Uusi alue tarjolla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Moro Mimmit!

Olen miettinyt tuossa jo aikaisemminkin mainittua kisaavien tyttöjen ala-osiota Punttimimmeille. Haluaisitteko te että semmoinen tehtäisiin. Se tulisi ala-forumiksi kuten esim yleisen keskustelun Netistä poimittua.

Alueen tarkoitus:
Keskustelua kisavalmisteluista, kisadieeteistä, kisa-asusteista, kisoista yms.

Antakaa palautetta.

Olisiko uusi osio sitten ainoastaan kisaaville / lähitulevaisuudessa kisaaville? Pääseekö sitä tavalliset kuolevaiset punttimimmit lukemaan?

Kuulostaa oikein hyvältä idealta. IronTryben StrongChick-osiolla on tuollainen alue, ja siellä tuntuu ainakin keskustelua riittävän. Tosin onhan siellä ehkä hiukan suurempi tuo lukijakuntakin, mutta... ei varmasti huono idea tännekään. Siellä taitaa olla tuon ja treenialueen lisäksi myös oma alueet otsikoilla "SC Health" ja "SC Chemical Enhancement". Täälläkin tuollainen terveys/kauneudehoitoalue voisi olla kiva, mutta hyvin toisaalta riittää tämä nykyinenkin. Eikä Punttimimmeistä varmastikaan mitään StrongChick-kopiota tarvitse tehdäkään :)

Hmm.. Kuulostaa kyllä hyvältä, mutta tarttis sit tosiaan vetää joku SELKEÄ raja millon on "kisaava"-mimmi ja millon vasta "kisoja-suunnitteleva"-mimmi. Mieleestäni sinne osiolle voisi kirjoitella kisajuttuja (kuten esim. asuja) jo ennen kisadieetille siirtymistä, koska esim. mun tapauksessa dieetti ei ole pitkä = siinä ajassa tulee kiire teettättää asut ja hankkia värit ja kengät jne. Eli sillon on aika kiirus jo kysellä mielipiteitä ja neuvoja. Eli oisiko joku "määritelmä" tälle kisaaja-termille, tyyliin vaik ~12kk ennen kisoja. Kisavalmisteluja kun ei vaan voi jättää dieetin loppuun, vaan monia pitää pistää rullaamaan jo paljon aiemmin. Kiire on pahasta ja dieetin varsinkin loppupuolella ei jaksa hosua vaan niin paljon...

Toki tajuan sen että tommosen rajan vetäminen on hankalaa, mutta yleisen selveyden vuoksi joku olisi hyvä, ettei homma ryöstäydy että "tavikset" kirjoittelevat 5v ennen kisoja jo juttuja (ei vielä ajankohtaista) ja sitten taas jos vasta n. 3kk ennen kisoja voi kirjotella ni aika kiirus siinä tulee. Kuitenkin luulen etä punttimimmieiltä tulisi paljon kysymyksiä ja halua kuulla mielipiteitä jne. olisi hyvä jos siihen olisi tarpeeksi aikaa, hirveällä hopulla, mutta kuitenkin niin että homma on ajankohtaista eikä vasta joskus hamassa tulevaisuudessa.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Hyvä idea, vaikken itse kisaakaan, mutta edelleen on vailla vastausta kysymys, jota luulen esim. Sakaelin (ja muutaman muunkin) tarkoittaneen: Pääsevätkö kaikki mimmit kuitenkin lukemaan uutta aluetta, vaikkeivät kisaisikaan tai edes aikoisi?

Uusi alue kuullostaa kiinnostavalta, kannatetaan. Tietoa aina tarvitaan ja luulisin, että tällaiselle olisi todella tarvetta, myös dieetin edistyessä on kiva kirjoitella tuntoja ja kuulla miten muilla menee. Hienoa.

//Carina

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom