FitBODY ei ole mikään "lällylehti"
Jos kannessa hehkutetaan naisena olemisen ihanuutta ja luvataan treeniohjeita just for ladies, niin eihän se sen kuukauden rumimman kansikuvan kanssa yhdessä oikein houkuta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
FitBODY ei ole mikään "lällylehti"
Oonko mä ainut, kelle jäi Kustantaja-Jounin viestistä vähän hölmö fiilis...? :D
MEE:n tai Catwomanin kommentit ei vaikuttais ainakaan mun lehden ostopäätökseen mitenkään, kun eivät kerta ole lehteä edes lukeneet, mutta kustantajan turha vaahtoaminen jättää vähän epämiellyttävän fiiliksen. Oisit Jouni kiittänyt monipuolisista kommenteista ja jättänyt olettamuksiin liittyvät kommentit ihan vaan huomiotta. Tai sitten olisit voinut tarjoutua lähettämään näille kahdelle "ilkeilijälle" ilmaisnumerot ja samalla mahdollisuuden muodostaa ja ilmaista mielipiteensä lehden todellisen sisällön eikä olettamusten perusteella...
Oonko mä ainut, kelle jäi Kustantaja-Jounin viestistä vähän hölmö fiilis...? :D
MEE:n tai Catwomanin kommentit ei vaikuttais ainakaan mun lehden ostopäätökseen mitenkään, kun eivät kerta ole lehteä edes lukeneet, mutta kustantajan turha vaahtoaminen jättää vähän epämiellyttävän fiiliksen. Oisit Jouni kiittänyt monipuolisista kommenteista ja jättänyt olettamuksiin liittyvät kommentit ihan vaan huomiotta. Tai sitten olisit voinut tarjoutua lähettämään näille kahdelle "ilkeilijälle" ilmaisnumerot ja samalla mahdollisuuden muodostaa ja ilmaista mielipiteensä lehden todellisen sisällön eikä olettamusten perusteella...
OT:
"Täytyy kai hyväksyä se, että tällaisiin lehtiin Suomessa kirjoittelevat eivät ole saaneet varsinaiseen kirjoitustyöhän mitään koulutusta, joten juttujen taso on siinä mielessä hieman palikkaa."
Itseäni on siitä lähtien kun aloin lukemaan Body-lehteä todella paljon häirinnyt lehden kirjoitusvirheet ja eräässä kannessa oli jopa Adela Garcian nimi kirjoitettu väärin. Varsinainen juttu oli valkoisella tekstillä vaaleaa taustaa vasten. :curs:
Taidanpa ostaa FitBodyn jotta tiedän onko se mulle sopiva vai ei.
Joo, mua kyllä kanssa häiritsee "puhekielellä" kirjoittelu, vaikka en mikään äikän maisteri olekaan. Ja siksi esimerkiksi BODY-lehti jää tilaamatta. Tällä hetkellä tulee probody, mutta viimesin numero oli kyllä taas niin hirveetä tekstiä, että saa nähdä kauanko tilaus jatkuu.
Body-lehdessä on kyllä aivan älyttömästi kirjotusvirheitä. Palkkais sinne jonkun joka osaakin kirjoittaa oikein!!!
Tai edes jonkun, joka oikolukisi huonosti kirjoitetut ja käännetyt tekstit!
Oletko lukenut ihan viimeisimmät Muscle & Fitness Hersit? Vieläkö niissä on kirotusvireitä ja surkeaa käännöstä? Huonon kieliasun vuoksi ei ole voinut M&F Hersiä lukea. M&F originaalia on selvästi ryhdytty oikolukemaan numero tai pari sitten. Niissä täytyy olla todella surkeat raakakäännökset, joista joku sitten yrittää raakata edes puolikielistä suomea.Samoilla linjoilla aiccun kanssa. Huomattavasti parempi lehti, kuin Muscle&fitness Hers! Kyse oli kumminkin ekasta numerosta, niin eiköhän se tässä ajankuluessa vielä kehity.....
Eiks toi Kp kirjota suurimman osan teksteistä? Senkin pitäis ymmärtää ettei taida olla ihan sen juttu toi journalismi :D
Oletko lukenut ihan viimeisimmät Muscle & Fitness Hersit? Vieläkö niissä on kirotusvireitä ja surkeaa käännöstä? Huonon kieliasun vuoksi ei ole voinut M&F Hersiä lukea. M&F originaalia on selvästi ryhdytty oikolukemaan numero tai pari sitten. Niissä täytyy olla todella surkeat raakakäännökset, joista joku sitten yrittää raakata edes puolikielistä suomea.
Mun täytyy tunnustaa, että viimeisin lehti on jäänyt kokonaan lukematta.... Niin hyviä ne edelliset on ollu..... Tilasin lehden netistä enempää tutustumatta siihen etukäteen ja kun sain ekan numeron kotiin, niin heti KANNESSA kirjoitusvirhe!!:wtf: Sai vain heti todeta, että jaa tälläistä LATUA anteeksi LAATUA! tarjolla.... Ehkä mä luen ne jossain vaiheessa, kun ei ole parempaa tekemistä.Kyllä postikusti on ne mulle kantanut ja olen ne lukenut, mutta ei paljoa jäänyt mieleen. Voisin kaivaa ne iltalukemiseksi ja lukea vähän enemmän ajatuksen kanssa ja ilmoitella miltä näyttää
Satun tietämään, että juurikin noin on asia Hersin ja myös miesten version suhteen eli raakakäännökset eivät kauniisti sanottuna ihan parasta mahdollista laatua ole :D Tuontitavaraa mahtavat olla käännökset.Oletko lukenut ihan viimeisimmät Muscle & Fitness Hersit? Vieläkö niissä on kirotusvireitä ja surkeaa käännöstä? Huonon kieliasun vuoksi ei ole voinut M&F Hersiä lukea. M&F originaalia on selvästi ryhdytty oikolukemaan numero tai pari sitten. Niissä täytyy olla todella surkeat raakakäännökset, joista joku sitten yrittää raakata edes puolikielistä suomea.
Ne ovat olleet todella ahdistavaa luettavaa. Lähtökieli maistuu liian vahvasti läpi, sanoja tai jopa sivulauseita puuttuu, käännöksessä käytetty vallan erikoista terminologiaa, jonka perusteella voi heti sanoa että kyseessä on joko konekäännös tai laiskan tai taidottoman kääntäjän tekemä käännös, jne.Satun tietämään, että juurikin noin on asia Hersin ja myös miesten version suhteen eli raakakäännökset eivät kauniisti sanottuna ihan parasta mahdollista laatua ole :D Tuontitavaraa mahtavat olla käännökset.
Ne ovat olleet todella ahdistavaa luettavaa. Lähtökieli maistuu liian vahvasti läpi, sanoja tai jopa sivulauseita puuttuu, käännöksessä käytetty vallan erikoista terminologiaa, jonka perusteella voi heti sanoa että kyseessä on joko konekäännös tai laiskan tai taidottoman kääntäjän tekemä käännös, jne.
Katselin tuota FitBodya kaupassa, mutta päädyin ostamaan ilmeisesti samaan lehtiperheeseen kuuluvan Cross Training magazinen. Pääasiassa koska kannessa oli Mikko Salo ja en välttämättä kaipaa mitään erityisesti naisille suunnattua juttua.
Millanen lehti toi oli? Itse meinasin myös ostaa jossain vaiheessa.