Uudet Pakkotoisto T-Paidat!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tää nyt on aika :david: kysymys, mutta vähän arveluttaa niiden kokojen kanssa. Jos tossa Miken päällä on XL, niin taitaa toi L olla aika "purje" mun päälle, mutta jos kaupasta ostan t-paidan niin M on kyllä lähes poikkeusetta pieni. Eli miten paljon on eroo tolla L ja XL koon paidoilla?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Timba79 sanoi:
Tää nyt on aika :david: kysymys, mutta vähän arveluttaa niiden kokojen kanssa. Jos tossa Miken päällä on XL, niin taitaa toi L olla aika "purje" mun päälle, mutta jos kaupasta ostan t-paidan niin M on kyllä lähes poikkeusetta pieni. Eli miten paljon on eroo tolla L ja XL koon paidoilla?
Et taida olla ainoa :david: sillä mulla kävi mieles sama homma. Ottaako L vai XL, siinä pulma...

Mulla on kaljapullohartiat joten voi olla, että pitää ottaa L. Lisäksi jos noin on tehty oikealla mitoilla eikä mitoilla joita esim. Jack & Jones (XL on oikeesti M) niin XL voi olla iso. :confused:

Ettei asia mene liian helpoksi, niin katsokaapa jotain Adidaksen paidan kokolappua.
Jenkkien koko L on sama kuin eurooppalainen XL tjsp.

Taidan sitten päätyä tohon L kokoon, parempi vähän iso kun pieni, onpahan kasvutavotetta paitaa varten... :D Ja mun selässä nyt on varaa kasvaa useempikin numero...

Ite otin L:n ja jos on purje niin sitten on purje. Voihan sitä aina kotona pitää.
Sitäpaitsi on mukava jos paita on sopivan löysä.

Kaikki muutkin t-paidat jotka löytyy kaapista on tonkokoisia.

Jos paita on purje, niin pitää kasvaa.
...on vain väärän kokoisia miehiä...

Timba79 sanoi:
Taidan sitten päätyä tohon L kokoon, parempi vähän iso kun pieni, onpahan kasvutavotetta paitaa varten... :D Ja mun selässä nyt on varaa kasvaa useempikin numero...

Ilmoitahan sitten miten paita sopi niin tietää omaa tilatessa.

Koskeeko nettimyynnin 14-päivän palautus oikeus myös vaatteita btw? Ei hirveästi vaatteita ole sen takia viitsinyt tilata jos ei ole sopivia. Muita tuotteitahan ainakin saa palauttaa ilman sen kummempia syitä jos ei ole tyytyväinen.

jamaan sanoi:
Koskeeko nettimyynnin 14-päivän palautus oikeus myös vaatteita btw? Ei hirveästi vaatteita ole sen takia viitsinyt tilata jos ei ole sopivia. Muita tuotteitahan ainakin saa palauttaa ilman sen kummempia syitä jos ei ole tyytyväinen.

Ei tässä nyt mitään avattuja protskuja palautella.

Mike sanoi:
Ei tässä nyt mitään avattuja protskuja palautella.

Juu, taisi olla kyllä ehtona vielä että pitää olla edelleen myynti kunnossa, eli puoliksi syöty purkki ei varmaan kelpaa tai hikoiltu paita, mutta siis muoveista avattu paita jonka huomaa heti että ei sovi.. sen takiahan kai tuo palautus oikeus on että saisi kokeilla tavaroita samalla tavalla kuin kaupassa, vaatteiden kohdalla se kummiskin on mahdotonta netin kautta..

Onks nää paidat saman kokoisia kuin vanhat? Eli vanhan paidan XL on saman kokoinen kuin uuden XL... Jos on niin pitääkin ottaa XXL. Eikä ollu vitsi, käytän pakkispaitaa treenipaitana ja tykkään et se on kauhee teltta. Se vanha mulla on XL ja on treenipaidaks hiukan pienen oloinen. Ongelmahan on se että tossa XXL:ssä tulee varmaan hihat jo kyynärtaipeisiin asti, mutta eipä tuo haittane.

Powerhousu sanoi:
Onks nää paidat saman kokoisia kuin vanhat? Eli vanhan paidan XL on saman kokoinen kuin uuden XL... Jos on niin pitääkin ottaa XXL. Eikä ollu vitsi, käytän pakkispaitaa treenipaitana ja tykkään et se on kauhee teltta. Se vanha mulla on XL ja on treenipaidaks hiukan pienen oloinen. Ongelmahan on se että tossa XXL:ssä tulee varmaan hihat jo kyynärtaipeisiin asti, mutta eipä tuo haittane.

Tää Petrol merkki on paljon jämerämpi kuin Fruit of the loom, pitäis pestä toi että osais sanoa onko samankokoisia.

Powerhousu sanoi:
Jos on niin pitääkin ottaa XXL. Eikä ollu vitsi, käytän pakkispaitaa treenipaitana ja tykkään et se on kauhee teltta.

Tuo on hyvä periaate, isossa paidassa näyttää leveemmältä. Minäkin ottaisin isoimman, jos innostun ostamaan. Vanhassa Golds Gymin paidassa L oli jo oikeasti Large eli isolle miehelle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom