Uusi koko kroppa kerralla ohjelma syyniin.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rumor
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Moi

Otin aiemman koko kroppa ohjelman tosiaan tuolta FAQ postista ja olen vääntänyt sillä jotain 2kk..? mutta anyway aattelin nyt muuntaa prässi ja muut valmislaite häröilyt mahdollisimman paljon tangolla suoritettavaksi, joten kyhäsin seuraavan setin kasaan MA-KE-PE suoritettavaksi.

Kyykky 2x
SJMV 2x
Pohkeet seisten 2x

Kulmasoutu tang. 2x
Leuat 2x

Vinopenkki/normi penkki 2x
Pystysoutu/viparit 2x

Rankspun tang. 2x
Scott 2x

Voimapyörä 2x
Vartalonkiertolaite 2x

Onko sarjamäärät ok ja liikkeet..? väännänkö joka sarjan loppuun asti kun siitä on ollut kiistaa. Jaksankohan palautua? Vai aina 1vk en vedä sarjoja loppuun, seuraavana vedän ja seuraavana taas en.. oisko mitään ideaa? :david: Sarjojen palautumisen väliin 1min-2min taukoa? Kiitän. :)

EDIT: SJMV kädet miten pidetään? ja onko muita vinkkejä nuiden jalkaliikkeiden suorittamiseen ku teen ekaa kertaa. ei niistä valmisvideo-clipeistä hirveästi auennut.. :rolleyes:

Eikö sun kannattaisi ottaa ohjeet tuolta HST threadista?

Eli yksi sarja per liike ja kahden viikon jaksoissa nousevat painot niin, että viimeinen treeni kahden viikon jaksossa on tiukka.

Jos kuitenkin haluat pysyä tuossa omassasi ja tehdä kaksi sarjaa per liike, on noiden sarjojen oltava väkisin muita kuin failureen vietyjä. Muuten vedät hermostosi jumiin hyvin nopeasti tuolla ohjelmalla.

Itse tekisin seuraavat muutokset:
Kyykyn tilalle etukyykky, käy muuten alaselälle aika raskaaksi.
Vatsaliikkeitä vain yksi, sitä vaihdellen joka kerta.
Käsiliikkeet vain joka toinen kerta, saavat silloinkin ihan tarpeeksi rasitusta.
Kaksi sarjaa on okei, toinen vaikka n.5 toistoa painolla jolla saisi 7-8 kertaa, toinen samalla painolla loppuun asti.

SJMV joko myötäotteella, tällöin tarvitsee usein remmejä pidon varmistamiseksi, tai ristiotteella, tällöin vuorotellen kämmenten suuntaa. Ote hartioiden levyinen.

joo pitää suplia paljonko kroppa kestää vetää.. ny tein anyway salilla 2x nuo kaikki.. kattoo keskiviikon kipukunnon :whip:

Eli mä olen aika alulla punttisali menossa. Nyt kysyisinki et viittiskö joku vilkasta tota mun ohjelmaa. Et onko siinä mitää parannettavaa? Oon enemmän massan kuin voiman kannalla. :) Toi 2x6 pena otin sen takii ku oon lukenu hyvii tuloksia tääl foorumil siitä. Jeps kiitoksia jo etukäteen. :worship:

Ma:

Penkki 2x6
Vinopenkki 4x5
Ristikkäistalja 3x10

Hauiskääntö tangolla 3x8
Hauis taljassa 2x8

Ranskalainen punnerrus 3x8
Ojentajat taljassa 2x8

Ke:

Kyykky 4x8
Prässi 4x8
(salilla ei oo mitää ojentaja- tai koukistajalaitteita jaloille :( )

Vatsat 3x15 voimapyörä

Pe:

Leuanveto 2xmax
Kulmasoutu tangolla 3x8
Ylätalja 3x8
Pystypunnerrus tangolla 4x8
Viparit sivulle 2x8
Viparit eteen 2x8

Ti, To, La ja Su lepopäiviä

fuSo sanoi:
Eli mä olen aika alulla punttisali menossa. Nyt kysyisinki et viittiskö joku vilkasta tota mun ohjelmaa. Et onko siinä mitää parannettavaa? Oon enemmän massan kuin voiman kannalla. :) Toi 2x6 pena otin sen takii ku oon lukenu hyvii tuloksia tääl foorumil siitä. Jeps kiitoksia jo etukäteen. :worship:

sen verran voisin ainaki avittaa, että toistojenmäärät eri liikkeissä on hyvä tasata mielestäni samankaltaisiksi.. ja kuten sanoit "alulla" punttisali menossa, silloin toi 2x6 pena mm. ei ole vielä ihan ajankohtainen (Vaikka varmasti tuokin tulosta myöhemmin).. Harjoittele aluksi maltilla esim. 15 toistoa tai 10 toistoa x2 niin opit sen tekniikan paremmin...vaikka 2vk tai 3vk 15 toistoa.. sit siirryt 10 toistoon ja sitten siihen 6 toistoon.. Toiminut ainakin minulla. :)

Ajattelit vissiin 3-jakoista ohjelmaa? minusta välttämättä tämäkään ei olisi paras ihan vasta-alkajalle, vaan mielummin perustuntuma koko kroppa kerralla treenillä.. Sillä nopeasti kuin tuotakin ohjelmaa tarkastelee niin mm. KE, päivä aiheuttaa heti pientä ristiriitaa. Et treenaa ollenkaan takareisiä mm. :jahas:

Mutta jotta, ehdotankin, että otat sen valmiin treeniohjelman Tästä alottelijoiden osion kärjessä olevista topiceista.. muistaakseni "Treeniohjelmat lihastenkasvatukseen ja ruokavalio esimerkkejä" tai jtn. :rolleyes:

rumor sanoi:
sen verran voisin ainaki avittaa, että toistojenmäärät eri liikkeissä on hyvä tasata mielestäni samankaltaisiksi.. ja kuten sanoit "alulla" punttisali menossa, silloin toi 2x6 pena mm. ei ole vielä ihan ajankohtainen (Vaikka varmasti tuokin tulosta myöhemmin).. Harjoittele aluksi maltilla esim. 15 toistoa tai 10 toistoa x2 niin opit sen tekniikan paremmin...vaikka 2vk tai 3vk 15 toistoa.. sit siirryt 10 toistoon ja sitten siihen 6 toistoon.. Toiminut ainakin minulla. :)
Kiitos vinkeistä. Juu pitää kattoo sit joku kunnon valmis ohjelma. Korjailen sitä sit pikkase jos tuntuu siltä :)

Suositut

Back
Ylös Bottom