Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin mun mielestä ihan laadukas lehti, viittii lukee ku on tuttuja ihmisiä vääntämässä juttua. Omaa mieltä lämmittää että on kerrankin laadukasta tekstiä thainyrkkeilystä ilman asiavirheitä, kuten on yleensä. Ihan kiva kans lukee vappaaottelusälleistä, on aina itteeki kiinnostanu kyseinen touhu ja onhan aikamoisia persoonia noi huippukaverit... Hyvää työtä
Eikös Tuhkasaaren veljekset harrasta vapaaotteluita,vai olenko väärässä lajissa? Onko veljekset jo päässeet lehteen? jos on haastista jossain numerossa,niin voisiko joku ystävällinen sielu kertoa että missä numerossa?

Jan Tilleshän on muuten eronnut fighterin päätoimittajan paikalta. Uusi päätoimittaja on Tuomas Murdoch. Tilles taas perustaa uuden lehden nimeltä FightSport. Taustalla on ilmeisesti jonkinlainen riitaantuminen.
Onko tosi juttu?
Ei hyvä ollenkaan. Ei Suomen pienillä markkinoilla riitä volyymiä kahdelle lehdelle. Tuloksena on kaksi huono lehteä yhden hyvän sijasta. Tästä on esimerkkejä näiden pienten harrastelehtien parissa vaikka kuinka paljon.
Mä olen kummankin lehden tukena tasapuolisesti ja olin jo yhteydessä Tuomaksen ja Janin kanssa hyvissä mielin. Valitettavaa nämä välikohtaukset, mutta näitä nyt aina tulee.
Tuen täysin myös kaikkia alan tapahtumia täysin ilmaiseksi sekä tulen kuvaamaan kaiken mitä vain kerkeän. Mun kuvia tullaan näkemään jatkossa kummassakin lehdessä.
Pakkotoisto siis forumina tukee lajia, oli taustalla sitten mitä tahansa. Olin tyytyväinen kun kummatkin tahot ymmärsivät omat päämääräni, eikä mua liiemmin välikäteen laitettu.
Ja tuo mitä Mike sanoi on yksi syy miksi tulen pysymään pakkiksen vippinä ja maksan nimellistä maksua siitä ilosta että tuen keskustelupalstaa joka tukee mun harrastamaa lajia. Haastankin täten kaikki pakkiksen kamppailulajiharrastajat ottamaan VIP-jäsenyyden. :kippis1:
Paras Fighter-lehti(2/08) tähän mennessä. Murdoch ja Antti tehneet hyvää duunia lehden kanssa!