jokin vamma selässä, kun ylätalja on noin paljon muita liikkeitä jäljessä? Hämmentävää, että vedät kulmasoudussa 30% suuremmilla raudoilla kuin ylätaljassa.

Ei siellä selässä mitään vammoja ole,( paitsi lievä skolioosi ) tuosta ylätaljan painosta
en ole aivan varma paljonko se tarkasti on, koska siitä puuttuu merkinnät.
Olen jättänyt sen ensimmäisen paksun mötikän laskuista pois ja
laskenut vain ne viiden kilon pakat.( pääliikkeet on aina ollu maastaveto & kulmasoutu ja ylätalja on jääny siltä osin vähemmälle)

Onhan tossa tavaraa. Mutta väitätkö sä nyt pokkanaamalla että ennen hicaa et pystynyt treenaamaan seuraavana päivänä taas kovaa mutta hican käytön jälkeen pystyt? mutta hintaa voin, tavalliselle duunarille tuollainen setti on aivan liian kallista. Mutta ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka...

Pokka pitää :D

Kovaa voi reenata koska tahansa mutta tulokset kertoo missä todellisuudessa
mennään.

Esim: reenaan normaalisti viiden päivän välein ja Hica kuurin aikana
pidin 3 ylimääräistä lepopäivää ja sen jälkeen oli vuorossa jalkareeni
jonka vedin normaalisti= kovaa, ja seuraavana päivänä oli
vuorossa maastaveto joka tuotti tuon 200 kg x 18 toistoa.( jalat eivät olleet
kipeät eikä niissä ollut havaittavissa mitään kankeutta / jäykkyyttä )

Kaikki on suhteellista mitä tulee tuohon kalleuteen.( tavallinen duunari
pystyy laittamaan kuukaudessa tupakkaan ja viinaan kyllä helposti
tuon 100 eur.)

Pokka pitää :D

Kovaa voi reenata koska tahansa mutta tulokset kertoo missä todellisuudessa
mennään.

Esim: reenaan normaalisti viiden päivän välein ja Hica kuurin aikana
pidin 3 ylimääräistä lepopäivää ja sen jälkeen oli vuorossa jalkareeni
jonka vedin normaalisti= kovaa, ja seuraavana päivänä oli
vuorossa maastaveto joka tuotti tuon 200 kg x 18 toistoa.( jalat eivät olleet
kipeät eikä niissä ollut havaittavissa mitään kankeutta / jäykkyyttä )

Kaikki on suhteellista mitä tulee tuohon kalleuteen.( tavallinen duunari
pystyy laittamaan kuukaudessa tupakkaan ja viinaan kyllä helposti
tuon 100 eur.)

Kaikki on toki suhteellista, eikä ehkä kannata tähän keskusteluun vetää mitään kaljaa ja tupakkaa kuitenkaan.

Mutta sun puheista saa sellaisen käsityksen, että nuo nyt olisi ihan lääkeaineisiin verrattavia tehoiltaan. No miten meinaat että olisit kyseiset setit pystynyt vetämään ilman hicaa? Ja oletko kokeillut uudestaan hican kanssa ja ilman tuota samaa settiä? Ei nimittäin oikein muuten saa varmaan tietoa mistään. Sama kun itse aikoinanin testailin krean vaikutusta, pakko oli kokeilal 2-3 kertaa jotta tiesi ettei mene mitään esim. plasebon pikkiin ja ettei ruokailut tai muut muutu mitenkään oleellisesti kokeilun aikana.

Mutta sun puheista saa sellaisen käsityksen, että nuo nyt olisi ihan lääkeaineisiin verrattavia tehoiltaan. No miten meinaat että olisit kyseiset setit pystynyt vetämään ilman hicaa? Ja oletko kokeillut uudestaan hican kanssa ja ilman tuota samaa settiä? Ei nimittäin oikein muuten saa varmaan tietoa mistään. Sama kun itse aikoinanin testailin krean vaikutusta, pakko oli kokeilal 2-3 kertaa jotta tiesi ettei mene mitään esim. plasebon pikkiin ja ettei ruokailut tai muut muutu mitenkään oleellisesti kokeilun aikana.

En tiedä kuinka lääkeaineet vaikuttaa.

Pidän tarkkaa ruokapäiväkirjaa ja samoin reeneistä löytyy tarkat
merkinnät.
Hica kuuri kestää sen viisi viikkoa ja sen jälkeen vähintään kuukauden
tauko, käytössä on toinen kuuri jonka olen syönyt jo loppuun.

Kyllä samat raudat lähtee ilman Hicaa mutta se vaatii selältä
pidempiä palautusaikoja.( tulosparannukset olen aina tehnyt Hica kuurin aikana )

Dropit kasvattaa lihaksia, tuo vitusti voimaa, mutta ei koskaan poista lihaskipuja. Lihaskivut poistuvat vain jos treenaat kevyemmin etkä shokeeraa lihaksia. Mutta se taas ei kasvata lihaksia jos satujumppailee ;) Tarpeeksi kova intensiteetti kun on, niin paikat on kipeenä.

lihaskipu

Kyllähän setti päällä toki treenin jälkeinen lihaskipu häviää todella nopeasti, seuraavana päivänä voi olla arkuuttaa (tai aivan helvetin kipeät) mutta esim 2 päivän jälkeen ei tunnu enää mitään. Tämä tietenkin YKSILÖLLISTÄ, ja riippuu varmaan mitä on ollut kierrossa. Eiköhän tämä selity ihan yksinkertaisesti aineenvaihdunnan tai proteiinisynteesin vilkastumisella...tai jollain.

Dropit kasvattaa lihaksia, tuo vitusti voimaa, mutta ei koskaan poista lihaskipuja. Lihaskivut poistuvat vain jos treenaat kevyemmin etkä shokeeraa lihaksia. Mutta se taas ei kasvata lihaksia jos satujumppailee ;) Tarpeeksi kova intensiteetti kun on, niin paikat on kipeenä.

He..hee.Marjakarhun satujumpat :hyper:

He..hee.Marjakarhun satujumpat :hyper:
En mä nyt pelleillyt, vaan hieman naureskelen noita "kovia" treenejä joista ei tule lihakset kipeäksi. Se on katos niin suhteellista mitä pitää kovana treeninä. Kummasti steroideja täynnä olevat karmeet mörköt oksentelee jalkatreeneissä ja seuraavana päivänä kävelevät kuin paskat olisi housuissa. Mutta näilläpä ei olekaan Hicaa pelissä, joka ilmeisesti poistaa kivun kun kivun. :D

En mä nyt pelleillyt, vaan hieman naureskelen noita "kovia" treenejä joista ei tule lihakset kipeäksi. Se on katos niin suhteellista mitä pitää kovana treeninä. Kummasti steroideja täynnä olevat karmeet mörköt oksentelee jalkatreeneissä ja seuraavana päivänä kävelevät kuin paskat olisi housuissa. Mutta näilläpä ei olekaan Hicaa pelissä, joka ilmeisesti poistaa kivun kun kivun. :D

Natu ukkelit ei palaudu noista oksentelu reeneistä.( ei ainakaan näin vanhat )

Tuota en osaa sanoa toimiiko Hica sitten horkkaajilla.

Myös omakohtaisia kokemuksia Hicasta löytyy ja ovat siinä määrin positiivisia, että menossa on nyt toinen satsi.

Parhaiten hyödyt ilmenevät (kuten Marjakarhu jo sanoikin) lihaskipujen vähenemisellä, antaen näin mahdollisuuden treenata useammin viikossa (4-jakoisella, kuuden päivän kierrolla, viidesti viikossa).

Eli vähenemisellä tarkoitan sitä, että kyllä ne lihakset ovat seuraavana päivänä arkoina, mutta kivusta ei voi puhua. Parhaiten edun huomaa pienempien lihasryhmien kohdalla, joiden kohdalla lihasarkuus on todella vähäistä, jos sitäkään.

Myös omakohtaisia kokemuksia Hicasta löytyy ja ovat siinä määrin positiivisia, että menossa on nyt toinen satsi.

Parhaiten hyödyt ilmenevät (kuten Marjakarhu jo sanoikin) lihaskipujen vähenemisellä, antaen näin mahdollisuuden treenata useammin viikossa (4-jakoisella, kuuden päivän kierrolla, viidesti viikossa).

Eli vähenemisellä tarkoitan sitä, että kyllä ne lihakset ovat seuraavana päivänä arkoina, mutta kivusta ei voi puhua. Parhaiten edun huomaa pienempien lihasryhmien kohdalla, joiden kohdalla lihasarkuus on todella vähäistä, jos sitäkään.

Mitä merkitystä jollain nelijakoisella on jos seuraavana päivänä on lihakset kipeänä, tai vielä tämän jälkeenkin? Tossahan menee viikko kuitenkin ennenkuin treenataan samat lihat uudelleen. Itse tehnyt nelijakoista 2 on ja 1 off systeemillä ja ihan hyvin siitä palautuu ihan normi safkaamisellakin.

Mitä merkitystä jollain nelijakoisella on jos seuraavana päivänä on lihakset kipeänä, tai vielä tämän jälkeenkin? Tossahan menee viikko kuitenkin ennenkuin treenataan samat lihat uudelleen. Itse tehnyt nelijakoista 2 on ja 1 off systeemillä ja ihan hyvin siitä palautuu ihan normi safkaamisellakin.
No katsos, jos jako on seuraava:
esim.
Ma: rinta, olkapäät
Ti: selkä, epäkkäät, forkut
Ke: aerobinen
To: ojentajat, hauikset
pe: jalat
la: lepo
su: kierto alusta

Kyllä se henkilökohtaisesti mulla ainakin vaikuttaa, onko tiistaina takaolat hellänä, kun pitäisi tehdä selkätreeni. Sama juttu ojentajien ja hauisten kohdalla, jotka saavat epäsuoraa osumaa maanantaina ja tiistaina, kun käsipäivä on torstaina. Selkä tiistaina, otetaanpa hieman SJMV:tä ja perjantaina pitäisi tehdä kova kyykkytreeni. Ymmärrät varmaan pointin? Voihan sitä toki treenata väsyneilläkin lihaksilla, mutta tuskin on pitemmän päälle odotettavissa nousujohteista tuloskehitystä.

Alfa-HICA vähentää elimistössä proteiinien ja sidekudoksen hajoamista kehossa suojaten lihaksia kovan harjoittelun tai laihdutuksen rasituksilta.
Alfa-HICA ei ole hormoni, joten sillä ei ole hormonien haittavaikutuksia ja sitä voivat käyttää niin naiset kuin miehetkin.
Alfa-HICA ei lisää lihasten synteesiä, vaan estää niiden hajoamista ja vähentää harjoittelun jälkeistä lihaskipua. Normaalin valkuaispitoisen ruokavalion kanssa nautittuna Alfa-HICA suojaa lihaksia harjoittelun jälkeiseltä katabolialta ja käyttäjälle kertyy lisää rasvatonta lihasmassaa.

Puhdasta spekulointia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom