Uudet trendit ja kalkkeutuminen - tosi fiksu thread!

Jep, olen mielessäni käynnyt (kännissä) läpi sellaisia kuviota että monet uudet jutut on silkkaa paskaa! Siis vaikka musiikki (apinarap(kuunetelen mielummin vaikka hiljaisuutta)), leffat (edes nykysillä isolla budjetilla ei saada Conan barbaaria/mad maxia ylittävää mestariteosta)...Mikä siis mättää?

Sitten aloin ajatella että taidan tosiaan olla alkuabeeban tasolla kun en tajua nykymenoa, joten kai se mun tilanteeni on alzahrmeditasonpotilaan menoa.
Mut siis mikä juttu on oikeasti COOL? Southpark ehdottomasti, Pride luultavasti, 50cent (en haluasi sen olevan cool). Pakkotoistaminen ehkä?
No, jep mut täytyy tässä esittää "cooleja" näkemyksiä nykyisestä tilanteesta ja yrittää ymmärtää nykynuorisoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Alkuabeeba...Ota jäävesi väliin ;)

Tää oli kyl hyvä....
Mut jos jotain pitää sanoa niin sä oot kyl tosi COOL ja oikeinkirjoitus myös

Mulle (s. -81) tosi COOL: klassinen piano- ja jousimusiikki (Bach, Satie jne.), Volvot (mielellään farm.), dokumentit ja ajankohtaisohjelmat telkkarista (mitään muuta ei tule siitä katsottua), lehdet joissa ei ole vähäpukeisia tyttöjä tai prätkämainoksia... Ja tietenkin politiikan seuraaminen.

Aivan älyttömästi on muuttuneet mieltymykset viime vuosina :hyper: Ei tässä mielestäni mikään mätä, sitä varmaan sanotaan aikuistumiseksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom