Uudet automallit

Samaa mieltä. Mersun tehtaalla kun kävin niin ihmettelin ja istuin (on muuten aivan kamala se näyttö). Hintalappukin oli "kohtalaisen" kova.. Tosin ei iskenyt mikään muukaan mersu, jopa E-sarjalaisista huokui todella yllättäen jonkinlainen "halpuus" ja oli tosi sekavan oloinen sisältä; sellaista pidin vielä hetki sitten potentiaalisena vaihtoehtona A6:lle.
 
Uusi NSX:
image.jpg

http://www.topgear.com/uk/car-news/...vv2qg.0&utm_referrer=http://www.facebook.com/
 
Tätä ei vielä taida olla täällä: Nissan juke nismo

nissan-juke-nismo-concept.webp

Ja hinta alkaen 33 000€ :wtf: Tuo juke on muutenkin mielestäni yksi kauheimmista ilmestyksistä, eikä tuo nismo versio siitä yhtään parempaa tee..
 
mazda6-628.jpg


Komeen näkönen kiesi toi uus mazda kutonen varsinkin sedanina ja mikä parasta auton pitäis olla vielä todella bensapihi. Ihan mielenkiintoista että joku valmistaja sentään lähtee pienentämään päästöjä lähtökohtana td:n lisäks 2litranen bensavapari eikä minimaalinen bensaturbo.
En oo tollasta hankkimassa tai mitään mutta kiinnostaa oisko tommonen yksinkertainen ratkaisu taloudellisuuden tavoittelussakin paras. Varmasti tsi tyylinen vääntö loistaa poissaolollaan mutta on noissakin sentään 210Nm.

Onko kellään kokemuksia onko auto tosiaan niin pihi kuin sanotaan? Onko kuulunut mitään vikoja tai muuten negatiivista? Samaa tekniikkaa tulossa nyt kolmoseenkin mutta ilmeisesti vain 120hv 2litranen kone ainakin aluksi.
 
Ainakin kutosen diesel on aika pihi, muistaakseni 3,78 l/100km sillä ajelivat kulutuskisassa.

Kolmosta kakslitrasella bensa manuaalilla tuli koitettua. Aika rauhallinen laite, kulutusta ei tullut testailtua. Uusissa Mazdoissa kyllä huomaa sisustuksessa ja viimeistelyssä eroa muihin japanilaisiin, on ainakin omaan makuun paria astetta korkeammalla tasolla. Ulkonäkö ehkä antaa vähän virheellisen kuvan menopuolesta ja alustasta, mutta varmaan 2.2 dieselillä jo ihan säpäkkä laite. Mittaristo on aika mielenkiintoinen toteutus, kiekkamittari nenän edessä niinkuin Minissä, mutta nopeusmittari onkin HUDina.
 
Ainakin kutosen diesel on aika pihi, muistaakseni 3,78 l/100km sillä ajelivat kulutuskisassa.

Kolmosta kakslitrasella bensa manuaalilla tuli koitettua. Aika rauhallinen laite, kulutusta ei tullut testailtua. Uusissa Mazdoissa kyllä huomaa sisustuksessa ja viimeistelyssä eroa muihin japanilaisiin, on ainakin omaan makuun paria astetta korkeammalla tasolla. Ulkonäkö ehkä antaa vähän virheellisen kuvan menopuolesta ja alustasta, mutta varmaan 2.2 dieselillä jo ihan säpäkkä laite. Mittaristo on aika mielenkiintoinen toteutus, kiekkamittari nenän edessä niinkuin Minissä, mutta nopeusmittari onkin HUDina.

En tajua miks toi uus 2 litranen on kolmosessa 120hv kun kutosessakin on siitä samasta 165hv. :jahas:
 
Lotosta kun napsahtaisi seitsemän oikein, niin tämä lähtisi heti tilaukseen.



Tossa autossa vaan on kaikki speksit kohillaan :haart:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom