Uusi King Kong

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ottaen huomioon että se tulee maailman ensi-iltaan 14. joulukuuta, harva täällä on varmaan sitä nähnyt ?

edit: Ja kuten Mike tossa alempana, täälläkin odotellaan kyllä vesi kielellä :D

Oi oi kun venttaan tuota pätkää. Eikös se 15.12 tule teattereihin? Kovat odotukset on tuon puolesta, ohjaaja varmaankin takaa mahtavan leffaelämyksen.

x1p4JHjVbcjTC_NCVgWiWlIGPUnbTH-43FqAjpzcoN9DvKSder7rGq_dr1pgEtyghX2wkjr9VTId-N_l-1Qh4i2UumuALxf9XZgMVoo8uoOH7K68kN04wRL9tKDF12iyGtzKY8OZuO-7anRWfaJUM93Gg

Trailerin perusteella harvinaisen paska pätkä, evvvk.

Näytti trailerin perusteella ne dinot aika feikin näköseltä :( Jotenki kummallista, että Jurassic Park ygösen dinot oli tyyliin aidoimman näkösiä mitä oon ikinä nähny... Leffa kumminkin tehty 93

number_one sanoi:
Näytti trailerin perusteella ne dinot aika feikin näköseltä :( Jotenki kummallista, että Jurassic Park ygösen dinot oli tyyliin aidoimman näkösiä mitä oon ikinä nähny... Leffa kumminkin tehty 93

Ei se mikään dino ollut vaan Balrog naamioituneena, ainakin äänen perusteella:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
number_one sanoi:
Näytti trailerin perusteella ne gynot aika feikin näköseltä :( Jotenki kummallista, että Jurassic Park ygösen gynot oli tyyliin aidoimman näkösiä mitä oon ikinä nähny... Leffa kumminkin tehty 93

:jahas:

tää on se jacksonin pohjanoteeraus sitten tsh jälkeen.luulen et maksaa itsensä takas jo hehkutuksen takia mutta leffana jää varmaan aika laimeeksi,mä vaan en pidä näistä uusista versioista vanhoista leffoista.

trailerin perusteella ihan hyvältä vaikuttaa, jos kerrankin jättäs nuo waretukset väliin ja kävis ihan teatterissa kattomassa :rolleyes: jotenkin tuli siitä kohdasta missä se akka seisoo king kongin ja dinon välissä ihan mieleen alien vs predator :arvi:

1930-luvulle sijoittuva elokuva kertoo ryhmästä tutkimusmatkailijoita ja dokumentaristeja, jotka matkustavat Sumatran lähelle salaperäiselle Pääkallo-saarelle tutkimaan jättimäisen Kong-gorillan legendaa. Perille päästyään he huomaavat, että King Kong on todellinen olento, joka elää valtavassa viidakossa. Seurueen etsiessä suurta apinaa, he joutuvat taistelemaan sekä Kongia että Kongin vihollisia dinosauruksia vastaan. Kongin huomion kiinnittyessä kauniiseen naiseen (Naomi Watts), se rauhoittuu ja joutuu vangiksi. Seurue kuljettaa Kongin New Yorkiin, missä sen ankea tulevaisuus on olla ihmisten tuijoteltavana... Mutta kuinka kauan ihmisen vallan kahleet pystyvät pitämään otteessaan jättiläisapinaa?

Dinoja, jättimäinen gorilla :eek: Ei kyllä herätä minkäänlaista innostusta :down:

Toisaalta suuri budjetti ja Peter Jackson herättää vähän mielenkiintoa :thumbs:

Varmasti leffa jota ei kannata pilata hakemalla huonolaatuinen piraattiversio vaikka todennäköisesti näin tulee tapahtumaan kohdallani :D

Steve_A sanoi:
trailerin perusteella ihan hyvältä vaikuttaa, jos kerrankin jättäs nuo waretukset väliin ja kävis ihan teatterissa kattomassa :rolleyes: jotenkin tuli siitä kohdasta missä se akka seisoo king kongin ja dinon välissä ihan mieleen alien vs predator :arvi:

Ihmettelinkin sitä dejawuu kokemusta kun näin trailerin. Siinäpä se olikin. Legendaarinen alien ja pred yhteentörmäys..

Kyllähän toi pitää nähdä, vähintään Jack Blackin, Naomi Wattsin, itse Jacksonin tai Andy Serkisin King Kong heilumisen vuoksi. Tehosteet kiihottaa myös, siksi täytyy nähdä teatterissa eikä mitään CAM/Telecine versiota kotona :D

Eilen näin trailerin ja onhan tuo nähtävä vaikkei mikään huippuleffa ehkä ookaan. Kun King Kong ja dinot laitetaan samaan pätkään, niin menee aika mielenkiintoiseksi.

Elokuvastahan ei puutu enää kun Jason, Freddy ja Uuno Turhapuro:hyper: ..No joo.. saattaahan se olla ihan katottava pätkä.

En oikeen tiedä mitä tolta leffalta odottasi, mutta trailerin perusteella..totaa näytää vähä halvalta pätkältä, ne dinot ja apinat näytti ihan ku ois olli joku tietokonepeli., jotenkin huonosti tehty. Mutta joka tapauksessa pitää katsoa toi ja toivottavasti todeta että ei ne naytäkkään niin tietokone elukoilta ja on hyvä leffa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom