Uusi fighter-lehti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wintikka
  • Aloitettu Aloitettu
Ei se kaljamaha voi olla ku siitä näkyy vatsalihakset läpi :) Yhdellä tutulla kisamelojallahan on vähän saman tyyppinen maha, näyttää kaljamahalta ku on t-paita päällä, mut alta paljastuu kauhee lihaskuula... Tosin näyttää kyllä trimmatummalta ku jäämiehen!

Uusi kamppailu-lehti

Eikös Tuhkasaaren veljekset harrasta vapaaotteluita,vai olenko väärässä lajissa? Onko veljekset jo päässeet lehteen? jos on haastista jossain numerossa,niin voisiko joku ystävällinen sielu kertoa että missä numerossa?

Ainakin mun mielestä ihan laadukas lehti, viittii lukee ku on tuttuja ihmisiä vääntämässä juttua. Omaa mieltä lämmittää että on kerrankin laadukasta tekstiä thainyrkkeilystä ilman asiavirheitä, kuten on yleensä. Ihan kiva kans lukee vappaaottelusälleistä, on aina itteeki kiinnostanu kyseinen touhu ja onhan aikamoisia persoonia noi huippukaverit... Hyvää työtä

Eikös Tuhkasaaren veljekset harrasta vapaaotteluita,vai olenko väärässä lajissa? Onko veljekset jo päässeet lehteen? jos on haastista jossain numerossa,niin voisiko joku ystävällinen sielu kertoa että missä numerossa?

Ei oo vielä ollut Tuhkassaaren veljeksistä juttua Fighterissa. Mutta mutta bodauslehdessä tais olla juttu joku parinumeroa taakksepäin...tai no ainakin tän vuoden puolella.

Ostin joku kuukaus sit ku mökil käytii ni ekaa kertaa fighter lehen.
Nyt oon ruvennu kans tilaajaks, ja pitää vaa venaa ku tulee seuraava numero...Hyvä kehti. :)

Ave-juttu oli mielenkiintoinen. Avehan on tietenkin esiintynyt lehdissä ties kuinka monta kertaa, mutta tällä kertaa toimittaja oli koonnut joukon Avesta kertovia legendoja ja mennyt kysymään Aven itsensä käsitystä tapahtumainkulusta. Osa jutuista paljastuu tosiksi, osa aivan perättömiksi ja useimmat ovat siltä väliltä. Potkunyrkkeilijänä kiinnosti myös Laineen Tepon haastattelu. Teppo on siis kickboxingin alapotkupuolen kärkinimiä Suomessa.

Jan Tilleshän on muuten eronnut fighterin päätoimittajan paikalta. Uusi päätoimittaja on Tuomas Murdoch. Tilles taas perustaa uuden lehden nimeltä FightSport. Taustalla on ilmeisesti jonkinlainen riitaantuminen.

Jan Tilleshän on muuten eronnut fighterin päätoimittajan paikalta. Uusi päätoimittaja on Tuomas Murdoch. Tilles taas perustaa uuden lehden nimeltä FightSport. Taustalla on ilmeisesti jonkinlainen riitaantuminen.

Onko tosi juttu?
Ei hyvä ollenkaan. Ei Suomen pienillä markkinoilla riitä volyymiä kahdelle lehdelle. Tuloksena on kaksi huono lehteä yhden hyvän sijasta. Tästä on esimerkkejä näiden pienten harrastelehtien parissa vaikka kuinka paljon.

Mä olen kummankin lehden tukena tasapuolisesti ja olin jo yhteydessä Tuomaksen ja Janin kanssa hyvissä mielin. Valitettavaa nämä välikohtaukset, mutta näitä nyt aina tulee.

Tuen täysin myös kaikkia alan tapahtumia täysin ilmaiseksi sekä tulen kuvaamaan kaiken mitä vain kerkeän. Mun kuvia tullaan näkemään jatkossa kummassakin lehdessä.

Pakkotoisto siis forumina tukee lajia, oli taustalla sitten mitä tahansa. Olin tyytyväinen kun kummatkin tahot ymmärsivät omat päämääräni, eikä mua liiemmin välikäteen laitettu.

Onko tosi juttu?
Ei hyvä ollenkaan. Ei Suomen pienillä markkinoilla riitä volyymiä kahdelle lehdelle. Tuloksena on kaksi huono lehteä yhden hyvän sijasta. Tästä on esimerkkejä näiden pienten harrastelehtien parissa vaikka kuinka paljon.

Jeps, samaa mieltä: Suomessa ei ole tilaa kovinkaan monelle lehdelle. Nyt on pari lehteä, joista Fighter on 700 kertaa parempi kuin Budoka.
Jännä juttu, että menee usein riitelyksi .......

Pieni kilpailuhan se varmasti parantaa molempia lehtiä. Kyllä tänne maahan molemmat mahtuu ja laji nousee koko ajan tuoden lisää levikkiä. Molemmat ovat sitä paitsi asian osaavia miehiä, joten menestystä molemmille herroille!

Toivotaan että riittää tilaajia ja ennenkaikkea ilmoittajia kummallekin. Eikä tule mitään bullshit-nokittelua ja kuppikuntajakoa. Ei näin pieniä piirejä kannata kahtia jakaa.
Kamppailu-urheilun eteen on tehty paljon hyvää työtä, Pakkis ja Mike muiden mukana. Siitä propsit :thumbs: Vielä on silti matkaa siihen että esim. vapaaottelijoita pidetään jokapaikassa "oikeina" urheilijoina, mitä he mitä suurimmassa määrin ovat.
Toivotaan että tulevaisuudessa molemmat, laadukkaat lehdet nostavat eri lajeja asiallisesti suuren yleisön ja maksavien yhteistyökumppaneiden tietoisuuteen.

Juu, eikös Tilles jossain selvittänyt että hänen näkemyksensä lehdestä on enemmän sellainen elämäntapainen kamppailu-harrastelijalehti, kun Fighteriä halutaan pitää ehkä enempi jonkinlaisena HooCee-kamppailu-urheilumediana. Nämä siis täysin omia sanojani, en siteeraa tässä Tillesiä, vaan näin jotenkin itse näitä eri lähteitä tulkitsin?

Mä olen kummankin lehden tukena tasapuolisesti ja olin jo yhteydessä Tuomaksen ja Janin kanssa hyvissä mielin. Valitettavaa nämä välikohtaukset, mutta näitä nyt aina tulee.

Tuen täysin myös kaikkia alan tapahtumia täysin ilmaiseksi sekä tulen kuvaamaan kaiken mitä vain kerkeän. Mun kuvia tullaan näkemään jatkossa kummassakin lehdessä.

Pakkotoisto siis forumina tukee lajia
, oli taustalla sitten mitä tahansa. Olin tyytyväinen kun kummatkin tahot ymmärsivät omat päämääräni, eikä mua liiemmin välikäteen laitettu.

Ja tuo mitä Mike sanoi on yksi syy miksi tulen pysymään pakkiksen vippinä ja maksan nimellistä maksua siitä ilosta että tuen keskustelupalstaa joka tukee mun harrastamaa lajia. Haastankin täten kaikki pakkiksen kamppailulajiharrastajat ottamaan VIP-jäsenyyden. :kippis1:

Ja tuo mitä Mike sanoi on yksi syy miksi tulen pysymään pakkiksen vippinä ja maksan nimellistä maksua siitä ilosta että tuen keskustelupalstaa joka tukee mun harrastamaa lajia. Haastankin täten kaikki pakkiksen kamppailulajiharrastajat ottamaan VIP-jäsenyyden. :kippis1:

Haaste vastaanotettu!

Vois vähän enemmin mainostaa tota vippiä kun maksukin ihan nimellinen. En itse ainakaan ole tullut edes ajatelleeksi koko asiaa. No nyt on asia korjattu...

Fighterin kestotilaaja olen ensimmäisen lehden jälkeen ollut enkä kertaakaan ole pettyny ja homma senkun paranee jatkuvasti. :thumbs:

Back
Ylös Bottom