Uus ruokaohjelma mulle!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Snowbe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pitäs tässä uutta ruokaohjelmaa saada aikaan. Tän vuoden aikana oon 25kg pudotellut, mutta nyt painonlasku jumittaa. 2500kcal/vrk oon tässä syönyt, ja ajattelin laskea kalorit tuohon 2000kcal/vrk paikkeille. Treeniä tulee 4x viikossa sali, 4x aerobinen + arkiliikunnat(koulumatkat pyörällä, portaiden käyttäminen hissin sijaan jne.) Proteiinia pitäs saada tarpeeksi(painan nyt 135kg) eikä nälässäkään ole kiva olla, joten vaikka kasviksia tai jotain sinne sitten.
Tarvittavaa proteiinia en saa lihasta otettua, joten heraa käytän kanssa.
Itellä on maitovamma, joten maitotuotteet ei käy tähän ruokavalioon.

Lyhyesti:
-Uusi ruokaohjelma, 2000kcal.
-Riittävästi proteiinia, riittävästi ruokaa.
-Käytössä on jo 100g satsi Pro Wheytä veteen ja funlightiin sekoitettuna(2-3annokseen jaettuna), joten siitä tulee 420kcal/75g proteiinia.
-Ei maitotuotteita(esim. juusto käy kylläkin)

Kiitoksia kaikille jotka jaksaa vastata!

ei kukaan kehtaa alkaa vääntään ruokaohjeita ilmaiseksi jos et meinaa samoja ruokia syödä kokoajan...

osaat varmaan,kun täällä olet pyörinyt;joitain perusaasioita,ota ylhäältä kalorilaskuri,sieltä löytyy ruokaaineet ym.

ei pitäis mennä vituiksi niinkuin Jeesuksen Pääsiäinen.

Niin, mietin vaa että millä täyttäs vatsan. Mut kai sit kasviksilla. Varmaan rupeen sellasta linjaa vetämään, että lämpimät ruuat on ainoot jotka vaihtelee.

MAMA -nuudeleissa taitaa olla muista nuudeleista poiketen jotain 15kcal/100g. Täyttää mutta kalorit jää alas. Makuki on ihan ok.

MAMA -nuudeleissa taitaa olla muista nuudeleista poiketen jotain 15kcal/100g. Täyttää mutta kalorit jää alas. Makuki on ihan ok.

Kiitti vinkistä, pitää käydä tarkistaa.

Esimerkki dieettiruokavaliosta (n. 2000 kcal) by Jkk:

Tässä ~2000 kcalin päiväsetti ja saa mäkissäkin käydä

Aamupala klo 7
Neljän viljan puuro, 30 g
Fast Whey3 40 g

Lounas klo 11
Mäkin Grilled Chicken Caesar -salaatti

Välipala
Ananas, 140 g
Maitorahka, 250 g

Illallinen
Jauheliha, naudan, 6%, 400 g
Makaroni, 100 g

Iltapala
Fast Whey3, 40 g
Oliiviöljy, 15 g

Total Calories 1890 r62 - hh120 - p213

Olepa hyvä :kippis1:

Maitotuotteet ei käy kuten alussa mainittiin, joten ei tota ihan tuolleen voi kopsata. Mutta maitorahkan tilalle vaikka sitten sitä heraa tai jotain muuta joka sopii ja tuo näyttääkin jo paljon paremmalta.

Olethan muistanut pitää vähän cheattipäiviä? Tiputettua painoa ja paljon takana ja varsinkin matalammilla kaloreilla ne tulee varmasti tarpeeseen. Kannattaa siis välttää säästöliekkiä.

Väsäsin nyt tälläsen, sanokaas jos pistää joku silmään!
Herat maustan funlightillä.

Aamupala:
-Neljän viljan puuro 40g
-American Pro Whey 40g

Lounas:
-Mama nuudelit 100g
-Broilerpyörykkä 200g
-Ketsuppi 50g

Välipala(treenipäivinä palkkarina):
-American Pro Whey 40g
-Banaani 115g

Päivällinen:
-Torinon tumma proteiinipasta plus 100g
-Jauhelihakastike naudan paistijauhelihasta 400g

Iltapala:
-American Pro Whey 40g

P37(191g)/R33(76g)/HH30(157g) 2115kcal

Viimeksi muokattu:
Väsäsin nyt tälläsen, sanokaas jos pistää joku silmään!
Herat maustan funlightillä.

Aamupala:
-Neljän viljan puuro 40g
-American Pro Whey 40g

Lounas:
-Mama nuudelit 100g
-Broilerpyörykkä 200g
-Ketsuppi 50g

Välipala(treenipäivinä palkkarina):
-American Pro Whey 40g
-Banaani 115g

Päivällinen:
-Torinon tumma proteiinipasta plus 100g
-Jauhelihakastike naudan paistijauhelihasta 400g

Iltapala:
-American Pro Whey 40g

P37(191g)/R33(76g)/HH30(157g) 2115kcal

Mun mielestä näyttää ihan ok:lta, varsinkin tuo kalorimäärä ainakin 2000:een verrattuna. Jos oot tähän asti syöny 2500, en nää mitään järkeä siinä, että tiputat kerralla 500kcal alaspäin, vaan mieluummin vaikka n.250 ja alat tekemään vaikka 3x30 min ennemmän aerobista viikossa (jos paino ei muuten hievahdakaan alaspäin parin viikon tällä ruokavaliolla syömisen jälkeen). Mielestäni siis voisit tähän kalorimäärään yrittää lisätä KASVIKSIA. Ne täyttää hyvin, eivätkä sisällä paljoa energiaa. Eli aivan, ryhdypäs nyt syömään vähän kaninruokaakin ;)!

Kasviksista/vihanneksista/hedelmistä/marjoista suosittelisin siis ottamaan lisää tähän tekemääsi ehdotukseen vielä 150kcal. Siitä tulee jo aika iso kasa vatsan täytettä, joten ei nälänkään pitäisi vaivata niin paljon.

Voisin vaihtaa tuon lounaan lihapullat vaikka kanafileeseen. Ja kyl mä kasviksia(ja hedelmiä) syön noiden lisäks. Menee salaattia, kurkkua, tomaattia, porkkanaa, vesimelonia ja sitrushedelmiä ainaskii.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voisin vaihtaa tuon lounaan lihapullat vaikka kanafileeseen. Ja kyl mä kasviksia(ja hedelmiä) syön noiden lisäks. Menee salaattia, kurkkua, tomaattia, porkkanaa, vesimelonia ja sitrushedelmiä ainaskii.

No sittenhän kaikki näyttää todella hyvältä! Nyt ei kun uusi ruokaohjelma kokeiluun ja kaloreita vähän alaspäin :thumbs:

Mustakin kuulostas liian nopeelta pudotukselta tuo kerrallaan 500kcal;) Ja Snowbeseni jos et kerta ole kauaa ollut tuolla 2500kcal?

Mustakin kuulostas liian nopeelta pudotukselta tuo kerrallaan 500kcal;) Ja Snowbeseni jos et kerta ole kauaa ollut tuolla 2500kcal?

Mutta Measeni pitäähän mun olla ripped ku ens kerran mennään yhes treenaamaan ;)

Joopajoo. Keskimäärin oon syöny 2300-2400kcal/vrk nyt. Kattotaa, ei tohon 2100 oo laskettu kuitekaa kasviksia eikä hedelmiä. Mulle sopiva kerta-annos vesimelonii on joku 500g ja siitäkin tulee jo 175kcal.

No juu sit;)

Mutta Measeni pitäähän mun olla ripped ku ens kerran mennään yhes treenaamaan ;)

Joopajoo. Keskimäärin oon syöny 2300-2400kcal/vrk nyt. Kattotaa, ei tohon 2100 oo laskettu kuitekaa kasviksia eikä hedelmiä. Mulle sopiva kerta-annos vesimelonii on joku 500g ja siitäkin tulee jo 175kcal.

Tämä nyt menee aika tarkaksi ja käytä omaa harkintaasi siinä, noudatatko tätä mutta sanon tämän nyt kuitenkin ;):

Vesimelonin sijasta olisi parempi jos saisit ne kalorit kerättyä vähän hitaammista hiilareista, esim porkkanasta, omenista, appelsiinistä, kurkusta ja tomaatista. Vesimeloni kun sattuu käytännössä olemaan pelkkää vettä ja nopeaa hiilaria eikä siinä nyt kuitujakaan ole..:)

Vesimelonin sijasta olisi parempi jos saisit ne kalorit kerättyä vähän hitaammista hiilareista, esim porkkanasta, omenista, appelsiinistä, kurkusta ja tomaatista. Vesimeloni kun sattuu käytännössä olemaan pelkkää vettä ja nopeaa hiilaria eikä siinä nyt kuitujakaan ole..:)

Mutta vesimeloni on :kuola:, tosin ei sitä tuu syötyä ku tän lyhyen kauden ajan :) Kyl mä tossa taas lounaalla vedin ison lautasellisen salaattia(kurkku, tomaatti, salaatti, paprika, sokeriherne) ja sit yhen porkkanan. Älä oo huolissas et pelkkää vesimelonii söisin!

edit: joojoo ja 250g paahtopaistia meni, en oo pelkäl rehulinjal ;)

Mutta vesimeloni on :kuola:, tosin ei sitä tuu syötyä ku tän lyhyen kauden ajan :) Kyl mä tossa taas lounaalla vedin ison lautasellisen salaattia(kurkku, tomaatti, salaatti, paprika, sokeriherne) ja sit yhen porkkanan. Älä oo huolissas et pelkkää vesimelonii söisin!

edit: joojoo ja 250g paahtopaistia meni, en oo pelkäl rehulinjal ;)

No hyvä hyvä!Nyt sait rauhotettua mieleni :lol2:.

Olen yhtä suurtakysymys merkkiä?Joko oon vitun blondi tai jotain,mut eihän ne nuudelit sentään mitään rehuja oo ja onhan niitten teos käytetty usein ihan mojovasti rasvaakin :O enkä tiiä onks ne nuudelit nyt kovin painaviakaan,tietty paino nousee keitettäes,mut silti,tämä tyttö ei purematta niele,pakko varmaa käydä kaupas väijyy todellisuutta :)

Mamanuudeleissa on n. 250 kcal siinä pussissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom